نوشته شده توسط : الفباوب

یکی از مزیت های طراحی اپلیکیشن اختصاصی، پرزنت کردن کسب و کارتان است. با این کار احتمال فروش را بالاتر خواهید برد، مزایای اپلیکیشن عبارتند از:

  •  سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبایتان متمایز می شوید.
  •  ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن کسب و کار شما همیشه نام شما را به مشتری یادآوری می کند.
  •  کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپلیکیشن کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.
  •  ارتقا تصویر برند شما: یک اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری های امروزی است.
  •  به روز رسانی: مشتریان هر لحظه لیست به روز محصولات و خدمات شما را می بینند و از جدیدترین اخبار شما مطلع می شوند.
  •  افزایش فروش: اپلیکیشن کسب و کار، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می کند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن

آمار نشان می دهد که هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف کار با گوشی تلفن همراهش می کند. البته در نگاهی واقع بینانه اغلب کاربران در این مدت، از تعدادی اپلیکیشن محدود که عمدتاً شبکه های اجتماعی و پیام رسان هستند استفاده می کنند، اما بطور کلی کاربران در طول روز ده ها بار قفل گوشی خود را می گشایند و صفحه اول حاوی اپلیکیشن های متعدد گوشی خود را بالا و پایین می کنند!

بنابراین حتی اگر برنامه شما جزو اپلیکیشن مورد نیاز روزمره کاربران نباشد، شانس دیده شدن مداوم توسط کاربران را از دست نداده اید. روزانه چندین بار دیده شدن توسط کاربران هدف، موقعیتی خاص و منحصر به فرد است که کمتر روشی در تبلیغات می تواند آن را فراهم سازد. حتی اگر اپلیکیشن های کسب و کار در همان لحظه مورد استفاده کاربر قرار نگیرد یا حتی کاربر فراموش کرده باشد که چرا اپلیکیشن را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون برند شما یک تصویر ذهنی از شما در ذهن او ایجاد می کند، در نتیجه هرگاه نیاز به خدماتی مشابه کسب و کار شما داشته باشد، قطعاً  اولین انتخاب شما هستید. به همین دلیل است که انتخاب بسیاری از شرکت ها طراحی اپلکیشن خدماتی است.

امکانات اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

در حالیکه خود فروشگاه های اینترنتی با داشتن وبسایت، سرعت و سهولت در خرید را به مشتری می دهند، امروزه تلفن های هوشمند راه کسب درآمد و ارتباط با مشتریان و کاربران را به طور کلی تغییر داده اند، به همین دلیل شرکت های توسعه نرم افزاری برای طراحی اپلیکیشن با چالش جدیدی رو به رو شده اند.

دلیل این که طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک مزیت مهم در کسب و کار اینترنتی محسوب می شود، این است که مشتریان معمولاً تمایل دارند تا بتوانند خدمات (اخبار فروشگاه، مدل های جدید محصولات، تغییرات برنامه و … ) را سریع تر دریافت کنند. کاربران اکثراً با موبایل کار می کنند و دسترسی آن ها به دنیای مجازی از طریق تلفن همراه است.

فروشگاه های اینترنتی می توانند با ارتقای قابلیت های اپلیکیشن خود، ایجاد طرح های تشویقی، ساده کردن دسترسی به امکانات اپلیکیشن، استفاده از کارهای گرافیکی جذاب و … کاربران را جذب کنند. مهم تر از همه، با این کار سبک کاری خود را از سایر رقبا جدا کنند؛ با این کار شما می توانید کسب درآمد از اپلیکیشن خود داشته باشید.

برای طراحی اپلیکیشن به چه مواردی لازم است؟

برای داشتن اپلیکیشن مناسب و کاربردی لازم است تا زیر ساخت یا پلتفرمی قوی در اختیار داشته باشید؛ می توان پلتفرم را به سادگی یک سیستم عامل معرفی کرد که تمام اپلیکیشن ها روی آن اجرا می شوند. سه نوع اصلی از پلتفرم های اپلیکیشن به شرح زیر هستند:

اپلیکیشن های پلتفرم دسکتاپ: برنامه های تحت ویندوزوی که بر روی سیستم عامل های دسکتاپلیکیشن مانند مک، ویندوز، لینوکس و … نصب و اجرا می شوند.

اپلیکیشن های پلتفرم موبایل: اپلیکیشن موبایل که روی سیستم عامل گوشی همراه مانند اندروید، iOS، بلکبری و … نصب شده و اجرا می شوند.

