نوشته شده توسط : الفباوب

اجاره هتل آپارتمان ارزان در تهران یکی از خدمات تهران پلاک است که آن را به نحو احسنت انجام می دهد، شما می توانید برای اجاره یک هتل آپارتمان در غرب تهران با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

معمولا برای مسافرانی که یک سفر خانوادگی را برنامه ریزی می کنند اجاره هتل آپارتمان ارزان نسبت به هتل ایده آل تر است. چون فضای تفکیک شده این اقامتگاه و وجود قسمت مختلف در آن باعث می گردد تا هر یک از افراد خانواده در سفر هم حریم شخصی خود را داشته باشند.

هتل آپارتمان ها همینطور حس در خانه بودن را به افراد القا می کنند از این رو برای بسیاری از افراد نا آشنا و غیر مطمئن نیستند. هزینه اقامت در یک اجاره هتل آپارتمان ارزان هم نسبت به کرایه هر شب هتل ارزان تر است. از این رو اجاره این نوع اقامتگاه برای خانواده ها مقرون به صرفه تر است.

امکان آشپزی و پخت و پز

همانطور که می دانید آماده سازی غذا توسط مهمانان در اتاق هتل ها ممنوع است. چون فضای هتل ها برای این کار بهینه سازی نشده است و امکانات موجود در آن اجازه این کار را به مهمانان نمی دهد. اما هتل اپارتمان ها خود دارای آشپزخانه و اجاق گاز می باشند و به مهمانان اجازه می دهند تا وعده های غذایی خود را در آن طبخ کنند. این قابلیت برای افرادی که حساسیت های غذایی دارند و یا نسبت به تهیه غذا از رستوران ها حساس می باشند، بسیار کاربردی است.

چون با کمک آن می توانند حتی در سفر هم غذای خانگی تهیه کرده و آن را نوش جان کنند. البته این ویژگی برای مسافرانی که هزینه بسیاری را صرف اجاره بلیط هواپیما کرده اند و می خواهند برای جبران آن دیگر هزینه های سفر از جمله هزینه های خورد و خوراک خود را کاهش دهند هم مناسب است. برای همین این ویژگی باعث می گردد تا اجاره هتل آپارتمان ارزان برای بسیاری از مسافران کاربردی تر باشد.

اقامتی مناسب برای سفرهای بلند مدت

امکان اقامت طولانی مدت در بیشتر هتل آپارتمان ها آماده است. از این رو افرادی که سفرهای کاری چند ماهه دارند و نمی توانند در این مدت خانه ای را در مقصد اجاره کنند، می توانند با اجاره هتل آپارتمان شرایط مناسبی را برای اقامت خود فراهم سازند.

همینطور قیمت مناسب کرایه هتل آپارتمان ها به ازای هر شب اقامت هم باعث می گردد تا هزینه اقامت های بلند مدت مقرون به صرفه تر شود. برای همین امکان اقامت طولانی مدت را هم می توان از جمله مزیت های اجاره هتل آپارتمان ارزان در ایران شمرد.

قیمت مناسب به ازای هر شب اقامت

همانطور که در ابتدای متن هم به آن اشاره کردیم بیشتر هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها از نظر قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. البته باید بگوییم که هتل ها در عوض پول بیشتری که از مهمانان خود می گیرند فضای لوکس تری را هم در اختیارشان قرار می دهند.

اما محیط بیشتر هتل آپارتمان ها ساده است و تمرکز بیشتر بر این موضوع بوده که کاربردی ترین وسایل در آن آماده باشد. همین امر هم باعث شده است تا این نوع از اقامتگاه ها به ازای هر شب اقامت، کرایه پایین تری را از مهمانان خود دریافت کنند. برای اجاره هتل آپارتمان ارزان با ما تماس بگیرید.

امکان اجاره تلفنی هتل آپارتمان

هم اکنون بیشتر هتل ها و هتل آپارتمان ها یا دارای وبسایت و سیستم اجاره اینترنتی می باشند و یا خدمات خود را از طریق سامانه های تلفنی فروش خدمات مسافرتی به مشتریان خود عرضه می کنند. از این رو افرادی که به دنبال اجاره سریع یک هتل آپارتمان می باشند، می توانند از مجموعه های مختلف فعال در این عرصه مثل تهران پلاک برای این کار استفاده کنند و هتل خود را هم در کنار بلیط قطار یا اتوبوس مورد نظر خود اجاره کنند.

برای اجاره هتل آپارتمان ارزان در تهران پلاک تنها کافیست با ما تماس بگیرید، ما با توجه به شرایط شما بهترین پیشنهاد را ارائه می کنیم. شما می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت ها و اتاق های خالی که در اختیار داریم مطلع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

شهر تهران روزانه مسافران زیادی را پذیراست و مسافران به دلایلی مختلفی مقصدشان شهر تهران است. یکی از بزرگترین دغدغه های هر مسافری جا و مکان برای چند شب اقامت می باشد. هزینه بالای هتلها و کیفیت پایین مسافرخانه ها باعث شده بسیاری افراد به اجاره آپارتمان مبله در تهران راغب شوند.

