نوشته شده توسط : الفباوب

در این مقاله می خواهیم به بررسی حوادث آسانسور بپردازیم. به علت استفاده و کاربرد زیاد آسانسور در زندگی های کنونی مسئله حوادث آسانسور را مطرح کرده ایم.

 

سرویس، تعمیر و بهسازی آسانسورهای شما تخصص اصلی ماست!

همین حالا تماس بگیرید و سفارش خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید.

در هرکجای تهران که هستید با این شماره تماس بگیرید! 02146130971

 

آسانسور همان وسیله ای که باعث راحتتر شدن آمد و رفت و صرف جویی در وقت است اما آسانسور این دستگاه کارآمد با خود حوادثی را دارد که باید بررسی شود. برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند آسانسور بهتر است موارد ایمنی را انجام دهید.همینطور کارشناسان در زمان نصب باید مقررات ملی را رعایت کنند تا مانع از ایجاد حوادث شوند.

وظیفه کارشناسان برای جلوگیری از حوادث آسانسور سرویس و یا تعمیر نکردن آسانسور در زمان خواب آلودگی، مریضی و نداشتن هوشیاری کافی است تا باعث صدمه نشوند.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعمیر قطعات آسانسور یکی از مهم ترین خدماتی بوده که در آسانسور مانا به بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات این مجموعه با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما اطلاعات لازم را دریافت کنید. ما در تلاشیم تا به شما کمک کنیم با بهترین متدهای تعمیری آرامش را به محل زندگی خود برگردانید!

 

 

هزینه تعمیر موتور آسانسور

خیلی از افراد به دنبال آموزش تعمیر موتور آسانسور می باشند تا در صورت ایجاد هر گونه اشکال در آسانسور خود اقدام به تعمیر آن كنند. اگر موتور آسانسور یکی از قطعات حیاتی دستگاه است و افراد تازه کار توانایی تعمیر آن را ندارند.

در صورت ایجاد اشکال با کارشناسان تماس بگیرید. کارشناسان با بررسی قطعات موتور دستگاه اسانی مشکل آن را پیدا كرده و اقدام به حل آن می كنند. آسانسور هم مثل دیگر وسایل و دستگاه ها نیاز به تعمیر و نگهداری دارد كه شامل صرف هزینه می شود.

مراکز حرفه ای تعمیر موتور آسانسور به طور گسترده در سطح کشور فعالیت می كنند كه با به کارگیری افراد متخصص و باتجربه، تعمیر را به صورت حرفه ای انجام می دهند. تعمیر قطعات آسانسور

هزینه تعمیر حرفه ای موتور آسانسور با در نظر گرفتن سیستم ایمنی آسانسور و هم این نوع آن مشخص می شود. موضوعات متعددی در تعریف هزینه نهايی موثر خواهند بود، مجموعه آسانسور مانا با ارائه خدماتی تضمین شده به مشتریان در راستا تعمیر موتور آسانسور، شرایطی ایده آل را در این رابطه فراهم كرده است.

هزینه تعمیر موتور آسانسور هر ساله با توجه به تغییر نرخ در این رابطه، با نوساناتی همراه می شود. اما نکته مهمی كه می توان به آن اشاره كرد، تفاوت بارز قیمت های مشخص شده میان آسانسور های خانگی، تجاری، شرکتی و فروشگاهی است.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعمیر قطعات آسانسور یکی از مهم ترین خدماتی بوده که در آسانسور مانا به بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات این مجموعه با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما اطلاعات لازم را دریافت کنید. ما در تلاشیم تا به شما کمک کنیم با بهترین متدهای تعمیری آرامش را به محل زندگی خود برگردانید!

 

 

 

از دیگر مشکل های شایع، بسته نشدن درب آسانسور است. برای حل این مشکل درب آسانسور باید موارد زیر توسط سرویسکار متخصص بازبینی و در صورت نیاز تعویض شوند:

بسته نشدن درب اتوماتیک آسانسور

  • خطا یا مشکل در برد سردرب آسانسور تعمیر قطعات آسانسور
  • فعال شدن سنسور وجود مانع
  • وجود مشکل در چشمی الکترونیکی
  • خراب شدن موتور سر درب آسانسور
  • شکسته شدن یا خارج شدن کفشک آسانسور از محل
  • خارج شدن لته ها از حالت نرمال خود
  • پاره یا معیوب شدن سیم بکسل متصل به لته ها
  • وجود مانع بر سر راه بسته شدن درب
  • شل یا پاره شدن تسمه سر درب

بسته نشدن درب لولایی آسانسور

  • سفت شدن دیکتاتورهای درب لولایی آسانسور
  • شکسته شدن لولاها
  • شکسته شدن یا از بین رفتن خاصیت فنری فنر کشش درب تعمیر قطعات آسانسور
  • وجود مانع بر سر راه بسته شدن درب
  • تابیده شدن لته های درب
  • ۱۷ تا از مهمترین عیوب درب آسانسور

دلیل باز نشدن درب آسانسور

یکی از مشکل درب های آسانسور، باز نشدن آن هاست. گاهی پیش می آید كه با وجود توقف درست کابین در سطح طبقه، درب آسانسور باز نمی شود. بر اساس تجربه سرویسکاران در اکثر موارد این خطا مربوط به چسبیده شدن لته های درب اتوماتیک آسانسور است. تعمیر قطعات آسانسور

گاهی هم موتور سر درب اتوماتیک هم دچار مشکل و اشکال می شود. از دیگر مشکلات و خطاهايی كه باعث باز نشدن درب آسانسور می شود، تنظیم نبودن KP و مشکل در سیم های C و Com است. برای حل این خطاها حتما باید از يک سرویسکار باتجربه و متخصص کمک بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور به چه شکل است؟ چه عواملی در تعیین هزینه تعمیر آسانسور تاثیر گذار است؟ هزینه تعمیر آسانسور در مناطق تهران تفاوتی دارد؟ هزینه نصب و سرویس ماهیانه آسانسور چقدر است؟  این ها سوالاتی است که وقتی با خرابی آسانسور روبرو می شوید در ذهنتان تکرار می شود. حق هم دارید!

 

چرا که با این همه شرکت های متفرقه تعمیر آسانسور در تهران نمی توان متوجه شد که چه کسی واقعا تعمیرات اصولی ارائه می کند و هزینه واقعی و معقولانه تعمیر آسانسور چقدر است! اصلا نگران نباشید. مرکز آسانسور مانا بهترین خدمات را با رقابتی ترین هزینه ها به شما ارائه می کند و دارای بهترین سرویسکاران در سراسر تهران می باشد.