اپلیکیشن های پلتفرم وابسته به وب: اپلیکیشن هایی هستند که به صورت آنلاین اجرا شده یا می توان گفت که این اپلیکیشن ها به صورت ابری برنامه نویسی شده اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟ چرا باید برای طراحی اپلیکیشن موبایلی اقدام کنیم؟ بهترین روش برای طراحی اپلیکیشن ها کدام است؟ یک اپلیکیشن چطور می تواند به ما برای ارتقای کسب و کارمان کمک کند؟

ایده هایی برای طراحی اپلیکیشن موبایلی

اگر ایده خود را انتخاب کرده اید و می دانید دقیقا چه چیزی می خواهید که به شما تبریک می گوییم، اما اگر دوست دارید در قالب اپلیکیشن فعالیت کنید و هنوز نمی دانید از چه راه و روشی شروع به کار کنید در ادامه با ما همراه شوید!

قصد داریم در ادامه ایده هایی عالی برای طراحی اپلیکیشن موبایل را به شما نشان دهیم، ایده هایی که می توانید حتی آن ها را تغییر دهید و در صحنه دیجیتال مارکتینگ برای همیشه ثبت شوید.

طراحی اپلیکیشن آموزش آشپزی

این نوع اپلیکیشن ها آموزش آشپزی ارائه می کنند و شما می توانید آموزش های زیادی را در آن قرار دهید و از این طریق حتی کسب درامد هم داشته باشید! مثل فروش دوره های آشپزی ویژه و یا معرفی رستوران و کافه ها به منظور تبلیغ در اپلیکیشن! این نوع طراحی اپلیکیشن موبایلی در صورتی که توسط شرکت حرفه ای و کاربلدی انجام شود می تواند سود بسیاری برای شما داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن همیار پلیس

یکی از ایده های جالب که در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته طراحی اپلیکیشن همیار پلیس است! در این اپلیکیشن، می توانید مجرمان و افراد تحت تعقیب مورد نظر پلیس را در منطقه خود ببینید و هر زمان که نزدیک به یک نفر از افراد معرفی شده در اپلیکیشن قرار گیرند قادر خواهند بود تا به سرعت دکمه هشدار را فشار داده و بلافاصله به پلیس اطلاع دهند و مکان را از طریق GPS نشان دهند.

طراحی اپلیکیشن دکوراسیون داخلی

طراحی اپلیکیشن های دکوراسیون و دیزاین دسته های بی شماری دارند و می توانند یک ایده عالی برای کسانی باشند که به دیزاین و دکوراسیون داخلی علاقه زیادی دارند. شما می توانید اپلیکیشنی پر از ایده های چیدمان داخلی و آموزش دکوراسیون قرار دهید و یا این که فروشگاه آنلاینی برای فروش لوازم دکوراسیون در کنار آموزش ها قرار دهید!

اگر کمی فکر کنید خودتان هم ایده های زیادی در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل در زمینه دکوراسیون به ذهنتان می رسد، پیشنهاد ما این است که در صورت جدی شدن قضیه با ما در الفباوب تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 طراحی اپلیکیشن موسیقی

انقدر که تنوع اپلیکیشن ها بالاست که حتی می توان برای طراحی اپلیکیشن موسیقی هم چند حالت درنظر گرفت! می توانید آلبوم های خوانندگان را در اپلیکیشن جای دهید، می توانید یک اپلیکیشن اهنگ های درخواستی کاربر بسازید یا این که اپلیکیشن آموزش موسیقی بسازید که در آن ویدئوهای آموزش گیتار، پیانو و حتی خوانندگی قرار دارد!

اگر در زمینه موسیقی سر رشته ای دارید شک نکنید با طراحی اپلیکیشن موسیقی می توانید یک راه درامد زایی بسازید. درباره راه های درامدزایی از طریق اپلیکیشن ها هم در همین مطلب صحبت کرده ایم. کمی صبور باشید تا به آن برسید.

ایده طراحی اپلیکیشن حمل و نقل عمومی

در سفر به گوشه و کنار شهر، اکثر مردم نمی دانند که از کدام اتوبوس یا تاکسی برای رسیدن به مقصد خود استفاده نمایند. در طراحی اپلیکیشن موبایل حمل و نقل عمومی به کاربران مناسب ترین گزینه حمل و نقل از جمله تاکسی، مترو، اتوبوس پیشنهاد داده می شود، که ارزان باشد و آن ها را به موقع به مقصد خود برساند. این اپلیکیشن می تواند آفلاین هم باشد تا همه بتوانند از آن بهره مند شوند.

