نوشته شده توسط : الفباوب
 
 

اگه به دنبال شرکت طراحی سایت در تهران هستین تا بتونین در سریع ترین زمان ممکن یک سایت مناسب طراحی کنین و از این طریق پیشرفت کسب و کارتون رو رقم بزنین کاملا درست اومدین! الفباوب به عنوان بهترین شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت در کنار شماست تا بتونین اهدافتون رو پیگیری کنین!

هر فردی که نیاز به حضور پیدا کردن در دنیای آنلاین رو حس کنه، برای هر نوع فعالیت اقتصادی به ساخت یک سایت نیاز داره. گاهی در این میان بهانه هایی ظاهر می شن تا شما میلتون رو به طراحی سایت از دست بدین، این بهانه ها عبارت هستن از “من اهل فن نیستم”، “ساخت سایت خیلی گران است”، ” وقت زیادی ندارم” و… در واقع شما نیازی به مهارت ندارین.

طراحی سایت حرفه ای برای زمینه کاری شما می تونه باعث کسب درامد بیشتر و نجات شما از یک سری کارهای تکراری شه، این نادیده گرفتن اهمیت طراحیه که برای شما وقت و هزینه خواهد داشت.

اگه برای زمینه کاری شما سایتی وجود نداره اون رو بدون هویت بدونین. اهمیت حضور در دنیای اینترنتی به توضیحات و مقالات طولانی نیازی نداره. تبلیغات اینترنتی برای هرکسب­ و کاری مهم بوده و درآمد زایی رو به طور قابل توجهی بالا می بره.

در دنیای مدرن سایت ها ابزار بازاریابی هستن. وقتی می خواین درباره یک شرکت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید در موتور جستجو گوگل اون رو سرچ کرده و در نهایت از یکی از سایت های ظاهر شده استفاده می کنین، این روزها سایت یک ابزار تجمّلی برای افزایش اعتبار کسب و کارهاست و سایت ها از یک مرکز خرید قدرتمند تر و شلوغ تر هستن.

افرادی هستن که به علت محدودیت در زمان از پاساژ گردی ها دست کشیدن و با وب گردی سعی دارن خریدهاشون رو انجام بدن. حتی کسب و کارها برای بر قرار کردن ارتباط دیگه به سراغ آگهی های روزنامه نمی رن و به سوی موتور های جستجوی اینترنت مثل گوگل هدایت می شن. امیدواریم تونسته باشیم ضرورت طراحی وب سایت رو به شما نشان دهیم.

مرحله برنامه ریزی طراحی سایت شامل 3 قسمت اصلی است:

1- بازنگری یا ایجاد یک استراتژی مشخص برای بهینه سازی سایت:

  • در طراحی سایت در تهران با مخاطب درباره تعیین عبارات کلیدی مشورت کنین
  • ارزش کلمه ها و عبارات کلیدی مورد تحقیق و بررسی قرار بدین.
  • محتوای موجود رو از لحاظ تناسب با اصول سئو بررسی کنین
  • لیستی از محتوای لازم برای عبارت کلیدی محتوایی در سایت ندارن تهیه کنین تا خلاء موجود رو پر کنین
  • کلمات یاعبارات کلیدی رو برای محتوای موجود و مورد نیاز سایت سامان دهی کنین

2- طراحی و ایجاد نقشه سایت:

در مرحله برنامه ریزی، بعد از کار روی استراتژی سئو، زمان آن بوده که نقشه سایت ساخته شه.برنامه ریزی و طراحی نقشه سایت با توجه اولویت های اصلی بوده و باعث می شه طراحی سایت با توجه با اهمیت ترین صفحات انجام گیره، منوها و رابط مشتری سایت تاثیرگذار تر شه و همینطور ایده های کلی درباره تولید محتوای مناسب رو شکل بده.

از استراژی سئو تعیین شده برای طراحی نقشه سایت موثر و اولیت بندی صفحه های سایت کمک بگیرین یک لیست کامل از نقشه سایت موردنظر تهیه کنین. از این لیست می تونین به عنوان یک چک لیست در مراحل متنوع طراحی سایت کمک بگیرین. نقشه سایت باید به جز صفحات اصلی شامل صفحه های مربوط به عبارات کلیدی هم شه

3- بررسی و توسعه محتوای سایت

آخرین قسمت از مرحله برنامه ریزی شامل بررسی عمیق در محتوای سایت می شه.در این قسمت لازمه تحقیق جامعی درباره محتوای موجود و همینطور برنامه ریزی برای تولید محتوای جدید انجام گیره.