 

روال اصلی این است كه ساختمان های با تعداد بالای طبقات قراردادهای طولانی مدتی را با شرکت های نگهداری و تعمیر آسانسور می بندند كه هزینه نگهداری و تعمیر آسانسور در آن لحاظ می شود و شرکت نگهداری را موظف می کند كه با یک زمان بندی توافق شده كار سرکشی و سرویس بخش های مختلف آسانسور ساختمان را انجام دهند.

 

قراردادهای نگهداری و تعمیر آسانسور یکساله و بازدیدها ماهی یک بار هستند. موقع بستن قرارداد علاوه بر اینكه به قیمت نگهداری و تعمیر آسانسور توجه می کنید، حتما حواستان باشد شرکت مذکور هم عضو سندیكا باشد و هم پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن و تجارت داشته باشد.

 

بازدیدهای ماهانه مذکور به طور معمول مدت زمان زیادی برای سرویس نمی گیرند و عموما هم به روغن كاری قطعات متحرک و چكاپ قسمت های مختلف به صورت کلی محدود می شوند.

 

البته تعمیركار آسانسور در این قراردادها هیچ مسئولیتی در قبال تعمیرات قطعات معیوب از جمله سیم بکسل ها، موتور گیربکس و یا تابلو فرمان ندارد و بسیاری از خدمات و بازبینی های دیگری هم در این بازدیدهای ماهانه صورت می گیرد و هزینه روغن مصرفی آسانسور یا تعویض قطعات و اجزا هم جدا از قرارداد محاسبه و به هزینه نگهداری و تعمیر آسانسور اضافه می شوند. نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور

 

درواقع هزینه نگهداری و تعمیر آسانسور شما شامل خدماتی مثل آچارکشی قطعات و متعلقات، روغن كاری ریل ها و بازبینی، کنترل موتور گیربکس، بررسی وضعیت تابلو فرمان آسانسور، بررسی وضعیت كابین، چک کردن رنگ و تهویه، کنترل هم سطحی طبقات، کنترل و بازبینی وضعیت درهای اتاقک آسانسور، تست و بازبینی پاراشوت، بازبینی سیم بکسل ها و Black out می شود.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 هزینه تعمیر گیربکس آسانسور چقدر است؟ این مبلغ چ حساب می شود؟ هزینه تعویض گیربکس آسانسور چقدر است؟ هزینه تعمیر آسانسور به چه چیزی بستگی دارد؟ این ها سوالاتی است كه در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم.

آسانسور یكی از مهم ترین بخش های هر ساختمان محسوب می شود كه یک روز خراب شدنش می توانند ساكنین را به زحمت بیاندازد. از این رو باید سریعا در صورت مشاهده اشكال با یک مرکز تعمیر آسانسور مانا تماس بگیرید.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران

حالا بیش از هرچیزی شما را با گیربکس آسانسور آشنا می كنیم. می توان گفت كه قلب و مرکز اصلی یک آسانسور، موتور گیربکس یا نیروی محركه آن است كه خود از چهار بخش زیر تشكیل می شود:

  • موتور الکتریكی
  • گیربکس هزینه تعمیر گیربکس آسانسور
  • فلكه گیربکس
  • ترمز الکتریكی

به طور کلی وظیفه گیربکس، تبدیل سرعت بالا كه توسط موتور ب شافت ورودی اعمال شده و به سرعت پایین كه از شافت خروجی به فلكه گیربکس منتقل می شود، است. به طوریكه یک گیربکس مناسب می تواند اتاق آسانسور را از طریق سیم بکسل ها، با سرعت مشخصی به حرکت درآورد.

البته شافت ورودی در گیربکس قادر است توسط موتور در جهت حرکت عقربه های ساعت و یا خلاف آن بچرخد كه باعث به حرکت در آمدن اتاق آسانسور توسط سیم بکسل به سمت بالا یا پایین شود. هزینه تعمیر گیربکس آسانسور

گیربکس ماشینی است كه برای انتقال توان مكانیكی از یک منبع تولید توان به یک مصرف كننده و هچنین برآورده ساختن گشتاور و سرعت دورانی مورد نیاز مصرف كننده به كار می رود. گیربکس درواقع یک واسطه بین منبع توان و مصرف كننده توان است كه بین منبع توان و مصرف كننده توان یک انعطاف پذیری بر قرار می كند.

به دلیل هماهنگ بودن گشتاور و سرعت دورانی منبع تولید توان با مصرف كننده نیاز به ماشینی كه بتواند این هماهنگی را به صورت یک واسطه برقرار كند امر مهم به نظر می رسد دستگاهی كه این خواسته را می تواند تامین كند كیربگس نام دارد.

منبع تولید توان اهمیت ندارد كه با چه نوع سوخت یا منابع انرژی توان را تولید می كند بلكه این اهمیت دارد كه در شفت ورودی به گیربکس توان تولید شده را به صورت گشتاور به گیر بکس منتقل كند دستگاه هایی كه می توانند توان مورد نیاز گیربکس را تامین كنند شامل:

موتورمای الکتریكی – موتورهای دیزل – موتورهای بنزینی – موتورمای گاز سوز- توربین های بخار – توربین های گازی – توربین های آبی – توربین های بادی – موتورهای جت – و منابع تولید توانی كه انرژی خود را از خورشید تامین می كنند می باشند. هزینه تعمیر گیربکس آسانسور

مصرف كننده می تواند هرنوع ماشینی باشد فقط كافی است كه مصرف كننده بتواند توان خروجی از گیربکس را به صورت گشتاور دریافت كند.

به عنوان مثال می توان به این موارد اشاره كرد: خودرو – پمپ – هلیکوپتر – هواپیما – کشتی – ماشین تراش و…

در دستگاه هایی كه برای آن ها تنوع سرعت اهمیت ندارد بلكه افزایش سرعت وگاهش گشتاور یا كاهش سرعت و افزایش گشتاور اهمیت دارد از گیربکسی كه بتواند این كاهش یا افزایش گشتاور را در یک مرحله یا چند مرحله انجام دهد استفاده می شود، این نوع از گیربکس ها گیربکس به نام تک سرعته شناخته می شوند مثلا گیربکسی كه در بعضی از انواع آسانسور كاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

هر شرکت سرویس و نگهداری آسانسور باید دارای خدمات مشخص و پیش بینی شده باشد. شركت معتبر باید از كادر فنی متخصص برای ارائه خدمات استفاده كند و به موقع پشتیبانی لازم را رهگیری کند.

به این نكته دقت کنید که یك شركت معتبر باید از تعمیركارانی مرجب کمک بگیرد. بسیاری از مشکلات آسانسور توسط سرویسكار ساده قابل بررسی نبوده و نیاز به تعمیركار ماهر و باتجربه دارد.

