نوشته شده توسط : الفباوب

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟ هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین چقدر است؟ برای ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم تا به پای دیجی کالا و … برسیم؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چه کمکی به کسب و کار می کند؟

داشتن اپلیکیشن مثل داشتن سایت برای هر کسب و کاری تبدیل به امری ضروری شده و به زودی کمتر کسب و کاری را خواهید یافت که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما با این حال کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتری و در دسترس بودن می باشند به سراغ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می روند و از مزیت های آن استفاده می کنند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارزش آفرینی برای مشتریان:

اینکه امروزه کاربران می توانند به شکل غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان محسوب شود.

اطلاع رسانی و ارتباط فوری:

با وجود یک اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریانتان می توانید آن ها را از رویداد های فروشگاه مثل تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات جدید و … در لحظه مطلع کنید.

بهبود وفاداری مشتریان:

به کمک یک اپلیکیشن شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده:

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان کمک بگیرید.

 

توجه کنید که سایت های زیادی تحت عنوان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان فعالیت می کنند اما استفاده از آن ها امن نیست و پشتیبانی ندارند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی مجبورید با همه زحماتتان خداحافظی کنید.

 

همه نسخه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، دسترسی به همه مشتریان

در صورتی که فقط سایت شما ریسپانسیو باشد یا فقط اپلیکیشن اندروید داشته باشید همیشه بخشی از مشتریان را از دست می دهید. در سپهر همه راه های ممکن آماده شده است تا حتی یک مشتری را از دست ندهید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی واکنشگرا

ابتدایی ترین راه حل برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند طراحی سایت واکنش گرا است. در این حالت سایت در گوشی موبایل به شکلی باز می شود که سریع تر قابل مشاهده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل موبایل در ایران است، به احتمال زیاد بیش از 60 درصد کاربران شما از نسخه اندروید فروشگاه شما استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی iOS

اینکه شما برای همه کاربران آماده خدمات رسانی باشید اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مشتریان شما که احتمالا قدرت خرید بیشتری هم خواهند داشت از گوشی های اپل استفاده می کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی WEB APP

نسل جدید اپلیکیشن هاست که از تکنولوژی وب برای ارائه تجربه کاربری شبیه به اپلیکیشن استفاده می کند.

راحتی نصب و امتیاز مثبت برای گوگل سبب می شود این روش بسیار پر استفاده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات فیزیکی

منظور از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید محصولات فیزیکی، همه کالاها و محصولاتی که به شکل فیزیکی قابل لمس می باشند. پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، خوراک و…از این دسته می باشند. می توانید اپلیکیشنی داشته باشید و همه کالاهای فیزیکی خود را در آن بفروش برسانید. کاربران با جستجوی کالای مورد نیاز خود در موتورهای جستجو، به محصول شما دسترسی پیدا کرده و می توانند مستقیما به درگاه آنلاین متصل شده و خرید آنلاین خود را انجام دهند. شما هم می توانید کالای مورد نظر مشتری را با پست یا پیک ارسال نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات دیجیتالی

برخلاف کالاهای فیزیکی که با دست قابل لمس می باشند، کالای دیجیتال محصولی بوده که به شکل فیزیکی قابل لمس نیست. این کالا به شکل یک فایل بوده که می توان آن را دانلود یا پخش کرد. کتاب الکترونیک، موزیک، فیلم، عکس، پادکست و هرچیزی که قابلیت دانلود داشته باشد جز کالای دیجیتال محسوب می شود. می توانید در اپلیکیشن خود همه کالاهای دیجیتالی خود را بفروشید. مزیت این کالا نسبت به کالای فیزیکی، نداشتن هزینه پست، عدم اهمه کالا، سود بیشتر و صرفه جویی در زمان مشتری است.

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن فروشگاهی به سایت

یکی از نیاز های ضروری یک فروشگاه آنلاین به روزرسانی های مداوم محصولات و قیمت های آن ها است. این مورد در زمان طراحی سایت فروشگاهی لحاظ خواهد شد اما نکته ای که وجود دارد این بوده که در صورت درخواست یک اپلیکیشن عالی، میان سایت شما و اپلیکیشن فروشگاهی یک همگام سازی وجود داشته باشد.