مخاطبین می تونن مسئولیت تولید محتوای سایت رو به عهده گیرن اما گاهی بسیار باید با کمک یک قرارداد جدید این کار به افراد با تجربه و ماهرتری سپرده شه تا محتوای تولید شده کارایی لازم رو از هر نظر داشته باشه.

در صورت نیاز، شخص یا شرکتی رو برای نوشتن و تولید محتوای مورد نیاز استخدام کنین، برای تمام شدن کار نوشتن و تهیه محتوا محدوده زمانی مشخص کنین.

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

عایق صدا در اپ دکو هم به فروش می رسد ( ازسال به سراسر ایران) و هم برای شهروندان تهرانی اجرا می شود. برای ثبت سفارش تماس بگیرید و از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید! ما همراه شماییم و محصولات ضمانت دار هستند.

انواع پنل عایق صدا

برای خانه های مسکونی و آپارتمان ها، دفتر کار و استودیو می توان از دو نوع پنل عایق صدا بهره مند شد :

1- عایق صوتی دو طرف صاف

قابل استفاده به عنوان عایق صدا خودرو، دیوار مشترک، عایق صدا سقف آپارتمان، مکان های عمومی، پیشگیری از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهای عمومی داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپیما، کانال انتقال هوا، کانال های فاضلاب، عایق صدا برای ماینر، عایق صدا درب، عایق شانه تخم مرغی ساده و حرارتی

عایق صدا دو طرف صاف علاوه بر خاصیت صدا گیری، به عنوان عایق حرارتی در سالن ها برای پیشگیری از ورود گرمای خورشید در فصول گرم و خروج هوای گرم در فصول سرد برای بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

2- عایق صوتی شانه تخم مرغی

قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین، پمپ، ژنراتور، کمپرسور، مکان های عمومی مثل سالن های آمفی تئاتر، کنسرت و سینماها، استودیو و اتاق ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صدا دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صدا روکار کف

این نوع از عایق های صوتی با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به پنل آکوستیک یا عایق صدا شانه تخم مرغی شناخته می شوند. این پنل ها طیف گسترده ای از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک پیشگیری کنند.

به خاطر حالت شش وجهی عایق تخم مرغی سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب بسیاری داشته و به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می شوند. اگر در ساختمانی چند طبقه زندگی می کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه دیگر وجود دارد، می توانید از عایق صدا کف ساختمان هم کمک بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

عایق صدا اتاق یکی از بهترین روش ها برای افزایش آرامش محیط و کنترل سروصدا بوده که با آن می توان حتی نم و رطوبت خانه را هم پوشاند. بهتر است بدانید روش های ساده تری هم وجود دارد که می توانید با انجام آن ها تا حدودی اتاق های منزلتان را عایق صدا کنید. با این چند روش ساده، شما می توانید سروصدای محیط را به حداقل برسانید.

۱- پوشاندن درزهای درب و پنجره

درزهای پنجره تاثیر بسیاری را در انتقال صدا دارد؛ در نهایت شما می توانید با پوشاندن درز پنجره ها به اندازه زیادی جلوی ورود صدا را بگیرید و عایق صدا ایجاد کنید. برای این کار می توانید از درزگیرهای پلاستیکی کمک بگیرید. توجه کنید پایین درب های منزل خود را هم می توانید با کمک فوم های پلاستیکی بپوشانید و با این کار، تا حد بسیاری انتقال صوت را به حداقل رسانید. پوشش های پلاستیکی بهترین انتخاب برای پوشاندن درزهاست، به علاوه می توانید در صورت نبود آن ها از چند تکه چوب هم کمک بگیرید.

۲- استفاده از پنل های عایق صدا

همانطور که در ابتدای مطلب خواندید، پنل های بسیاری در بازار وجود دارد که با نام عایق صدا به فروش می رسد. این نوع پنل ها می تواند به اندازه زیادی از ورود و خروج صدا به بیرون از منزل پیشگیری کند، برای همین هم انتخاب بسیار مناسبی است. توجه کنید نصب این نوع پنل ها هم بسیار آسان بوده و خودتان می توانید به تنهایی این کار را انجام دهید. بعضی از این نوع پنل ها چسب هایی دارند که به راحتی روی دیوار قرار می گیرند و بعضی دیگر را هم می توانید با کمک پیچ روی دیوار فیکس کنید.