اگر برای یک گردش خانوادگی و مسافرت تفریحی به تهران سفر می کنید و یا اینکه به دلیل موقعیت شغلی خود سفرهای کاری به مقصد تهران دارید، اجاره آپارتمان مبله در تهران می تواند گزینه مناسب تری چه به لحاظ هزینه و چه از نظر راحتی نسبت به هتل و مسافرخانه باشد. اما اجاره آپارتمان مبله در تهران هم دغدغه های خاص خود را دارد. و اینکه پیدا کردن یک مبله مناسب و خوش مسیر نیازمند اطلاعاتی از شهر تهران است.

اجاره آپارتمان مبله در تهران به صورت آنلاین

یکی از روشهایی که شما می توانید برای رزرو محل اقامت خود اقدام کنید استفاده از پلتفرم های آنلاین است. این مدل به راحتی در سایت تهران پلاک در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از دلایلی که باعث می شود روشهای آنلاین اجاره آپارتمان مبله در تهران مطمئن تر از سایر روشهای سنتی باشد، سریع و آسان بودن اجاره مبله مورد نظر می باشد. اجاره آپارتمان مبله در تهران، قبل از رسیدن به مقصد و درست مانند رزرو بلیط هواپیما.در واقع نیازی نیست بعد از رسیدن به تهران و با ذهن و جسم خسته از راه به فکر محل اقامت خود باشید.

شاید هم شما نگران این مسئله باشید که تصاویری که در سایت ها برای اجاره آپارتمان مبله منتشر می کنند با خانه ای که به شما تحویل میدهند تفاوت داشته باشد. یا مبلغی که پرداخت می کنید متناسب خانه ای که تحویل می گیرید نباشد.

خوشحالیم که به عرض شما برسانیم، ما برای این موضوع هم چاره ای اندیشیده ایم. یکی از تسهیلاتی که در سایت تهران پلاک دراختیار میهمانان قرار می گیرد، پرداخت کامل پس از تحویل گرفتن خانه است. به این صورت که خانه ای که پسند می کنید با مبلغ کمی برای شما رزرو می شود. و پس از تحویل گرفتن خانه مابقی مبلغ اجاره را تسویه می کنید.

اجاره آپارتمان مبله در تهران با قصد دیدن جاذبه های تهران

اگر هدف شما از سفر به شهر تهران گشت و گذار و تفریح می باشد می توانبد یک آپارتمان مبله در تهران اجاره کنید. برای سهولت بازدیدهایتان، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

در ابتدا مدت دقیق روزهای اقامت خود را نظر بگیرید. سپس توجه کنید کدام جاذبه های گردشگری تهران، مقصد تفریح شما هستند؟ شهر تهران بسیار وسیع می باشد و مسیرهای دسترسی آن بسیار طولانی است. اگر بدون ماشین به تهران سفر می کنید، باید بدانید که هزینه های کرایه تاکسی نسبت به سایر شهرها کمی گرانتر است.

با توجه منطقه ای که مقصد اصلی شما برای تفریح می باشد نسبت به اجاره آپارتمان مبله اقدام فرمایید. با یک انتخاب مناسب، میتوانید در هزینه های رفت و آمدتان صرفه جویی کنید. یکی دیگر از دلایلی که بر نزدیکی محل اقامت و مقصد برآن تاکید داریم، ترافیک سنگین خیابان های تهران است.

اگر از نظر بودجه ای امکان اجاره آپارتمان مبله در مناطق بالای تهران را ندارید. وهمزمان، قصدگردش در بالای شهررا دارید، میتوانید در مناطق پایین تر برای به اجاره آپارتمان مبله در تهران اقدام کنید. اما در نظر داشته باشید که آپارتمان مبله اجاره ای شما به ایستگاه مترو و بی آرتی نزدیک باشد. با این کار میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین عایق کف زمین اشنا کنیم، وقتی زمین و کف آپارتمان خیلی سرد می شود و یا صدا را به طبقات پایین منتقل می کنید یک عایق صدا برای کف آپارتمان می تواند کمک زیادی به شما کند!

بهترین عایق کف زمین کدام است؟

بهترین زمانی که بتوانید از عایق صدا برای کف استفاده کنید زمانی است که ساخت خانه و یا محل کار شما به مرحله کف سازی رسیده است. به این صورت اگر از عایق صدا استفاده کنید، صدایی که به خاطر کشیده شدن میز و صندلی و راه رفتن و دویدن بچه ها به گوش می رسد نمی تواند به طبقات پایینی برسد.