همه اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم الفباوب این قابلیت را دارند که بصورت آنلاین با سایت اتصال داشته باشند. در صورت هرگونه تغییر در سایت بلافاصله در اپلیکیشن اعمال خواهد شد. اینکار دیگر نیازی به توسعه دهنده برنامه نخواهد داشت و شما براحتی این امکان را دارید تا با تغییر محتوای سایت خود در لحظه اپلیکیشن را هم بروز رسانی نمایید. شرکت طراحی سایت الفباوب با تیمی مجرب و حرفه ای خدمات طراحی سایت را به شکل حرفه ای برای مشتری انجام خواهد داد.

 


:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

اگه ایده طراحی اپلیکیشن کتابخانه به سرتون زده، ما می تونیم به بهترین شکل از مشاوره رایگان تا پشتیبانی درکنارتون باشیم. این مقاله رو تا انتها بخونین و اگه نیاز به یه تیم حرفه ای برای طراحی اپلیکیشن کتاب خوانی داشتید با ما تماس بگیرین! بهترین مشاوره طراحی اپلیکیشن دانلود کتاب رو می تونین از الفباوب دریافت کنین.

اهمیت طراحی اپلیکیشن کتابخانه

با توجه به زندگی پرمشغله و کارهای روزمره، افراد زمان زیادی رو در ترافیک، مترو و وسایل نقلیه عمومی و … از دست می دن و در انتهای روز فرصتی برای خواندن کتاب های غیرالکترونیکی پیدا نمی کنن.

با ساخت کتابخانه آنلاین و طراحی اپلیکیشن کتاب این امکان رو در اختیار کاربران و افراد قرار می دید که در زمان های انتظار و زمان های طی شده برای عبور و مرور، از زمان خود بهتر استفاده کنن و به نوعی یک هزینه فرصت برای خود خریداری کنن و با کمک اپلیکیشن کتاب، کتاب های مورد علاقشان و پرطرفدار رو بخونن.

 

طراحی اپلیکیشن کتاب خوان

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن الفباوب در خدمته تا طراحی سایت کتابخانه آنلاین و طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو و طاقچه رو برای شما انجام  بده. اپلیکیشن کتاب خوانی شامل تنوع بسیار زیاد کناب اعم از متنی و صوتیه. شما می تونین دسته بندی های بیشتری از کتاب های چاپ شده داشته باشین.

طراحی اپلیکیشن کتاب امکان جستجوی بسیار خوبی رو داره که به همه مخاطبان کمک بزرگی میکنه. چون یکی از دغدغه ها در کتابفروشی ها جستجو و انتخاب کتابه. همینطور شما می تونین بی نهایت کتاب رو تنها در گوشی تلفن خود بدون اینکه هجمی اشغال کنه داشته باشین. برای شما پیش آمهه که در انتخا و مطالعه یک کتاب مردد بودین. می تونین با مراجعه به بخش نظرات و امتیازدهی ها کیفیت یک کتاب رو از نظر افراد مختلف بسنجید.

شما می تونین با طراحی اپلیکیشن کتاب خوان، این امکان رو فراهم کنین تا کاربران کتابخانه شخصی شون رو با قابلیت های مختلف ایجاد کنن. شما می تونین در نسخه الکترونیکی کتاب ها در نرم افزار تغییراتی اعم از نوشتن، هایلایت، اضافه کردن بخش خلاصه و ... قرار بدین. برای اطلاع از قیمت ساخت اپلیکیشن کتاب می تونین با کارشناسان ما در ارتباط باشین.

 

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

  • طراحی اپلیکیشن کتاب امکان جستجوی کتاب ها
  • طراحی اپلیکیشن دانلود کتاب آنلاین با امکان دسته بندی بر اساس ناشر، مولف
  • طراحی اپلیکیشن کتاب دیجیتال با امکان دسته بندی کتاب ها به صورت موضوعی
  • طراحی اپلیکیشن کتاب با امکان دانلود کتاب ها
  • طراحی اپلیکیشن کتاب اینترنتی با امکان خرید آنلاین و پرداخت آنلاین
  • طراحی اپلیکیشن کتاب با امکان جذب ناشر های مختلف
  • طراحی اپلیکیشن فروش کتاب با امکان فروش کتاب های کاغذی
    و ....
 