شركتی قابل اعتماد است كه خدمات را با هزینه معقولانه به مشتریان ارائه دهد. بعضی از شركت ها قطعات را با قیمت بسیار بالایی در اختیار مدیران ساختمان قرار می دهند ولی یك شركت مطمئن انصاف را در دستور كار خود می گذارد. برآورد صحیح هزینه پیش از تعمیر از خصوصیات یك شركت نگهداری آسانسور محسوب می شود. شركت معتبر باید پیش از اقدام به ارائه خدمات، اطلاعات درستی درباره هر هزینه احتمالی به مدیران ساختمان دهد.

سرویس کار آسانسور در هربار بررسی از آسانسور موجود در ساختمان شما مشکلات موجود در این نوع وسیله را شناسایی خواهد کردو در کمترین زمان ممکن اقدام به طرف تر کردن آن خواهد پرداخت و در صورتی که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد به تعویض آن خواهد پرداخت.

توجه هب این نکته ضروری است که در انجام فرآیند تعمیر و نگهداری آسانسور باید از شرکت سرویس و نگهداری آسانسور معتبر استفاده شود تا این شرکت ها برای ارائه خدمات خود در زمینه تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور از سرویس کار آسانسور که از تجربه و تخصصی بالا در این زمینه برخوردار است استفاده کنند در غیر این صورت دجار مشکلاتی در دریافت سرویس از شرکت های متفرقه می شوید.

البته توجه داشته باشید خدماتی که به شکلی ماهیانه در زمینه تعمیر و نگهداری آسانسور به شما ارائه خواهد شد و فردی به شکل ماهیانه برای انجام تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور شما به ساختمانتان مراجعه می کند هرچند از تجربه بالایی برخوردار باشد به شما این اطمینان را نخواهد داد که در طول ماه هیچ گونه خرابی بوجود نخواهد آمد که در صورت وقوع آن حادثه ایجاد خواهد شد.

این موضوع سبب می شود که همواره در استفاده از این نوع وسیله نقلیه احتیاط کنید و موارد ایمنی موجود در اینباره را جدی بگیرید تا با حادثه ای روبرو نشوید. در استفاده از خدمات شرکت سرویس و نگهداری آسانسور به این نکته توجه داشته باشید که افراد زیادی هستند که در این زمنیه به کلاهبرداری خواهند پرداخت.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران یکی از خدماتی است که در مجموعه خدمات آسانسور مانا، با بهترین کیفیت صورت  می گیرد و سعی شده است هزینه های بسیار منصفانه برای ارائه خدمات درنظر گرفته شود.

شما می توانید برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را برای تعمیر و سرویس آسانسور خود ثبت کنید.

در ضمن این راهم بدانید که مجموعه تعمیر و سرویس آسانسور مانا، این امکان را فراهم کرده است که در روزهای تعطیل هم مشکلات شما عزیزان را در ساعات کاری حل کند تا هرچه سریعتر آرامش را به محل زندگی خود بازگردانید.

آسانسورها از وسایلی هستند که استفاده کردن از انها در ساختمان های چند طبقه الزامی می باشد و سازندگانی که ساختمان هایی با بیش از سه طبقه مجزا می سازند باید از این نوع وسیله در آنها استفاده نمایند. با توجه به وجود چنین قوانینی و همچنین استقبال افراد از چنین وسیله ای در ساختمان ها سبب شده است تا نیاز به وجود چنین دستگاه هایی در جامعه افزایش پیدا کند.

همین موضوع سبب شده تا شرکت های زیادی در این زمینه آغاز به کار کنند و خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه نمایند. خدمات قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با استفاده از سرویس کار آسانسور با تجربه و متخصص یکی از خدماتی می باشد که برخی از این نوع شرکت ها به مشتریان خود ارائه خواهند کرد. سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران

سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران

سرویس و نگهداری آسانسور یکی از خدمات بسیار مهمی است که در ساختمان ها، به خصوص ساختمان های بزرگ که آسانسور هر ساعت مشغول فعالیت است اهمیت بسیار ویژه ای دارد. سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران

در خدمات سرویس و نگهداری آسانسور کارشناسان کاربلد و آموزش دیده و مدت زمانی تعیین شده به محل موردنظر اعزام می شود و قطعات و عملکرد صحیح اسانسور را مورد بازبینی قرار می دهند. سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران

هرگونه مشکلی که وجود داشته باشد سریعا در همین سرویس های دوره ای شناسایی می شود و قبل از وقوع حادثه و خسارات سنگین مالی و جانی رفع می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور یكی از مهمترین خدمات یک شرکت سرویس کار اسانسور ارائه می باشد. در ادامه درباره سرویس آسانسور و هزینه های ان صحبت می كنیم.

اسانسور وسیله ای بوده كه در بیشتر ساختمان ها از ان استفاده می شود. جابه جا شدن بین طبقات مختلف یک ساختمان، بدون استفاده از اسانسور امری دشوار و طاقت فرسا است. به همین علت مهم بوده كه در انتخاب اسانسور به استاندارد بودن ان توجه داشته باشیم و نصب ان را به شرکت های باتجربه بسپاریم.

اما اسانسورها پس از نصب و راه اندازی نیاز به سرویس دوره ای هم خواهند داشت. علت این موضوع ان بوده كه قطعات مختلف اسانسور دچار استهلاک می شوند و باید برای تعویض یا تعمیر ان ها اقدام كنیم. سرویس دوره ای اسانسور می تواند از بسیاری هزینه های هنگفت كه در اثر خرابی به وجود می ایند پیشگیری كند و همینطور حوادث و خطرات احتمالی را به میزان قابل توجهی کم كند.

سرویس و نگهداری اسانسور دقیقا به چه معناست؟ تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

منظور از سرویس و نگهداری اسانسور ان بوده كه بخش های مختلف و قطعات ان به صورت دوره ای مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند تا اگر نقص یا ایرادی دارند، در سریع ترین زمان ممكن برطرف شود. از این نظر می توانیم اسانسور را با خودرو مقایسه كنیم. تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

شما پس از طی كردن مسافت مشخصی با اتومبیل خود، باید ان را سرویس كنید و بعضی قطعات و سیالات ان را تعویض كنید. حتی امکان دارد در بررسی کلی كه توسط مکانیک انجام می شود، معلوم شود كه خودروی شما یک نقص بزرگ پیدا كرده بوده و باید هر چه سریع تر تعمیر شود. اسانسور هم دقیقا به چنین بررسی و چکاپ دوره ای نیاز دارد.