۳- نصب پرده های ضخیم عایق صدا اتاق

یکی از روش هایی که می تواند میزان ورود صدا به منزل شما را کم کند، استفاده از پرده های ضخیم است. برای این منظور، باید پرده هایی را انتخاب کنید که بتواند تمامی بخش ها از سقف تا زمین را بپوشاند. همینطور باید در زمان خرید پرده حتما ضخامت آن را هم در نظر بگیرید. مسلما پرده با ضخامت بالاتر می تواند مقاومت بسیار بیشتری در برابر ورود صدا داشته باشد.

۴- کمدهای بزرگ

از دیگر مواردی که می توان از آن به عنوان عایق صدا استفاده کرد، کمدهای بزرگ یا دکورهای سراسری روی دیوار است. شما می توانید با کمک این وسایل، علاوه بر زیبا سازی منزل سروصدای محیط را کاهش دهید. برای مثال می توانید یک کتابخانه بزرگ روی دیوار مشترک خود در ساختمان قرار دهید. با این کار، هم دکوراسیون جذابی را برای خانه خود چیده اید و هم به اندازه زیادی از انتقال صدا پیشگیری کرده اید.

۵- استفاده از فرش و پدها

هم اکنون بیشتر کف خانه های از سرامیک، چوب و پارکت ساخته می شوند که در زمان برخورد وسایل یا عبور افراد، از آن ها صدا تولید می شود. مسلما استفاده از قالی در منزل می تواند این انتقال صدا را کم کند. شما می توانید برای کاهش صدای بیشتر در زیر قالی از پد یا فوم کمک بگیرید. ترکیب فوم و فرش مثل عایق صدا عمل کرده و در عایق صدا اتاق و میزان انعکاس صدا تاثیر بسیاری دارند.

۶- رنگ کردن دیوارها

شاید نتوانید تصورش را هم بکنید؛ اما رنگ آمیزی دیوارها می تواند باعث عایق شدن منزل شما شود. شما می توانید با رنگ کردن دیوارهای منزل از انتقال صدا پیشگیری کنید. البته باید در زمان خرید رنگ توجه کنید و رنگ هایی را خریداری کنید که قدرت جذب صوت بالاتری داشته باشند.

۷- نصب شیشه دوجداره

شیشه ها یکی از مهم ترین مواردی می باشند که می توانند میزان انتقال صدا را کم و زیاد کنند. شیشه های معمولی به راحتی صدا را از خود عبور می دهند؛ برای همین برای کاهش انتقال صدا باید از نمونه های چند جداره کمک بگیرید. هم اکنون بسیاری از خانه ها برای عایق بندی منزل خود از شیشه های دوجداره استفاده می کنند. عایق کاری پنجره از بهترین روش کاهش میزان صدای ورودی به خانه است.

۸- استفاده از چسب عایق صدا اتاق

اتاق های منزل شما درزهای زیادی دارد که نمی توانید با کمک درزگیرها آن را بپوشانید. یکی از بهترین راه هایی که می توانید با کمک آن درزهای کوچک را هم بپوشانید، استفاده از چسب چوب است. با کمک چسب چوب می توانید کوچکترین درزها را هم بپوشانید و مسیر انتقال صدا را مسدود کنید.

۹- نصب درب ورودی ضخیم

یکی از راه های عایق صدا کردن اتاق خانه، استفاده از درب های چوبی با جرم بالاست. با جایگزین کردن درب منزل خود با یک درب چوبی سنگین مسلما متوجه آرامش بیشتر و کاهش سر و صدا خواهید شد. با این حال اگر نمی خواهید هزینه چندانی برای تعویض درب منزل خود داشته باشید، کافی است با کمک چند تخته چوب، درب ورودی را ضخیم تر و سنگین تر کنید. افزایش وزن درب اتاقها، تاثیر زیادی روی میزان انتقال صدا می گذارد و یکی از گزینه های خوب برای عایق صدا در منزل محسوب می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

اجاره خانه بدون پول پیش چه شرایطی دارد؟ با افزایش قیمت خانه، بسياری به اجاره خانه روی می اورند. شرایط اجاره خانه بسته به مالک و مستاجر متفاوت است. یکی از انواع اجاره، اجاره خانه بدون پیش پرداخت و يا همان اجاره خانه بدون پول پیش است.

یک ملک را می توان به ۳ طریق اجاره داد.

  • راه اول اجاره خانه به مدل رهن و اجاره است.
  • مدل دوم رهن کامل واحد مسکونی است.
  • و مدل اخر اجاره اپارتمان بدون ودیعه.