طراحی اپلیکیشن کتابخانه بهترین روش برای معرفی کتاب به مردم می باشد. در عصر حاضر دیگر برای ثبت نام و مراجعات حضوری به کتابخانه ها کمتر انجام میگیرد و شما به راحتی می توانید به اپلیکیشن کتاب خوان مراجعه کنید و اقدام به سرچ یا جستجوی کتابها کنید و تمامی اینکارها در گروه طراحی اپلیکیشن کتابخانه ای انجام میگیرد.

اپلیکیشن های کتابخانه به شما کمک می کند تا بدون نیاز به گشتن در بازارهای فروشگاه کتاب، بعضی از کارها را به صورت آنلاین از منزل خود انجام دهید. با داشتن یک اپلیکیشن کتابخانه کاربران می توانند اقداماتی نظیر ثبت نام آنلاین، اطلاع یافتن از کتاب مورد نیاز، معرفی و مشاهده کتاب ها، مقاله ها و پایان نامه ها ف معرفی کتابهای قدیمی و جدید و … را انجام دهید.

 

معروف ترین اپلیکیشن های کتاب

کتابراه

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که می تونه در طراحی اپلیکیشن کتاب خوان مورد توجه شما برای ایده گرفتن قرار بگیره کتابراهه. یکی از اپلیکیشن های برتر در زمینه کتاب های EBook اپلیکیشن کتابرهه. این اپلیکیشن نسبت به دو اپلیکیشن طاقچه و فیدیبو پشتیبانی به مراتب بهتری ارائه داده. اما با این کتاب های کمتری داره برای جذب مخاطبان بیشتر هفته ای یک کتاب رایگان در اختیار افراد قرار میده و قابلیت های خوبی داره که افراد زیادی از اون استفاده می کنن.

طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو

نرم افزار فیدیبو یکی از نرم افزارهای محوب کتابخوانیه که با رعایت حق نشر، اجازه دانلود و مطالعه کتاب رو هم به کاربر میده. شما می تونین بدون نیاز به اینترنت کتاب موردنظر خود رو مطالعه کنین. وود پادکست ها و کتاب های صوتی هم بسیار مهمه که بسیاری از کاربران به دنبال اون هستن.

شما می تونین به هزاران کتاب به صورت راگیان دسترسی داشته باشین و در مودر هر کتاب نظرات و امتیاز خود رو ثبت کنین. قابلیت جستجو این اپلیکیشن بسیار حرفه ایه. برای طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو می تونین با گروه مشاوره ما در تماس باشین. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن اینترنتی کتاب به شمار میاد.

ساخت اپلیکیشن مشابه طاقچه

طاقچه هم یکی دیگه از بهترین نمونه های طراحی اپلیکیشن کتاب خوان به شمار میره. طاقچه هم یکی از اپلیکیشن های معرف در زمینه کتابه که با ناشران زیادی همکاری داره. شما می تونین کتاب ها رو به صورت قانونی خریداری و دانلود کنین. شما می تونین در بخش عضویت طاقچه بی نهایت، به ازای پرداخت هزینه ای، به بی نهایت کتاب به صورت رایگان دسترسی داشته باشین. در این اپلکیشن این امکان به وجود اومده که افراد در خارج از کشور هم بتونن خریدشون رو انجام بدن.

برای طراحی اپلیکیشن کتاب خانه همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس بگیرین و سفارش خودتون رو ثبت کنین.

 

با طراحی اپلیکیشن فروش کتاب می تونین به درامد خیلی خوبی برسید؛ به شرطی که قدم های اول طراحی رو درست بردارین.

آیا برای طراحی اپلیکیشن فروش کتاب نیازمند مغازه فیزیکی هستیم ؟

هم اکنون صدها فروشگاه اینترنتی مختلف وجود دارن که بدون داشتن مغازه فیزیکی و تنها از طریق اینترنت اقدام به فروش محصولات می کنن. این روزها بیشتر مردم برای کسب اطلاعات راجب یک محصول خاص یا خرید آن، اول از طریق اینترنت به جستجوی اون میپردازن. همین امر در اوقات بیشتری به خرید اینترنتی منجر میشه.

طبق آمار، فروش اینترنتی افزایش زیادی پیدا کرده و این امار هر ساله در حال افزایش هست. فروشگاه های اینترنتی به خاطر سهولت استفاده و عدم اتلاف زمان و هزینه زیاد بهترین روش برای انجام خرید محصولات هستن.

