بهترین وکیل اداره کار کیست؟ چگونه وکیل خوب برای اداره کار پیدا کنیم؟ خصوصیات بهترین وکیل حقوقی اداره کار چیست؟ بهترین وکیل اداره کار شخصی بوده که توانایی و اطلاعات کافی در خصوص قوانین اداره کار، بیمه و بخش نامه ها دارد و به شعب اداره کار دسترسی داشته و آشنا است. شما می توانید براحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حق و حقوق خود را براحتی بگیرید یا از بهترین وکیل اداره کار تلفنی ما کمک بگیرید.
بهترین وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر اگر حق با آن ها باشد را یگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل کند. در صورتی که شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید و برای گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.
وکیل متخصص اداره کار - شکایت کارفرما از کارگز
در صورتی که شما کارفرما هستید و کارگر شما شکایت کرده است، شما برای دفاع از خود نیازمند یک وکیل متخصص اداره کار هستید که همه نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.
بعضی ها فکر می کنند دعاوی اداره کار، کاری بسیار راحت بوده و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد که این دسته از افراد در اشتباه بزرگ می باشند و هنگامی که رای صادر شده است یادشان می افتد ای کاش بهترین وکیل اداره کار صحبت می کردیم.
بهترین وکیل اداره کار تهران
در صورتی که کارگری هستید که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شما ضایع شده و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک گروه وکلای ساوا اپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد، چون دارای صدهها نمونه رای موفق در زمینه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات می باشند و میشه به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.
گروه وکلای ساوا اپ با وکیل متخصص اداره کار همکاری می کند که شما با کمک آن ها می توانید حق خود را بگیرید که آن ها قادرند عیدی، بیمه، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت می کنند.
پیگیری حقوق قانونی موکل
از وظایف وکیل اداره کار می توان به پیگیری های حقوق قانونی موکل اشاره کرد. یکی از حقوق قانونی کارگران دریافت حق بیمه است. زمانی که کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگر امتناع می ورزد و کارگر نیز برای رفع این مشکل به وکیل اداره کار مراجعه می کند، باید موضوع مربوطه توسط وکیل مورد پیگیری قرار گیرد.
تقریبا در تمامی مشاغل بیمه کردن اعضای کار جز وظایف اصلی هر کارفرما محسوب می شود که کارگرمی تواند آن را مطالبه کند. به موجب قانون کار، کلیه کارفرمایان موظف اند تا اقدام به بیمه کردن کارگران نمایند. چنانچه کارفرما از بیمه کردن کارگر خودداری کند، مرتکب تخلف شده و امکان شکایت از به لحاظ قانونی وجود دارد. بیمه کردن کارگران از جمله مهم ترین وظیفه کارفرمایان به شمار می رود و تحت هیچ شرایطی امکان خودداری از آن وجود ندارد.
در واقع بیمه حق قانونی هر کارگری است و می تواند برای مطالبه آن به مراجع قانونی مراجعه کند و موضوع مطرح شده را مورد پیگیری قرار دهد. با توجه به ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرمایان کارگاه های مشمول این قانون مکلف هستند بر اساس قانون تامین اجتماعی، نسبت به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام نمایند. بنابراین اعطای بیمه تامین اجتماعی به کارگران از جمله اصلی ترین وظایف کارفرما است.
هر کارفرما مکلف است با شروع کار کارگر، در پایان هر ماه لیست بیمه را منطبق با حقوق تعیین شده به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند. پرداخت حق بیمه بر عهده کارفرما است و کارگر وظیفه ای بابت پرداخت آن ندارد. مگر آن که بین کارفرما وکارگر توافقاتی در این زمینه شده باشد.
در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما، وکیل کارگر باید برای بررسی مشکل پیش آمده به شعب بیمه تأمین اجتماعی مراجعه کند و موضوع را با مسئولان شعب در میان بگذارند. بعد از آن شعب مربوطه کارفرما را مکلف به پرداخت حق بیمه کارگر می کند.
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0