کف آپارتمان سخت است، وقتی جسم با کف برخورد می کند در یک زمان کوتاه، دامنه وسیعی را تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد پژواک زیادی می شود اما وقتی از عایق یا یک لایه الاستیکی برای کف استفاده می کنید، برخورد جسم با سطح دامنه کمتری ایجاد  کرده و در یک تعریف ساده صدا با فرکانس پایین تری تولید شده و به فضایی که در پایین وجود دارد انتقال پیدا نمی کند. استفاده از عایق صدا برای کف یا دیوار مشترک مزایایی مثل کاهش دامنه صدا، کاهش انتقال صدا از طریق دیوارهای مجاور و مشترک، به وجود آوردن محیط آرام و کنترل سر و صدا را دارد.

یکی از مراحل مهم در زمینه عایق کف زمین اجرای پروژه هاست که کلیه مراحل باید به خوبی در آن صورت گیرد. هر بی توجهی در اجرا انتقال صوت را به همراه خواهد داشت. برای نصب عایق کف ساختمان باید روی کف یک کف شناور و کاذب ایجاد کنیم تا فشارها و ضربات وارده به هیچ وجه با کف اصلی ارتباط پیدا نکند.

با توجه به آمارهای موجود، بیشترین مشکل در میان افراد آپارتمان درباره صداهای انتقالی از کف یا سقف است. محصولات عایق صدا از طیف گسترده ای برخوردار می باشند و انتخاب عایق مناسب کار سختی است، یک عایق مناسب باید از همه خصوصیات پیروی کند.

پیش از اینکه درباره بهترین عایق صدا برای کف تحقیق کنید باید بدانید که منشاء انتقال صوت کجا است. اگر تشخیص مکان دقیق تعیین نشود انجام عملیات عایق کاری مشکل انتقال را رفع نمی کند. سرو صدای کوبه ای همسایه طبقه بالا بیشتر از کجا به خانه شما منتقل می شود؟ آیا امواج صوتی فقط از سقف به واحد شما منتقل می شود یا از بخش لوله های تاسیسات یا مسیر های سیم کشی برق هم منتقل می شود؟

نکته با اهمیت بعدی جنس و ضخامت کف خانه شماست تا بتوانیم به نسبت میزان صدای انتقالی ضخامت متریال را برای عایق کف زمین تعیین کنیم. برای اینکه میزان صداهای کوبه ای را به طبقه پایین کاهش دهید علاوه بر جذب صدای حاصله، باید ارتعاش حاصل را هم مهار کنید.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 در این مقاله قصد داریم به جلوگیری از صداهای مضر بپردازیم،  زندگی امروزی مملو از سر و صدای ناخواسته است که در داخل و یا خارج ساختمان تولید شده و موجب آزار شنونده می شوند. امروزه در خیلی از خانه ها، به منظور بزرگتر نشان دادن محیط خانه، دیوارهای داخلی را حذف می کنیم.

آلودگی صوتی در خانه: راهنمای جلوگیری از صداهای مضر

در ادامه به پیشنهاد و بررسی بعضی از روشهای ساده عایقکاری صوتی برای جلوگیری از صداهای مضر در منزل می‌پردازیم:

1- بستن منافذ ورود و خروج هوا

هر منفذی که هوا بتواند از آن عبور کند، صدا را هم می تواند انتقال دهد. کلیه منافذ موجود در سقف ها و دیوار ها نظیر اطراف جعبه تقسیم های برق، کانال ها و داکت ها، سیم ها و هرجایی را که شیئی از داخل دیوار یا سقف عبور می  کند با بتونه یا فوم پلی اورتان درزگیری نمایید.

2– عایق بندی پنجره ها و استفاده از شیشه های دو جداره

پنجره های ساختمان در عایق بودن صوتی آنها بسیار تاثیر دارد. اگر پنجره ها دوجداره باشند، صداها بسیار کمتر از خیابان به داخل خانه نفوذ می کنند، اما اگر حتی پنجره های دوجداره به صورت استاندارد نصب نشده باشند، ممکن است خاصیت عایق بودن خود را از دست بدهند. حتما از عایق بودن درست پنجره های خانه خود مطمئن شوید. برای جلوگیری از صداهای مضر در منزل درزگیری پنجره ها بسیار مهم است.

3- جلوگیری از ایجاد “کانال های عبور صدا” در دیوارها

اگر می خواهید از شر آلودگی صوتی در منزل تا حدودی خلاص شوید، هنگام ساخت بناهای جدید، کلیدهای برق و دریچه های هوا را در داخل دیوارها پشت به پشت هم قرار ندهید. این کار عث می شود تا مسیری برای انتقال صوت در دیوارها به وجود بیاید.