خوشبختانه با وجود سازمان نماد اعتماد، فروشگاه های اینترنتی مجاب به دریافت نماد از این سازمان هستن و فروشندگان باید اطلاعات خودشون در این سامانه ثبت کنن. وجود نماد در یک سایت فروشگاهی تا 90 درصد امنیت خرید و اعتماد به فروشنده رو بالا میبره. طراحی اپلیکیشن کتابخانه

این روزها بیشتر مردم برای مطالعه کتاب ها و محتوای آموزشی از اپلیکیشن ها استفاده می کنن که این موضوع می تونه جهش بزرگی در صنعت کتاب خوانی و کتاب فروشی مجازی باشه.

با طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در زمینه های مختلف میتونین به کسب و کار خود رونق بخشیده و به سود قابل توجهی دست پیدا کنین، ساخت اپلیکیشن کتابخانه از  جمله مواردی محسوب می شه که از این قاعده مستثنی نبوده و استقبال و استفاده قابل توجهی از اون صورت گرفته.

از این رو شرکت الفباوب با کمک متخصصین حرفه ای و مجرب و سابقه درخشان در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کتاب می تونه با کمک جدید ترین زبان های برنامه نویسی و پلتفرم ها، اپلیکیشن مورد نظر رو مطابق با سلیقه  شما طراحی کنه، برای دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت طراحی اپلیکیشن، مراحل ساخت و … میتونین با مشاورین الفباوب تماس بگیرین.

 

ساخت و طراحی اپلیکیشن کتابخانه دارای فواید زیادی است که مهمترین آنها عبارتند از :

 صرفه جویی در وقت و هزینه ها

شما با ساحت یک اپلیکیشن کتابخانه می توانید باعث صرفه جویی در وقت و زمان کاربران و دانشجویان شوید و برخی از کارها را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن انجام دهند و در نتیجه باعث کاهش هزینه های آن ها نیز می شود.

شناساندن کتابخانه در فضای مجازی

با طراحی و ساخت چنین اپلیکیشن هایی شما می توانید به سرعت در دنیای اینترنت مطرح شوید و کتابخانه تان را به آسانی به دیگر کاربران بشناسانید.

نداشتن محدودیت زمانی

کتابخانه ها دارای ساعت کاری خاصی هستند و در هر زمانی نمی توانید به آنجا مراجعه نمایید ، ولی با طراحی اپلیکیشن کتابخانه کاربران به صورت شبانه روزی می توانند به اپلیکیشن شما مراجعه کرده و به جستجوی کتاب ها ، پایان نامه ها و مقالات بپردازند و حتی اقداماتی نظیر تمدید آنلاین کتاب را انجام دهند.

 گسترش فرهنگ کتاب خوانی

ساخت اپلیکیشن کتاب باعث افزایش فرهنگ کتابخوانی می گردد و امروزه دسترسی افراد به اینترنت باعث شده تا برای هرچیزی که می خواهند بدانند را در اپلیکیشن گوگل جستجو کنند و از این روز با طراحی یک اپلیکیشن کتابخوانی شما می توانید فرهنگ کتاب خواندن را در افراد جامعه افزایش دهید.

 باعث افزایش کاربران کتابخانه

یکی از مزایای مهم طراحی اپلیکیشن های کتابخانه ای ، باعث افزایش کاربران کتابخانه از طریق فضای مجازی می گردد و با دسترسی به اینترنت به راحتی کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن کتابخانه ها به انواع کتب و مقالات دسترسی پیدا کنند و در اپلیکیشن شما بمانند. اپلیکیشن اختصاصی برای کتابخانه می تواند اعضای خود را افزایش دهد چون افراد زیادی هستند که به دنبال کتاب های نایاب و  قدیمی می باشند و این کتاب ها دیگر در بازار یافت نمی شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سوئیچ ها برای اتصال چند دستگاه در یک شبکه که در محدوده یک ساختمان باشند استفاده می‌شوند. مثلا اتصال کامپیوترها و پرینترها و سرورها به هم و ایجاد شبکه‌ای که منابع را به صورت اشتراکی استفاده می‌کنند. سوئیچ نقش کنترلر شبکه را دارد و اجازه تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را به دستگاه‌ها می‌دهد.