در این قسمت می خواهیم کمی در رابطه با اجاره خانه بدون پول پیش صحبت کنیم.

  • اجاره اپارتمان بدون ودیعه دقیقا قطب مقابل رهن کامل خانه است.
  • وقتی صاحب ملک خانه خود را به شما رهن کامل می دهد امکان دارد نياز به یک مبلغ بسيار زياد و عدم علاقه برای دريافت وام از بانک را داشته باشد. به همین علت مبلغی را به مدت یک سال از شما گرفته و در سال بعد همان مقدار را تحویل شما می دهد.
  • اما در اجاره اپارتمان بدون ودیعه يا اجاره خانه بدون پول پیش پرداخت برعکس این عمل اتفاق می افتد. گاهی امکان دارد مستاجر شما مبلغی برای پول پیش خانه يا ودیعه خانه را در حال حاضر نداشته باشد يا جایی ان را سرمایه گذاری کرده باشد و علاقه داشته باشد از نوع اجاره خانه بدون پول پیش استفاده کند. در این حالت میزان اجاره ای كه باید پرداخت کند.
  • با توجه به قیمت هر متر مربع از واحد مسکونی، منطقه واحد مسکونی و متراژ واحد این مبلغ متغیر است. این نوع اجاره برای افرادی سودمند بوده كه پول خود را درجایی سرمایه گذاری کرده و به ضرر ان ها است پولشان به مدت یک سال راکد باقی بماند.
 


:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

اگر تصمیم به مسافرت در عید دارید و مقصدتان تهران است؛ با ما در این مقاله همراه باشید! تهران با مساحت ۷۳۰ کیلومتر، بیست و پنجمین شهر پرجمعیت دنيا است. این شهر از شمال به رشته کوه دماوند و از جنوب به کوه های ری و بی بی شهربانو و منطقه کویری می رسد. برای همین هوای شمال شهر از کوهستان تاثیر می گیرد و هوای جنوب تهران از دشت. ميانگین دمای تهران در فروردین بین ۵/۴ تا ۱۵/۴ درجه سانتی گراد گزارش شده است. 

چرا آپارتمان مبله

اما گزینه که بسیار مهم است اسکان در شهر مورد نظر است به دلیل اینکه بعد از یک مسافرت طولانی و خستگی راه نیاز به استراحت داریم پس قبل از حرکت به سمت مقصد باید ابتدا محل اسکان را انتخاب کنند.

هتل، هتل آپارتمان، مسافرخانه، مهمانپذیر و خیلی جاها پذیرای مسافران است ولی هم اکنون آپارتمانهای مبله طرفداران زیادی در تمام شهرها و کشورها پیدا کرده در شهرهای مختلف کسانی می باشند که آپارتمان هایشان را تجهیز می کنند و به صورت کوتاه مدت در اختیار مسافران قرار می دهند از یک روز تا هر تعداد روزی که نیاز به اسکان داشته باشند و گزینه بسیار خوبی برای اسکان است.

مزایای آپارتمان مبله

آپارتمان مبله و سوئیت مبله قوانین دست و پاگیر هتل یا مهمانسرا را ندارد و مسافران می توانند به راحتی داخل خانه آشپزی کنند، مهمان داشته باشند، لباس بشورند و … و گزینه بسیار خوبی برای خانواده های پرجمعیت یا بچه دار است. آشپزخانه و حمام و دستشویی و … داخل آپارتمان مبله موجود است و نیاز نیست به صورت مشترک استفاده کنیم. از طرفی نسبت به اقامتگاه های دیگر قیمت مناسب تر و به صرفه تر دارد.

قیمت پایین آپارتمان مبله نسبت به هتل

زیرا آپارتمان مبله قیمت را بر اساس تعداد نفرات تعیین نمی کند. بلکه آپارتمان مبله بر اساس منطقه و تجهیزاتی که داخل خانه به کار برده شده قیمت گذاری می شود. پس وقتی چهار نفر یک آپارتمان مبله را اجاره می کنند فقط اجاره یک شب آپارتمان مبله را پرداخت می کنند که مساوی با مبلغ یک شب اجاره هتل برای یک نفر است.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

مزایای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را می توان در قسمت های مختلفی بررسی کرد که یکی از مهم ترین موضوعات طراحی منحصر به فرد و خلاقانه است.

اگر طراحی شما فردی قابل اعتماد باشد شما می توانید اطمینان داشته باشید که نمونه طرح شما بر سایت دیگری پیاده نخواهد شد و این امر می تواند شما را در مقایسه با رقبایی که دارید متمایز کند.