4- از مصالح سخت استفاده نکنید

مهم ترین ویژگی یک عایق صوتی مناسب، زیاد بودن وزن ویژه، نرمی طبیعی، ظرفیت بالای جلوگیری از صداهای مضر و غیر قابل نفوذ بودن است. مصالح سخت, صوت را به آسانی از یک مکان به مکان دیگر انتقال می دهند. بنابراین بهتر است از این نوع مصالح کمتر استفاده کنید تا آلودگی صوتی در منزل کاهش یابد.

5- استفاده از یک لایه انعطاف پذیر نظیر فوم منبسط شونده

استفاده از لایه انعطاف پذیرنظیر فوم منبسط شونده به شما در جدا نمودن لوله ها از غلاف ها یا سوراخ هایی که از آن عبور می کنند کمک خواهد کرد و تاثیرات زیادی بر جلوگیری از صداهای مضر دارد.

6- عایق بندی صوتی در دیوارهای سرویس بهداشتی ها

جهت جلوگیری از انتقال صدا بین اتاق های مجاور، به منظور جلوگیری از انتقال صدای نامطلوب جریان سریع آب به هنگام تخلیه فلاش تانک سرویس بهداشتی، لوله های پلاستیکی تخلیه آب را عایق بندی کنید. در صورت امکان، در اینگونه موارد از لوله های چدنی استفاده نمایید و یا اینکه در دیوارها از عایق صوتی دیوار استفاده نمایید. ای روش ها آلودگی صوتی در خانه را کاهش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

در این مقاله قصد داریم به آموزش ساخت عایق صدا بپردازیم، از سروصدای بیرون خسته اید؟ صدای همسایه ها واقعا شما را کلافه کرده؟ در خانه موسیقی تمرین می کنید و نمی خواهید صدای شما آرامش را از همسایه ها بگیرد؟

روش های ساده برای آموزش ساخت عایق صدا
برای آموزش ساخت عایق صدا برای منزل می توانید از روش ها و وسایل زیر استفاده کنید تا منزلی بدون سر و صدا داشته باشید و به آرامش برسید. آموزش ساخت عایق صدا
 
 
 
شکاف ها را با چسب چوب پر کنید
می توانید شکاف های کنار در را با استفاده از چسب چوب پر کنید با این کار می توانید از شر صداهای اضافه خلاص شوید. برای این کار شما به چسب تفنگی دارید تا بتوانید منافذ زیر را هم پوشش کافی بدهید.
 
 
 
استفاده از وینیل
این محصول یکی از بهترین عایق های صدا برای منزل است و البته قیمت آن هم تا حدی گران است. این محصول در قطرهای مختلفی به بازار عرضه می شود که به هر مقدار قطر آن بیشتر باشد، عایق صدای بهتری به حساب می آید. افرادی که مایل هستند از شر سر و صداهای اضافه منزل رها شوند می توانند این محصول را در انواع رنگ تهیه کنند.
 
 
 
استفاده از رنگ های جاذب صدا
این مدل رنگ دارای طرح های مختلفی است و با توجه به ضخامتی که ایجاد می کند می تواند صدا را جذب کند. می توانید آنها را در رنگ های مختلف تهیه کنید و استفاده نمایید. آموزش ساخت عایق صدا
 
 
 
استفاده از پرده آکوستیک برای درب ورودی منزل
یکی دیگر از روش های ساختن عایق صدا استفاده از پرده آکوستیک است. با توجه به اینکه این محصول می تواند در رنگ های مختلف ارائه شود می تواند باعث زیبایی منزل شما شود و راه های ورود و خروج صداهای اضافه را بگیرد.
 
 
 
استفاده از سرامیک جاذب صدا
یکی از جایگرین های کف پوش های معمولی می تواند سرامیک جاذب باشد که برای مکان های پر سر و صدا تولید شده اند و روش مناسبی برای کاهش صدا هستند. می توانید خیلی راحت این محصولات را از بازار تهیه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. آموزش ساخت عایق صدا
 
 
 
استفاده از شیشه دو جداره
یکی از روش های ساده برای ساختن عایق صدا استفاده از پنجره و شیشه های دو جداره است. این شیشه ها عایق صدا هستند و می توانند از ورود و خروج گرما و سرما جلوگیری کنند.
 
استفاده از قاب های وینیلی و فلزی برای حاشیه ها
هر چند استفاده از قاب های حاشیه ای فلزی نسبت به وینیلی گرانتر می باشند اما طول عمر آنها نیز بیشتر خواهد بود. همچنین روش نصب قاب های وینیلی با استفاده از چست به راحتی انجام می شود در حالی که برای قاب های فلزی می باید از انواع پیچ و مهره استفاده شود. به هر حال شما می توانید بسته به سلیقه خود از انواع قابها برای حاشیه در های منازل خود استفاده کنید.


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1401 | نظرات ()