معمولا پیشنهاد می شود كه سرویس ماهیانه اسانسور را از یاد نبرید. البته در اینجا بحث هزینه سرویس اسانسور هم مطرح می شود كه معمولا برای صاحبان و ساكنین ساختمان ها اهمیت زیادی دارد. نکته ای كه در این مورد باید مورد اشاره قرار بگیرد ان بوده كه شما با پرداخت یک هزینه کم می توانید جلوی خرج های سنگین تر را بگیرید و مهمتر از ان، جان و سلامت استفاده كنندگان از اسانسور را حفظ كنید. اگر نسبت به سرویس و نگهداری اسانسور حساس نباشیم، امکان دارد با عواقب جبران ناپذیری روبرو شویم.

هزینه اندكی كه به صورت دوره ای به شرکت سرویس اسانسور پرداخت می كنید، یک هزینه اضافی و غیرمهم نیست، بلكه از مشکلات بزرگ پیشگیری می كند و امنیت شما و عزیزان تان را تضمین می كند. تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

تصور كنید كه سیم بکسل اسانسور شما دچار اسیب شود و به خاطر عدم سرویس دوره ای، این مورد را تشخیص ندهید. همین موضوع در نهایت می تواند پاره شدن سیم بکسل و سقوط اسانسور را به دنبال داشته باشد كه خسارات جانی و مالی ان بسیار سنگین است.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سرویس آسانسور فوری یکی از خدمات آسانسور ماناست که در نهایت دقت و کیفیت انجام می شود. آسانسورها سیستم های پیچیده ای هستند كه شامل بخش هایی مختلف بوده و برای اطمینان از سواری ایمن، روان و بدون وقفه برای مسافران به تعمیر، نگهداری و سرویس دوره ای نياز دارند. آسانسور مانا قادر به اجرای تعمیر كلی آسانسور مطابق با خواسته و نياز مشتريان و همینطور نوع آسانسورهای موجود است.

 آسانسور مانا طیف گسترده ای از خدمات بررسی دوره ای را برای آسانسور فراهم می كند. شرایط بسیاری وجود دارد كه در آن قوانین ملی خواستار بررسی اجباری از آسانسور بوده كه باید توسط يک سازمان بررسی تایید شده يا يک متخصص واجد شرایط خاص صورت می گیرد. با سرویس آسانسور فوری ساکنین مطمئن می شوند كه همه قسمت های آسانسور به درستی كار می كند و ایمنی سرنشینان در اولویت قرار دارد.

آسانسورهایی كه برای حمل و نقل مردم و بار استفاده می شوند، باید طوری كار كنند كه سلامتی و ایمنی مردم و همه موجودات زنده و محیط زیست را تهدید نكنند. اورهال آسانسور كه هر ساله باید انجام شود توسط مهندسین مكانيک يا مهندسین الكترونیكی يا پرسنلی كه در زمینه كنترل دوره ای آسانسور آموزش دیده اند، صورت می گیرد.

سرویس آسانسور فوری حتی در تعطیلات!

کارشناسان آسانسور مانا دانش و مهارت لازم جهت سرویس آسانسور و همینطور تشخیص هرگونه مشكل احتمالی را دارند. پس از تشخیص مشكلات احتمالی در بررسی تعمیر و نگهداری، متخصصان ما كمك می كنند از تعمیر پرهزینه در اينده جلوگیری شود. ما از جدیدترین ابزارها و تجهیزات استفاده می كنیم تا بالاترین كیفیت كار بررسی آسانسور را به مشتريان خود ارائه دهیم و همینطور خدماتی برای آسانسورهای مسكونی و تجاری ارائه می دهیم.

متوسط طول عمر مفید آسانسورها 20 الی 25 سال است كه البته اين موضوع بستگی به نوع واحد و سایر عوامل مهم دارد، اما در مورد واحدهای مجزای آن چه طور ؟! بعضی از رایج ترین عوامل مهم در طول عمر آسانسورها عبارت هستند از :

  • عدم نگهداری صحیح و سرویس به موقع آسانسور
  • عدم به روز رسانی قطعات آسانسور
  • مراحل نامناسب نصب آسانسور
  • استفاده بیش از حد از آسانسور
  • استفاده بیش تر از حداكثر ظرفیت آسانسور
  • استفاده نامناسب همچون استفاده از آسانسور مسافربر به جای آسانسور باربر
  • در معرض هوا قرار گرفتن به خصوص در مناطق ساحلی كه مستعد خوردگی و زنگ زدگی می باشند

 



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

نیاز به سرویسکار آسانسور چه زمانی رخ می دهد؟ آسانسور هم مثل بسیاری از وسایل دیگر نیاز به تعمیر و سرویس دارد. اما در سرویس و تعمیر آسانسور چه مواردی را باید لحاظ كرد؟ چه زمانی نیاز به سرویسكار آسانسور پیدا خواهیم كرد؟ آیا تمام افرادی كه ادعا می كنند سرویسكار آسانسور می باشند باید به آن ها اعتماد كرد؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد و شما را راهنمایی می کنیم.

به چه فردی سرویسكار آسانسور گفته می شود؟

سرویسكار آسانسور به فردی می گویند كه نصب، سرویس و تعمیر آسانسور را با رعایت تمام اصول برعهده می گیرد و در حرفه خود دارای تخصص می باشد. همانطور كه گفتیم آسانسورها مثل همه ابزارهای برقی به تعمیر نیاز پیدا می كنند و باید تعمیر و سرویس آن توسط یك متخصص و سرویسكار آسانسور انجام می شود. بسیاری از افراد متخصص نبوده و نصب آسانسور را به صورت تجربی برعهده می گیرند. رعایت نكردن بعضی از اصول و قواعد نصب آسانسور موجب ایجاد مشكلات در گذر زمان می گردد و از آنجا كه بروز حوادث بر اثر مشکل آسانسور زیاد است باید در نصب نگهداری و سرویس آن توجه بسیاری به خرج داد.

علائم نیاز به سرویسکار آسانسور

سرویس و تعمیر آسانسور علائمی دارد كه به محض رویت آن ها باید اقدام به سرویس آن كرد چون اهمال كاری در این مساله موجب بروز اتفاقات ناگوار و به خطر افتادن جان افراد خواهد شد.

آسانسور زیاد از كار می افتد

زیاد از كار افتادن آسانسور یكی از مهم ترین علائمی است که نشان می دهد تعمیر آسانسور نیاز دارید. اگر مشاهده كردید كه  آسانسور مدام از كار می افتد و شما مجبور به استفاده از پله ها خواهید شد سریعا با یك سرویسكار آسانسور تماس بگیرید تا به محل بیاید و بررسی و خدمات سرویس و تعمیر آسانسور را ارادئه دهد.