سوئیچ در شبکه های کامپیوتری یکی از سخت افزارهای شبکه است که دستگاه‌ها را در شبکه کامپیوتری از طریق packet switching به هم وصل می‌کند تا دیتا بین آنها رد و بدل شود. سوئیچ شبکه در لایه ۲ مدل OSI کار می‌کند و با استفاده از آدرس سخت افزاری (Mac addresses) به انتقال دیتا در شبکه می‌پردازند. البته سوئیچ های لایه سه هم وجود دارند که با انجام کار مسیریابی در شبکه، ارتباط بین شبکه های مختلف را برقرار می‌کنند.

cisco چیست؟

cisco را می‌توان مخفف Computer Information System Company دانست اما از منظری دیگر برگرفته از نام شهر سان فرانسیسکو – San Francisco است جایی که موسسین آن، شرکت سیسکو را در سال ۱۹۸۴ بنیان نهادند. cisco بیشتر با محصولات شبکه اش معروف است. سیسکو هم‌اکنون حدود ۷۴۰۰۰ کارمند در سراسر دنیت دارد و در زمینه امنیت سایبری رشد خوبی داشته است.

سیستم عامل سوئیچ های سیسکو چیست؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود. لازم به ذکر است بدانید سیستم عامل سیسکو IOS است که مخفف عبارت Internetwork Operating System می‌باشد. توجه داشته باشید با استفاده از سیستم عامل ios شما می‌توانید روتینگ و سوئیچینگ دستگاه‌های بین شبکه را مدیریت کنید. تمامی دستگاه‌های موجود در شبکه مانند روتر یا سوئیچ با استفاده از سیستم عامل ios که مخصوص به شرکت سیسکو است مدیریت و پیکربندی می‌شوند.

این سیستم عامل ویژگی‌های زیادی دارد و بخش اعظمی از پیشرفت شرکت سیسکو و پرطرفدار بودن سوئیچ های این شرکت به سیستم عامل منحصر به فرد آن مربوط می‌باشد.

معرفی بهترین سوئیچ سیسکو

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L از جمله دستگاه های پرفروش بازار در حوزه تجهیزات شبکه ای می باشد. این دستگاه برای استفاده های متعددی کاربرد دارد که از جمله مشهورترین موارد استفاده آنها اتصال تعداد زیادی دوربین مدار بسته می باشد. از این سوئیچ در شرکت های کوچک و بزرگ همچون دانشگاه ها و اداره جات استفاده می شود.

پورت های سوئیچ سیسکو Catalyst 2960S-24PS-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-24PS-L به 24 پورت اترنت مجهز است که جهت اتصال وسیله های الکتریکی از آنها استفاده می شود. این پورت ها از سرعت تبادل اطلاعات بالایی برخوردار هستند. در کنار این پورت ها تعداد ۴ عدد پورت sfp، پورت کنسول تایپ B، پورت کنسول ،RJ۴۵، دو پورت USB Type A وجود دارد. سرعت پورت شبکه این دستگاه برابر با ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ BaseT می باشد که در پهنای باندی معادل ۱۷۶ مگابیت بر ثانیه عملیات سوئیچ را انجام می دهد و در پهنای باند ۸۸ Gbps نیز کار Forwarding خود را انجام می دهد.

در پنل پشتی این دستگاه می توان پورت های استکینگ و درگاه منبع تغذیه را مشاهده کرد. در کنار اینها یک دریچه وجود دارد که فن دستگاه در آن قسمت قرار گرفته است. از این فن جهت جلوگیری از گرمای بیش از حد سوئیچ استفاده می شود. به وسیله پورت استک در این سوئیچ می توانید هشت دستگاه را به صورت افقی و عمودی و همزمان متصل کنید و کارایی سوئیچ خود را با این پورت ها افزایش دهید. در پهنای باند این سوئیچ، ۴۱.۷ میلیون پکت بر ثانیه انتقال داده می شود که هر پک از ظرفیتی معادل ۹۱۹۸ بایت برخوردار می باشد.

 

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L از جمله دستگاه های پرفروش بازار در حوزه تجهیزات شبکه ای می باشد. این دستگاه برای استفاده های متعددی کاربرد دارد که از جمله مشهورترین موارد استفاده آن ها اتصال تعداد زیادی دوربین مدار بسته می باشد. از این سوئیچ در شرکت های کوچک و بزرگ همچون دانشگاه ها و اداره جات استفاده می شود.