طراحی اپلیکیشن مسیر آرزوها

اپلیکیشن مسیر آرزوها علاقه مندی ها وآرزوهای کاربر را می پرسد و به او برای رسیدن به آرزویش کمک می کند. بر ای مثال کاربری قصددارد مدیرعامل یک شرکت تبلیغاتی باشد، این اپلیکیشن برای یک مدیرعامل مشهور یک شرکت تبلیغاتی را پیدا خواهد کرد و به کاربر می گوید که چگونه این شخص توانسته به هدفش دست یابد. همچنین وضعیت فعلی کاربر را مقایسه می کند و او را به مسیر صحیح برای ارضای خواسته خود هدایت می کند.

یا حتی می توانید اپلیکیشنی طراحی کنید که در آن فرد ارزوهایش را یادداشت کند و شما با جملات ارم بخش و یک لیست از مقالات انگیزشی او را تشویق کنید!

دقت کنید که در موضوعات و ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل هیچ محدودیتی وجود ندارد و اگر ایده ای در این زمینه به ذهنتان رسیده حتما قابل اجراست.

ایده طراحی اپلیکیشن موبایل تناسب اندام

دوستان عزیز، این روزها دیگر همه حوصله رفتن به باشگاه ها را ندارند و بعضی از افرادی که حوصله دارند پولش را ندارند! پس چرا برای این دسته از افراد اپلیکیشن های موبایلی تناسب اندام نسازیم؟

می توانید یک اپلیکیشن بسازید تا فرد کالری هایی که مصرف می کند را در آن یادداشت کند تا بتواند راحت تر کالری ها را کنترل نماید. می توانید یک اپلیکیشن برنامه ورزشی بسازید که در آن فرد می تواند حرکات ورزشی را دنبال کند. یا حتی برنامه ای که در آن مقالاتی درج کرده اید که به افراد برای رسیدن به وزن ایده ال و سلامتی کمک می کند!

ایده طراحی اپلیکیشن هماهنگ کننده مراسم ها

آیا علاقه دارید که به مردم برای سازماندهی رویدادها  و مراسمات کمک کنید؟ پس می توانید طراحی اپلیکیشن برای سازماندهی، هماهنگی و اجرای مراسم را شروع کنید. از طریق اپلیکیشن می توانید میمانان مورد نظر مشتری را دعوت نمایید و یا در شبکه های اجتماعی پوشش خبری برای آن مراسم ارائه دهید.

این یک بازار فرصت بزرگ برای کسانی است که دوست دارند برنامه ریزی رویداد و مراسم مختلف از جمله عروسی، تولد، کنفرانس و سمینار، بزرگداشت و ترحیم و انواع مراسم دیگر را انجام دهند. این ایده طراحی اپلیکیشن ساده بوده و به سرمایه گذاری سنگین برای شروع نیازی ندارد.

طراحی اپلیکیشن کنترل هوشمند خانه

یک ایده عالی برای طراحی اپلیکیشن موبایل این است که اپلیکیشن با تمام دستگاه های خانگی هوشمند شما ارتباط برقرار می کند و آنها را کنترل می کند.

حالا در خانه های هوشمند هر کدام از وسایل دارای برنامه های کاربردی مختص خود می باشند، شما می توانید با طراحی اپلیکیشنی هوشمند و کامل همه آنها را یکجا کنترل کنید. این ایده اپلیکیشن اگر به درستی بازاریابی شود می تواند تبدیل به اپل یا مایکروسافت بعدی شود!

طراحی اپلیکیشن استفاده اشتراکی از خودرو

یکی از مفاهیم جالب که در صنعت گردشگری در حال پیشرفت است، سفر اشتراکی می باشد. این ایده تنها به سرمایه گذاری برای ساختن پلتفرم نیاز دارد و این چیزی است.

در این ایده طراحی اپلیکیشن موبایل کاربر می تواند به مالک خودرو درخواست دهد، با او چت کند و در صورت موافقت راننده با او همسفر شود. در این اپلیکیشن مکان جغرافیایی خودرو مشخص است و به اشتراک گذاشته می شود. سفر اشتراکی بهترین راه برای مبارزه با مشکل ترافیک است و هزینه کلی برای هر کاربر را کاهش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

قیمت عایق صدا روکار چقدر است؟ برای خرید قیمت عایق صدا روکار به کجا اعتماد کنیم؟ بهترین عایق صدا روکار چیست؟ اگر قصد خرید عایق صدا را دارید یا می خواهید درباره آن بیشتر بدانید با ما در این مطلب همراه شوید!