صداهای نابهنجار به گوش می رسد

آیا بعد از سوار شدن به آسانسور صداهای غیر معمول از آن شنیده می شود؟ در این صورت آسانسور مشكلی پیدا كرده كه فقط به كمك سرویسكار آسانسور حل می شود.

آسانسور در بین طبقات توقف می كند

توقف آسانسور در میان طبقات موجب ترس و وحشت افراد می شود و تصور می كنند كه در آسانسور گیر كرده اند و به زودی خفه می شوند. اگر شاهد توقف كابین در میان طبقات هستید باید به سراغ سرویسكار بروید.

سرعت آسانسور تغییر می كند

گاهی پیش آمده كه وقتی افراد سوار آسانسور شده اند شاهد افزایش و یا كاهش سرعت ناگهانی كابین شده اند. این مساله نه تنها موجب ایجاد ترس در افراد می شود بلكه یكی از علائم بسیار در نیاز آسانسور به سرویس است.

زمان انتظار زیاد

اگر دكمه احضار كابین را فشار داده اید و منتظر هستید كه آسانسور از طبقات بالا و یا پایین به سراغ شما بیاید اما این این انتظار طولانی می شود باید با سرویسكار آسانسور تماس بگیرید تا هر چه سریع تر مشکل شما را قبل از وقوع صدمات سنگین جانی و مالی حل کند.

گیربكس آسانسور

مهم ترین بخشی كه نیاز به سرویسکار آسانسور را تایید می کند مشکل در گیربكس است. بروز اشكال در گیربكش بسیار خطرناك بوده و اگر به موقع تعمیر نشود موجب سقوط آسانسور می شود.

در سال های گذشته افرادی در زمان سقوط آسانسور جان خود را از دست داده اند. پس اگر با موارد ذکر شده رو به رو شدید، سریعا با سرویسكار تماس بگیرید تا گیربكس آسانسور را به خوبی عیب یابی كند. سرویس و تعمیر آسانسور علاوه بر گیربكس به كابین و درب هم مربوط می شود. در بعضی مواقع با سرویس كردن كابین مشكل حل خواهد شد و کارآیی آسانسور هم درست می شود. اما چه مواردی شامل کارآیی ناصحیح گیربكس می شود؟



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

امروز قصد داریم همه چیز درباره‌ی انواع درب آسانسور را به شما بگوییم. زمان سوار شدن به هر آسانسور اولین چیزی كه توجه شما را جلب می كند درب آسانسور است كه اولین دیدگاه نسبت به قدیمی یا جدید بودن و یا خراب یا سالم بودن آسانسور را به شما می دهد.

درب آسانسور موجب ایجاد دید مثبت یا منفی در افراد نسبت به آسانسور ما می شود علاوه بر جنبه زیبایی درب آسانسور موجب ایجاد امنیت و پیشگیری از سقوط افراد درون چاه آسانسور یا ایجاد دیگر آسیب ها در افراد می شود به همین خاطر قبل از اقدام به نصب آسانسور یا بازسازی آسانسور باید دید كاملی نسبت به انواع درب آسانسور داشته باشیم.

تعمیر آسانسور یکی از خدمات آسانسور مانا محسوب می شود که در نهایت کیفیت و امنیت انجام می گیرد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر آسانسور با ما تماس بگیرید.

همه چیز درباره انواع درب آسانسور که هرکسی به شما نمی گوید!

هر آسانسور باید از دو نوع درب كه به صورت یك پارچه عمل می كنند و امنیت مسافران را از طریق تفكیك فضا و قطع دسترسی به محیط های خطرناك تامین می كند تشكیل شده باشد. به این درب ها، درب كابین و درب طبقه گفته می شود كه درب كابین بر روی كابین و درب طبقه در هر ایستگاه آسانسور در طبقات نصب می شود؛ پس می توان گفت هر آسانسور به طور معمول دارای یك درب كابین و درب كابین به تعداد طبقات است.

در بعضی از آسانسور ها مخصوصا آسانسور های قدیمی ساز مشاهده می كنیم كه درب كابین بر روی كابین آسانسور نصب نشده است، وقتی شما درون كابین آسانسوری كه فاقد درب كابین است می ایستد و آسانسور شروع به حركت می كند شما می توانید حركت آسانسور در بین طبقات را ببینید كه این امر تا كنون موجب ایجاد صدمات جبران ناپذیری به خصوص برای كودكان شده است.

درب كابین آسانسور

تعداد این درب بستگی به تعداد ورودی و خروجی كابین آسانسور دارد در بعضی از ساختمان ها به دلیل محدودت های معماری و یا نیاز به جداسازی بعضی از بخش های ساختمان از یكدیگر برای آسانسور بیشتر از یك درب كابین تعبیه می شود اما به طور معمل تعداد درب كابین آسانسور یكی است؛.

درب كابین همراه با كابین آسانسور جابه جا می شود و تنها زمان ایست كامل در هر طبقه باز می شود. درب كابین به صورت خودكار در زمان حركت بسته شده و با جدا كردن فضای كابین مسافران را از خطرات ناشی از حركت كابین آسانسور بین طبقات حفظ می كند.

درب طبقه آسانسور

درب طبقه، یکی از مهم ترین انواع درب آسانسور است و ایستگاه آسانسور در هر طبقه از ساختمان از چاه آسانسور جدا می كند كه این امر با عث از بین رفتن خطراتی نظیر سقوط به چاه یا برخورد با كابین در حال حركت می شود. درب طبقه تنها زمانی باز می شود كه كابین در طبقه توقف كرده و درب كابین جهت ورود یا خروج مسافرین باز شده باشد. نوع و همچنین اندازه این درب به نوع كاربری آسانسور، فضا و استانداردهای موجود بستگی دارد.

انواع درب آسانسور

درب آسانسور را می توان براساس فاكتور های مختلفی تقسیم بندی كرد یك یكی از این تقسیم بندی ها تقسیم بندی بر اساس نیروی لازم برای باز و بسته كردن درب آسانسور است.

1.     درب اتوماتیك آسانسور

در این نوع از درهای آسانسور، هم درب كابین و هم درب طبقه استفاده می شود كه به صورت خودكار باز و بسته می شوند. این نوع درب ها را یا از نوع تسلكوپی یا سنترال طراحی و اجرا می كنند. در نوع تلسكوپی درب تنها از یك سمت باز و بسته می شود و در نوع سنترال درب از وسط باز و سپس دوباره از كناره ها بسته می شود.