نگاهی به پنل پشتی سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPS-L

در قسمت پشتی سوئیچ WS-C2960S-48FPS-L در سمت چپ می‌توانیم شاهد پوشش محافظ ماژول اسلات استکینگ باشیم. در سمت راست آن محفظه فن قرار گرفته است که در این قسمت شاهد عملکرد فنی قوی هستیم که بسیار در جلوگیری از گرمای بیش از حد دستگاه کمک می کند. در سمت راست آن نیز کانکتور آر پی اس و کانکتور آی سی پاور وجود دارد.

مشخصات فنی سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت WS-C2960S-48FPS-L

در رابطه با مشخصات فنی سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت WS-C2960S-48FPS-L باید بگوییم که این سوئیچ از حافظه فلش مموری ۶۴ مگابایتی بهرمند است. همچنین حافظه DRAM آن برابر با ۱۲۸ مگابایت می باشد. از شکاف توسعه (total / 1 (free) x Stacking Module ) برخوردار است. از تعداد Download Link پورت های آن ۴۸ پورت اترنت با قابلیت POE پلاس برخوردار می باشد. ظرفیت POE آن برابر با ۷۴۲ وات برنامه ریزی شده است.

اتصالات سوئیچ کاتالیز 2960S-48FPS-L

در رابطه با اتصالات سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPS-L  نیز باید بگوییم که این سوئیچ از ۴۸ پورت RJ45 و همچنین قابلیت POE Plus برخوردار است. گفتنی است که این سوئیچ شبکه از ۴ پورت SFP نیز برخوردار است که با نرخ 1Gbps اطلاعات را انتقال می دهد و از آنها به عنوان آپلینک یاد می شود.

به همین جهت باعث می‌شود اطلاعات با سرعت بسیار بالایی انتقال یابند. از دیگر اتصالات این سوئیچ می‌توان به پورت های USB Type A و USB mini-Type B و همچنین 1 عدد پورت RJ45  اشاره کرد. کابل های کنسول پورت RJ-45 در بسته بندی آن به همراه سوئیچ می باشد و نیازی به خرید این کابل ها به صورت جداگانه نیست.

 

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48LPS-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48LPS-L از جمله سوئیچ های سری 2960S سیسکو است و در لایه 2 مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث بهبود سهولت استفاده، امنیت بالا و بهبود پایداری می شود. همچنین این سوئیچ دارای 48 پورت 10/100/1000 می باشد.

سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C2960S-48LPS-L

سوئیچ 2960 سری s مدل C2960S-48LPS-L دارای 48 پورت با قابلیت poe و سرعت 10/100/1000 است.

  1. قابلیت قرارگیر در رک را دارد و تنها یک واحد را اشغال مینماید(1U).
  2. دارای رم با ظرفیت 128 مگابایت و فلش مموری با ظرفیت 64 مگابایت است.
  3. سیستم عامل این سوئیچ از نوع Cisco IOS است.
  4. این سوئیچ دارای پاور (منبع تغذیه) 370w (وات) است و این در حالیست که برادر بزرگترش (یعنی سوئیچ WS-C2960S-48FPS-L) دارای پاور 740W است.
  5. قیمت سوئیچ WS-C2960S-48LPS-L تفاوت زیادی با سوئیچ FPSL ندارد.

با توجه به قابلیت Poe Plus تعبیه شده در این سوئیچ، میتوان 12 پورت سوئیچ را در حالت 30w وات و یا 24 پورت را در حالت 15.4w وات و یا 48 پورت سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48LPS-L را در حالت 7.7w وات تنظیم نمود.

مانند تمامی سوئیچ های سیسکو سری s که دارای ios نسخه LAN Base هستند، این سوئیچ هم از 4 عدد اسلات فیبر نوری SFP با سرعت 1G (یک گیگابایت بر ثانیه) برای آپ لینک های خود بهره میبرد. این سوئیچ قابلیت Stack ( استک) شدن را دارد و از ماژول stack پشتیبانی میکند.

 


:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

بهداشتی بودن لوله و اتصالات UPVC

استفاده از مواد خام بهداشتی در تولید لوله های UPVC باعث شده که به راحتی در مصارف آب آشامیدنی و آب های بهداشتی دیگر از قبیل استخر به راحتی استفاده شود.