طرح شما کپی شده از سایت های دیگر نیست و افرادی که به عنوان بازدید کننده وارد سایت می شوند با فضای جدید و جذابی رو به رو خواهند شد. شما می توانید در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی از رنگ بندی و قالب بندی های غیر متعارف و خلاق زیادی کمک بگیرید.

 در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی  کیفیت عملکرد و سرعت بالایی را شاهد هستیم، چون سایت های اختصاصی فقط برای یک فرد یا گروه ساخته شده و همه قسمت آن به دقت بررسی می شود. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم امنیت این سایت هاست.

 امنیت و مدیریت را می توانیم جزو مزایای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی بدانیم. شما به عنوان مدیر سایت به همه قسمت های سایت نظارت دارید و مدیریت هر قسمت را بر اساس اهداف و سلیقه خود پیش می برید.

نکته مهم دیگری که باید به آن ها توجه کنیم، قابلیت توسعه سایت در روزهای آتی است. وقتی از قالب های آماده کمک می گیرید، شاید سایت شما دیگر قابل توسعه نباشد و همین موضوع در آینده خسارات بسیاری به کسب و کار شما می زند.

 اما در طراحی سایت فروشگاه اختصاصی شما محدودیتی نیست و با توجه به این که همه کد نویسی ها به صورت اختصاصی انجام می شود، دسترسی به همه کد ها برای شما و طراحان بعدی فراهم خواهد بود.

 گسترش سایت می تواند به صورت کلی مطرح شود یا این که ماژول ها و قسمت های مشخصی را به آن اضافه کنید. نباید فراموش کرد که طراحی سایت قدم اول در زمینه تبلیغات اینترنتی شماست.

قذم بعدی شناساندن سایت به گوگل و ارتقای جایگاه آن است. از مزایای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی به این موضوع اشاره می کنیم که وضعیت سئو سایت بر اساس نوع کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با این اطلاعات همه طراحی ها انجام می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

کاندوم تاخیری یا کاندوم رفع زود انزالی چیست؟ قیمت کاندوم تاخیری چقدر است؟ خرید کاندوم تاخیری چقدر به بهبود مقاربت جنسی کمک می کند؟  یکی از مشکلاتی که امکان دارد زن و شوهر ها با آن مواجه شوند، ارضای مرد قبل از به ارگاسم رسیدن شریک جنسیش است. این موضوع کم کم زمینه های دلسردی زن از مقاربت جنسی را ایجاد می کند. در صورتی که مدت زمان مقاربت جنسی شما کوتاه است، می توان از کاندوم تاخیری به عنوان راه حل های سریع و فوری درمان زود انزالی استفاده کرد.

آیا شما هم از افرادی هستید که دوست دارید مقاربت جنسی طولانی تری را تجربه کنید؟ نگران نباشید تعداد زیادی از مردان مثل شما به دنبال شناخت بهترین نوع کاندوم تاخیری می باشند تا بتوانند مقاربت جنسی طولانی مدت و لذت بخشی را تجربه کنند. این بی حسی با توجه به کیفیت کاندوم می تواند تا نیم ساعت مؤثر باشد.احتمال ارگاسم های چندباره در بانوان با استفاده از کاندوم های تاخیری افزایش می یابد. پس کاندوم های تاخیری درتجربه یک مقاربت جنسی لذت بخش موثر می باشند.

همانطور که استفاده بیش از حد از کاندوم های تاخیری می تواند نوعی وابستگی ایجاد کند، با استفاده صحیح از آن می توانید به تدریج مشکل زود انزالی خود را برطرف کنید. برای این منظور فقط کافی بوده که میان دوره هایی که از کاندوم تاخیری استفاده می کنید فاصله بیندازید و به مرور این فاصله را بیشتر و بیشتر کنید. تا جایی که احتمالا بدون نیاز به کاندوم تاخیری می توانید مدت مقاربت جنسی خود را افزایش دهید.

بسیاری از کمپانی ها کاندوم های تاخیری را به صورت خاردار، شیاردار و طمع دار طراحی و تولید می کنند تا بتوانند در افزایش میزان کیفیت زندگی جنسی شما تاثیر منحصربفردی ایجاد کنند. برای خرید انواع کاندوم مستر کینگ در کنار شماست و با ارسال محرمانه  محصولات در تلاش است رضایت شما را جلب کند! همین حالا خرید خود را از میان محصولات ارائه شده در همین صفحه کامل کنید!

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()