2.     درب نیمه اتوماتیك آسانسور

درب های نیمه اتوماتیك درب كابین معمولا به سورت لولایی بوده و بدون دخالت مسافر باز و بسته می شود و درب طبقه به صورت لولایی بوده و پس از استپ كامل كابین آسانسور و باز شدن درب كابین توسط مسافر باز و بسته می شود.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب
تعمیر آسانسور در شرق تهران یکی از خدماتی است که برای تسریع خدمات رسانی توسط گروه تعمیر آسانسور مانا در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید برای تعمیر آسانسورهای خود با ما تماس بگیرید تا شما را در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی کرده و سرویس کار مربوطه را به محل اعزام کنیم. کلیه خدمات این مرکز با نازلترین هزینه صورت می گیرد و کیفیت خدمات شما را تا همیشه با ما همراه خواهد کرد.

ویژگی های یک سرویسکار آسانسور شرق تهران چیست؟

برای اینکه بهترین سرویسکار را پیدا کنید باید نکات متعددی مد نظر قرار دهید، از جمله خصوصیات یک سرویس کار فعال در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور در شرق تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخصص کافی برای تعمیر آسانسور

همانطور که گفتیم، آسانسورها انواع مختلفی دارند، که بدون داشتن نیروی متخصص شرکت ها قادر به سرویس حرفه ای آسانسورها نخواهند بود.
از این رو گزینش نیروی کارآمد که به انواع آسانسورهای مختلف آشنایی داشته باشد می تواند به خوبی آن ها را سرویس دهی و تعمیرکند.

  • تجربه در تعمیر آسانسور

یکی از ویژگی های بهترین سرویسکار آسانسور شرق تهران تجربه در هر کاری مهم است، مطمئناً سرویسکاری که سال های طولانی در زمینه سرویس و تعمیر آسانسور فعالیت می کند، عملکرد بهتری نسبت به یک سرویسکار تازه کار خواهد داشت.

  • آشنایی با قطعات آسانسور

معمولاً در تعمیرات مهمترین بخش کار را تعویض قطعات به خود اختصاص می دهد.
قطعات استفاده شده در تعمیر آسانسور باید اصل و مناسب با نوع آسانسور باشد که کوتاهی در این امر باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای آسانسور خواهدشد.

  • در دسترس بودن تعمیرکار آسانسور

یکی دیگر از ویژگی های بهترین سرویسکار آسانسور شرق تهران، در دسترس بودن آن است که می تواند به عنوان یک اصل مهم و حیاتی در شناسایی مورد سنجش قرار گیرد.

  • سرعت عمل

چه با هدف بازرسی به مکانی اعزام شده باشد و چه به قصد تعمیر، یک سرویسکار حرفه ای باید سرعت را چاشنی کار خود نماید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سرویس آسانسور جنوب در کنار شماست تا اختلالات به وجود آمده آسانسورهای خود را پیش از وقوع خسارات سنگین جانی و مالی برطرف کنید.
خدمات آسانسور سرویسکاران عبارتست از بازیینی کلی قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد کلی سیستم. بطور کلی هیچ سیستم یا مکانیزمی وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می کند و مشکلات آن ها باعث خطرات احتمالی جانی می شود.
از این رو اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور کمتر از اهمیت نصب آن نبوده و یک آسانسور صرف نظر از نوع آن و شرکت سازنده آن ، می بایست بطور منظم و حداقل ماهانه یک بار توسط شخص یا اشخاص متخصص تحت بازرسی منظم قرار گیرد.

سرویس آسانسور مشیریه  – سرویس آسانسور شهرک مسعودیه – سرویس آسانسور افسریه

همانند سایر تجهیزات مدرن، آسانسورها هم تكامل یافته و تكنولوژی آن ها رو به پیشرفت است. آسانسورها در طول عمر خود نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. تعمیرکار های مجموعه خدماتی آسانسور مانا امكان سرویس آسانسور، سرویس آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور، مدرن سازی آسانسور، بازرسی آسانسور و سایر خدمات آسانسورهای مسكونی را جهت شما فراهم می كنند.

سرویس آسانسور خانی آباد نو – سرویس آسانسور نازی آباد – سرویس آسانسور نعمت آباد

فرض كنید طنابهای فولادی آسانسور یا همان سیم بكسل آسانسور در آستانه فرسودگی قرار گرفته است. این فرسودگی و یا خوردگی سیم بكسلها باعث خوردگی فلكه های كششی موتور و هرزگرد می گردد پس فلكه های كششی هم در معرض فرسودگی قرار میگیرند و در حالتیكه ترمز ایمنی آسانسور فعال و تنظیم نباشد پارگی سیم بكسل باعث سقوط آسانسور شده و منجر به آسیب های جبران ناپذیر جانی و مالی خواهد بود.

سرویس آسانسور یاخچی آباد – سرویس آسانسور امیربهادر – سرویس آسانسور آذری – سرویس آسانسور جنوب

به طور كلی سرویس آسانسور، كنترل و نظارت بر قطعات نصب شده در آسانسور از اجزا كلی تا قطعات جزئی، در یك پروسه زمانی مدون كه معمولا ماهی یك بار است تعریف می گردد. هر قطعه ای با هر مکانیزمی نیازمند این كنترل و نظارت مستمر است، مخصوصا سیستم هایی كه ایمنی افراد در اولویت قرار گرفته، و خرابی در آن ها زیان های جبران ناپذیری جهت افراد استفاده كننده از آن مکانیزم را به بار می آورد.

سرویس آسانسور را باید از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه درخواست نمود. زیرا با وجود سرویسكار متخصص مدت زمان سرویس آسانسور به حداقل رسیده و زودتر انجام می شود.

سرویس آسانسور جنوب اتابک – سرویس آسانسور خراسان – سرویس آسانسور فلاح

سرویسكار سرویس آسانسور جنوب بایستی دارای تجربه كافی در خدمات سرویس آسانسور باشد. به طوری كه با مکانیزم آسانسور آشنایی كامل داشته باشد. این آشنایی با مکانیزم باعث می گردد تا با پشتیبانی به موقع و سریع در موقع خرابی آسانسور، از بسیاری از خسارات مالی به آسانسور پیشگیری شود. البته باید توجه داشت كه هر آسانسور سرویسكار مخصوص به خود را می طلبد.

پس اینطور نیست كه هر سرویسكار آسانسور با همه آسانسور ها آشنایی داشته و طریقه سرویس و نگهداری و تعمیر آنها را بداند. لازم است در سرویس هر آسانسور، نوع آن را در نظر گرفته و از سرویسكار مخصوص آن كمك خواست.

سرویس آسانسور بخارایی – سرویس آسانسور شاپور  – سرویس آسانسور مولوی – سرویس آسانسور جنوب

مسئولیت اصلی ما تعمیر و نگهداری آسانسور و سرویس آسانسور است. ما سال هاست كه در این حوزه تخصصی فعالیت می كنیم و به همین دلیل هم تجربه بالایی در تعمیر و سرویس آسانسور داریم. تجربه سال ها كار كردن و برخورد با انواع مشكلات آسانسورهای گوناگون و خرابی آسانسور، باعث شده است كه مطمئن باشیم؛ شما در نهایت از خدمات ما رضایت كامل خواهید داشت.