عدم رسوب گیری و زنگ زدگی لوله و اتصالات یو پی وی سی

از مزایای لوله و اتصالات UPVC در استخر ها و محل هایی مانند جکوزی که آب گرم در آن جریان دارد. به مرور زمان رسوب زیادی که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی می باشد در اتصالات و شیر آلات تشکیل میشود. این مشکل که در کل سیستم لوله کشی فلزی (گالوانیزه و استیل)به وفور مشاهده میشود . باعث افت فشار و از کار افتادن شیر آلات خواهد شد. در حالیکه مشکل فوق در سیستم های کشی نوین UPVC حل شده است.

مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی بودن لوله و اتصالات UPVC

مقاومت بالا در برابر کلر و مواد شیمیای و خوردگی از مزیت های کشی نوین UPVC می باشد. مقاومت پایین فلزات در برابر کلر باعث خورده شدن آنها و در پلیمرهایی مانند PP باعث خشک شدن و شکننده تر شدن میشود. که این امر باعث کوتاهتر شدن عمر این سیستم ها و تجهیزات آنها میشود.

آب بندی مطمئن لوله و اتصالات UPVC

به عنوان مثال دراتصالات پلی اتیلن که به دو روش جوشی و کوپلی می باشد که نوع جوشی در صورت اجرای صحیح مطمئن تر خواهد بود به دلیل افزایش طول زیاد پلی اتیلن در مقابل دما و فشار بالای سیستم لوله کشی استخر جکوزی این سیستم ها در نقطه اتصال ضعیف می باشند و به دلیل عدم سازگاری پلیمر با بتن بنابرین آب بندی لوله ها مخصوصا لوله های مکش استخر که از بتن عبور میکنند بسیار مشکل است که این مشکل در سیستم لوله کشی نوین UPVC با کمک والکراس یا حلقه آب بند حل شده است. و همین طور عدم آب بندی مناسب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله کشی استخر و جکوزی که این مشکل در لوله کشی یو پی وی سی UPVC حل شده است.

نصب سریع،آسان و کم هزینه لوله و اتصالات UPVC

نصب سریع و آسان با هزینه های نصب پایین تر در مقایسه با سایر سیستم ها لوله کشی استخر، همچنین زیبایی و هماهنگی این سیستم ها بر خلاف فلزات (گالوانیزه،استیل) و پلیمرهای دیگر از جمله پلی اتیلن که نیاز به ساپورت کردن برای نمای بهتر دارند و حجم بیشتری برای فضای موتور خانه و تاسیسات می گیرند از دیگر علل برتری لوله و اتصالات upvc پیمتاش نسبت به سیستم های لوله کشی مشابه است.

طول عمر بالا

طول عمر لوله و اتصالات یو پی وی سی بین ۱۵ تا ۱۰۰ سال است. (بطور متوسط ۶۰ سال)

امکان استفاده در موتور خانه های استخر و جکوزی

لوله و اتصالات UPVC که به علت تنوع بسیار اتصالات و شیرآلات در موتور خانه های استخر و جکوزی قابل استفاده می باشد که این امر به عنوان مثال برای اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن و یا پلی پروپلین قابل صدق نمی باشد.

اجرای بسیار آسان سیستم لوله و اتصالات UPVC نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی

استحکام بسیار بالای آن ها نسبت وزن بسیار پایین آنها که وزن لوله های یو پی وی سی یک پنجم لوله های فولادی است از دیگر مزیت های سیستم لوله و اتصالات UPVC می باشد که در هنگام حمل و نقل کمک زیادی می کند.

تنوع محصولات لوله و اتصالات UPVC

موجود بودن لوله ،اتصالات،شیر آلات فشار قوی یو پی وی سی UPVC ار سایز ۱۶ تا ۳۱۵ که فقط این تنوع در سیستم لوله و اتصالات UPVC موجود است و به عنوان مثال در سیستم های ۵ لایه تأمین لوله و اتصالات بالای ۳۲ میلیمتر مشکل و سایزهای بالای ۷۵ میلیمتر نیز کاملا سفارشی و حداکثر ۱۱۰ میلیمتر می باشد و این مشکل در مورد لوله و اتصالات پلی پروپلین PP نیز صدق می کند.