عایق شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی نسوز

عایق صدا شانه تخم مرغی جهت صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مثل سالن های آمفی تئاتر، کنسرت و سینما، استودیو و اتاق های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف قابل استفاده هستند.

این نوع از عایق صوتی با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به فوم آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف می باشند. این پنل ها می توانند طیف گسترده ای از صداها با فرکانس های بالا را جذب کنند و از پژواک آن جلوگیری نمایند.

به خاطر حالت شش وجهی عایق صدا شانه تخم مرغی و در نهایت سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب بی نظیری دارند و بیشتر اوقات به شکل نمایان (Expose) در پروژه ها و در صورتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می شوند.

اگر در ساختمان چند طبقه زندگی می کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه ی دیگر وجود دارد، می توانید از عایق صوتی روکار کف ساختمان هم استفاده کنید.

عایق صوتی هرمی

پنل آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک هرمی شکل مشابه هرم های متعدد دارد. این نوع عایق نسبت به سایر عایق ها عملکرد بهتری دارد؛ چون، فرورفتگی ها و برآمدگی های بسیار زیاد متراکم دارد که جذب صدا را به حداکثر می رساند. عایق صوتی هرمی در آموزشگاه های موسیقی، سالن های ضبط صدا و … کاربرد دارد.

آپ دکو، فروش عایق صوتی را با بهترین قیمت برعهده دارد!

آپ دکو مرکز بزرگ فروش انواع عایق های ضد صدا در تلاش است رضایت شما عزیزان را با تامین محصولات به دست آورد. محصولات این مجموعه بسیار گسترده هستند و ما سعی داریم با توجه به بودجه و نیاز شما برای خرید عایق صوتی بهترین ها را ارائه دهیم.

همین حالا می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، نوع عایق صدا مناسب و همینطور شیوه نصب و اجرا با ما تماس بگیرید.

کارشناس مربوطه به کلیه سوالات شما درباره عایق های ضد صدا پاسخ می دهد و بهترین عایق صدا را به شما معرفی می کند. در نهایت باید عنوان کنیم که آپ دکو، امکان ارسال انواع عایق های صدا را به سراسر کشور ایران فراهم کرده تا شما را به صورت حرفه ای تر همراهی کند.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین یکی از خدمات ویژه الفباوب است، با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بایکدیگر صحبت کنیم. فروشگاه آنلاین یکی از روش های محبوب و پر امدزا در دنیای امروزی به شمار می رود. با طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین می توانید محصولات خود را به هزاران مشتری عرصه کنید.

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین چه کمکی به کسب و کار می کند؟

طراحی اپلیکیشن همچون داشتن سایت برای هر کسب و کاری، به امر مهمی تبدیل شده و به سرعت کسب و کاری کمتر را پیدا می کنید که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما به هر صورت کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتریان و در دسترس بودن هستند طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین را انتخاب می کنند و از مزیت های آن بهره مند می شوند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارزش آفرینی برای مشتریان

اینکه امروزه کاربران می توانند به صورت غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان محسوب شود.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان استفاده کنید.

بهبود وفاداری مشتریان

 

به کمک یک اپلیکیشن شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

با طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین، امکان فروش محصول یا خدمت شما با کمترین واسطه فراهم می شود. برای طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین ابتدا بسیار اهمیت دارد که در مورد حوزه کاری خود تحقیق کنید. شناخت رقبا، شناخت دقیق مخاطبان و مشتریان، در پیاده سازی اپلیکیشن فروشگاه شما نقش کلیدی ایفا می کند.

طراحی و پیاده سازی

با تیمی از متخصصین در حوزه ui/ux، کپی رایتینگ، برنامه نویسی و دیجیتال مارکتینگ در کنار شما و کسب و کارتان هستیم

توسعه سفارشی

در عرض چند روز اولین نسخه از اپلیکیشن خدماتی ساخته شده خود را خواهید دید و سپس کافی است هرگونه تغییرات و ایده ای را با ما درمیان بگذارید



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()