در طول این سال ها تكنسین های ما انواع آسانسورها و تمام حالات خرابی آسانسور را مشاهده كرده و با اطمینان بسیار بالا و بدون آزمون و خطا، با كم ترین هزینه ممكن، مشكل ایجاد شده را برطرف خواهند كرد.

سرویس آسانسور جنوب سیروس  – سرویس آسانسور دروازه غار  – سرویس آسانسور جوادیه

سرویس آسانسور جنوب از نظر اقتصادی جهت ساكنین شمال، شرق و غرب تهران هم به صرفه خواهد بود.
زیرا در صورت خرابی یك قطعه و تعویض سریع و به موقع آن سایر قطعات آسیب نخواهند دید و در نتیجه سیستم دچار آسیب های كلی نخواهد شد.
جهت مثال توجه كنید اگر سیم های آسانسور و یا سیم بكسل دچار آسیب شده باشد، همین مورد می تواند سبب آسیب به فلك های كششی آسانسور شود، درنهایت هم امكان پارگی سیم بكسل و سقوط آسانسور هم وجود دارد و صدمات مالی و جانی زیادی را به فرد وارد می كند.

سرویس آسانسور یافت آباد  – سرویس آسانسور منیریه  – سرویس آسانسور امیریه

اگر به سرویسكار آسانسور در تهران، سرویسكار آسانسور در غرب تهران، سرویسكار آسانسور در شرق تهران، سرویسكار آسانسور در شمال تهران یا به سرویسكار آسانسور در كرج یا در هرجای دیگر كشور احتیاج دارید، خوشبختانه شركت های معتبر بسیاری جهت عقد قرارداد سرویس آسانسور وجود دارد. توصیه موكد ما این است كه با شركت ها قرارداد ببنید نه با افراد، تا در صورت بروز مشكلات، بتوانید با رجوع به قرارداد حمایت قانونی داشته باشید.

سرویس آسانسور جنوب شوش  – سرویس آسانسور بازار تهران  – سرویس آسانسور شهرری

امکان دارد در قرارداد نصب آسانسور، مدت زمان سرویس آسانسور جنوب ذكر شده باشد. حتی موارد تحت پوشش در قرارداد ذكر شده و زمان بازرسی آسانسور هم امکان دارد مشخص شده باشد. هنگام نصب آسانسور باید نوع پیمانكاری را انتخاب كنید كه جهت نیازهای شما بهترین كار را انجام دهند.

سرویس آسانسور کوی سیزده آبان  – سرویس آسانسور دولت آباد  – سرویس آسانسور رسالت

هنگامی كه دستگاه شما دچار مشكل شود و یا نیاز به بررسی دقیق داشته باشد، کارشناسان ما پس از ثبت درخواست، با فاصله زمانیِ كمتر از یك ساعت در موقعیت مكانی شما حاضر می شوند و خدمات خود را با بهترین كیفیت ارائه می دهند. آسانسور مانا تلاش می كند با در نظر گرفتنِ همه جوانب و همچنین كوتاه كردن مدت زمانِ رفع مشكل، حافظِ رضایت و اعتماد مشتریان خود باشد.

سرویس آسانسور کیان شهر  – سرویس آسانسور یافت آباد 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعرفه تعمیر آسانسور با توجه به اینكه اسانسور قلب تپنده هر ساختمان است، اهمیت و ضرورت بالایی دارد. به خاطر ارتباط مستقیم این دستگاه با جان کاربران، تعمیر آسانسور باید به متخصصانی سپرده شود كه از ایمنی، قابل اعتماد و کارا بودن ان اطمینان حاصل كنند. از طرفی، اموزش تعمیر اسانسور چیزی نیست كه افراد غیرمتخصص بتوانند ان را یاد گرفته و خود ان را انجام دهند.
اگر نمی ­توانید برای تعمیر و نگهداری اسانسور، تعمیر و نگهداری اسانسور هیدرولیک، تعمیر اسانسور در تهران تعمیرکار باتجربه پیدا كنید، “اسانسور مانا” اماده کمک است. درخواست خود را به رایگان ثبت كنید. متخصصین هزینه تعمیر اسانسور را اعلام می كنند، و شما می­ توانید بهترین فرد را انتخاب كنید.

نحوه محاسبه تعرفه تعمیر آسانسور

پیش از بررسی هزینه تعمیر اسانسور، بد نیست روش های تعمیر اسانسور را بررسی كنیم. تعمیر اسانسور را می­ توان در 2 حالت کلی بررسی كرد: تعرفه تعمیر آسانسور

  1. تعمیر اسانسور به صورت دوره­ ای

بسیاری از مدیران ساختمان با شرکت ­های اسانسوری معتبر قراردادی تحت عنوان قرارداد تعمیر و نگهداری اسانسور منعقد می­ كنند. به موجب این قرارداد، سرویسکار اسانسور به صورت دوره ­ای (ماهی یکبار) اسانسور را بازبینی، و هر گونه خرابی را شناسایی و ان را برطرف می­ كند. با این کار، هزینه تعمیر اسانسور به میزان چشمگیری کاهش می ­یابد. همینطور، هر زمان كه اشکالی برای اسانسور بوجود بیاید، سرویسکار سریعا نسبت به رفع نقص اقدام خواهد كرد.

  1. تعمیر اسانسور به صورت موردی

در تعمیر اسانسور به صورت موردی، قرارداد تعمیر و نگهداری وجود ندارد. مدیر ساختمان در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری اسانسور جنوب تهران و…، از یک تعمیرکار اسانسور کمک می گیرد. متاسفانه تعمیر اسانسور تهرانپارس، تعمیر اسانسور شیراز و غیره به صورت موردی سطح ایمنی پایینی دارد و پیشنهاد نمی ­شود. زیرا بعضی قطعات به موقع برای تعمیر یا تعویض شناسایی نمی ­شوند؛ و امکان دارد هنگامی متوجه خرابی شویم كه خرابی یک قطعه مکانیزم کلی سیستم اسانسور را بهم بریزد. تعرفه تعمیر آسانسور

هزینه تعمیر و نگهداری اسانسور جنوب تهران و سایر مناطق به طور دوره ای، با هزینه تعمیر اسانسور به طور موردی تفاوت دارد. هزینه تعمیر اسانسور به طور موردی، معمولا گران تر از هزینه بازدیدهای ماهانه است؛ زیرا طبق قوانین اسانسور باید ماهانه بازدید شود، پس تعرفه تعریف شده دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعمیرات آسانسور در تهران يکی از مهم ترین خدمات آسانسور مانا است كه در نهایت سرعت و دقت انجام می گیرد، این گروه حرفه ای در تلاش است با ارائه بهترین خدمات رضایت شما عزیزان را به دست آورد. 