لوله UPVC دارای سطح صاف و صیقلی

لوله و اتصالات UPVC از مواد بی رنگ و بو ساخته می شوند به همین جهت از سطح داخل آینه صاف خود،حداقل جریان از دست دادن از آن رد می شود خواص فیزیکی لوله های UPVC هیچگونه تاثیر پذیری از آفتاب مستقیم و یا برف و باران ندارند.

مقاومت در برابر آتش

سیستم کشی نوین UPVC هیچ گونه رسانایی به احتراق ندارد و خاموش کننده آتش خود است بنابراین به گسترش آتش کمی نمیکند.

امکان اجرای شیب در لوله UPVC استخر

گاهی اوقات نیاز است سیستم لوله کشی به سمت موتور خانه دارای شیب باشد که این امر به راحتی در سیستم لوله کشی با لوله upvc قابل اجرا می باشد.

دوستدار محیط زیست

لوله و اتصالات یو پی وی سی دوستدار محیط زیست است و به راحتی قابل بازیافت می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

لوله یو پی وی سی از مرغوب ترین لوله های پلیمری محسوب میشوند، که از پلی وینیل کلراید سخت تشکیل یافته اند. این لوله ها به دلیل مزایایی که دارند مورد توجه بوده که بیشتر این مزایا به ترکیب شیمیایی و ساختار این نوع لوله ها مربوط می باشد. در ساختار این لوله ها از سرب و مواد شیمیایی مضر استفاده نشده و در نتیجه لوله هایی سازگار با محیط زیست بوده و لوله هایی سالم جهت آبرسانی و انتقال آب اشامیدنی می باشند.

این لوله ها عایق حرارتی، برودتی و صدا بوده و به وسیله ی آنها میتوان در مصرف انرژی تا حدود 40 درصد صرفه جویی نمود. نصب اسان و سریع، کیفیت و دوام عمر بالا، عدم نیاز به رنگ در کنار عوامل ذکر شده باعث شده تا این لوله ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ترین نوع لوله باشند.

کاربرد لوله های یو پی وی سی

از لوله های یو پی وی سی در سیستم ها فاضلاب شهری و روستایی، سیستم لوله کشی استخر و جکوزی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، موتور خانه ها، سیستم انتقال آب در کشاورزی، شیلات و آبرسانی استفاده ی فراوان میشود. این لوله ها در برابر باد، باران و رطوبت، گرد و غبار کاملا غیر قابل نفوذ می باشند. این لوله ها در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و نظافت و مراقبت از این لوله ها راحت می باشد. این لوله ها انعطاف بالایی داشته و مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالایی دارند.

مقاومت شیمیایی بالای این لوله ها مربوط به مقاومت در برابر مواد خورنده، زنگ زدگی، بوده و مقاومت بالای مکانیکی آنها مربوط به مقاومت در برابر ضربه، فشار و تحمل بار می باشد. سطح داخلی این لوله ها صاف و صیقلی بوده که منجر به جریان بدون اصطکاک سیال درون لوله می باشد و همچنین از نشست رسوب و لجن در داخل لوله جلوگیری کرده و در نتیجه بهداشت بالایی را برای این نوع لوله ها رقم زده است.

قیمت لوله ی یو پی وی سی

قیمت این لوله ها با توجه به درجه استاندارد، برند، کشور سازنده، متراژ و ضخامت، کلاس و گرید متفاوت می باشد. ولی به طور کلی قیمت این لوله ها بسیار مناسب بوده و جزو گزینه های اصلی سیستم های لوله کشی در سراسر دنیا می باشد. امروزه لوله UPVC در کنار دیگر تولیدات از قبیل پلی پروپیلن و پلی اتیلن به صورت استاندارد تولید می شود.

موارد مصرف لوله یو پی وی سی :

  1. استخرهای صنعتی و تفریحی
  2. دستگاه های تصفیه آب و آب شیرین کن
  3. دستگاه RO
  4. صنایع غذایی و دارویی

برای آبندی لوله upvc  از چسب با کالیبر مخصوص استفاده می شود (البته سطح مورد نظر را با محلول تمیز کننده پاک می کنند و سپس با چسب مخصوص قطعه مورد نظر را می چسبانند) که جذب مولکولی دارد. نوع دیگر این محصول لوله یو پی وی سی شفاف یا سایت گلاس (sight glass) ضد خورندگی هستند. و از این محصول برای فناوری های خاص و آزمایشگاهی و پروژه هایی که نیاز به مشاهده عینی مواد در طول مسیر دارد استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()