 

معیارها و ملاک های زیادی برای انتخاب بهترین شرکت آسانسور در تهران وجود دارد كه از جمله آن ها می توان به تعداد پروژه های در حال انجام، تعداد پروژه های انجام شده در يک شرکت، میزان رضایتمندی مشتریان، کیفیت قطعات، گارانتی و خدمات پشتیبانی و سایر موارد را نام برد.

پس به طور قطع نمی توان يک شرکت ها بهترین دانست برای مثال بعضی از مراکز سازنده کیفیت بالایی از لحاظ قطعات دارند اما خدمات پشتیبانی آن ها در سراسر کشور وجود ندارد.

یا برعکس بعضی از شرکت ها به لحاظ کیفیت قطعات متوسطی تولید می كنند اما دارای خدمات پشتیبانی در سراسر کشور می باشند. گروه فنی مهندسی آسانسور مانا دارای پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور به همراه عضویت در سنديكای صنایع آسانسور و پله برقی است.

این گروه با بهره گیری از کارشناسان باتجربه و كارآزموده در بخش های مختلف طراحی، نصب، تعمیر و نگهداری، بازسازی انواع آسانسور و انواع قطعات آسانسور، همیشه در افزایش سطح کیفی خدمات در تلاش است و در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتری، ضمن تسریع در امر سرویس دهی اقدام به ارائه خدمات كرد ه است.

این گروه زمان فروش قطعات برای اطمینان بیشتر مشتریان با ارائه كارت گارانتی معتبر اصالت و کیفیت قطعات را ضامن می شود. تعمیرات آسانسور در تهران

آسانسور مانا بهترین و مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان انتخاب كرد ه و آماده همكاری با همه مراکز آسانسوری و غیر كه در زمینه آسانسور و فروش قطعات فعالیت می كنند، است. تخفیف ویژه به همكاران و كارشناسان مراکز معتبر آسانسور و همه ارگان های دولتی و نظامی و همینطور ارسال يک روزه قطعات به سراسر کشور از خصوصیات بارز این گروه است.

این گروه بهترین برند قطعات آسانسور در ایران را با سطح کیفی بالا به مشتریان ارائه می دهد و بورس لوازم آسانسور در تهران را به شما معرفی می كند.

سرویس كار تعمیرات آسانسور در تهران

آسانسور از قطعات زیادی تشکیل شده است. كه هر کدام از قطعات،وظیفه خاص خود را داشته و همسو با عملكرد سیستم عمل می كنند. تشخیص خرابی برای تعمیر آسانسور كار دشوار و پیچیده ای است. قطعات آسانسور با هم مرتبط بوده و خرابی در بعضی قطعات موجب ایجاد مشکل در قطعات دیگر آسانسور می شود.

باید به این نکته توجه داشت كه تنوع آسانسورها خود عاملی است كه تعمیرات آسانسور در تهرانو تشخیص خرابی را برای تعمیر كار آسانسور سخت تر می كند. بسیاری از تعمیركاران آسانسور، آسانسور های قدیمی را تعمیر كرده و توانایی به روز كردن دانش مهارت خود را ندارند.

همانطور كه می دانید در تعمیر آسانسور هزینه های کمتری متحمل افراد استفاده كننده از خدمات آسانسور می شود. در صورتی كه تعویض قطعات دارای هزینه ای بیشتر است. تعمیر به موقع هر قطعه آسانسور می تواند از آسیب به قطعات اصلی و قطعات مرتبط با قطعه ی تعمیر شده جلوگیری به عمل آورد.

پس یادگیری تعمیر آسانسور از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هر سرویس كار ماهر لازم است كه درباره تعمیرات قطعات آسانسور اطلاعات خود را دائما به روز رسانی كند.

امروزه دیگر با وجود کارشناس تعمیرات آسانسور در تهران، تعمیر و نگهداری آسانسورهای تجاری و مسکونی با هزینه ای بسیار مناسب و كاملا مقرون به صرفه در اختیار ساكنین تهران قرار می گیرد و دسترسی سریع مالکین و پیمانكاران ساختمان ها به این اقشار با سهولت فوق العاده ای همراه است.

تعمیر و نگهداری آسانسورها برای جلوگیری از ایجاد مشکل و همینطور ایجاد آسیب به مصرف كنندگان و حتی تجهیزات داخلی خود آسانسورها دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و مسلما می تواند هزینه بسیار کم تر از تعمیرات تخصصی را در پی خواهد داشت.

برای همین جزء اولویت ها قرار دارد، انجام تعمیر و نگهداری در تهران توسط افراد حرفه ای و با سابقه كار بالا طی سال های اخیر باعث شده است تا علاوه بر ارتقاء سطح رضایت شهروندان، عمر این دستگاه ها تا حد قابل قبولی افزایش پیدا كرده و مشکلاتی از قبیل گیر افتادگی میان طبقات، سقوط آسانسور، مشکلات گسترده، كاهش ولتاژ برق یا قطع شدن برق، نقص در سیستم الکتريکی و مكانيکی و… هم از بین برود.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعمیرات آسانسور در تهران يکی از مهم ترین خدمات آسانسور مانا است كه در نهایت سرعت و دقت انجام می گیرد، این گروه حرفه ای در تلاش است با ارائه بهترین خدمات رضایت شما عزیزان را به دست آورد. 

 

مشکلات رایج آسانسورها

توقف ناگهانی

زمان بندی ها، خطاهای الکتريکی و معایب الکترونيکی می تواند از عوامل عمده این مشکل باشد. كه يک برنامه تعمیر و نگهداری پیش گیرانه منظم تا حد قابل توجهی این ایرادات را بر طرف خواهد كرد و از بروز مشکلات جزئی جلوگیری می كند.

موتور روشن نمی شود و از مدار هیچ جریانی عبور نمی كند

در این مورد احتمالا قسمتی از مدار الکترونيکی قطع شده است. برای رفع عیب آن در ابتدا به وسیله آوومتر همه مدارهای الکترونيکی از جمله سیم های رابط، اتصالات و کلیدها، دوشاخه و پریز را بررسی كرد ه و عیب مربوط را برطرف می كنیم. بهتر است این كار را به عهده يک تكنسین حرفه ای تعمیرات آسانسور در تهران بسپارید؛ چرا كه در صورت حرفه ای نبودن فرد، امكان خسارات بیشتر هم وجود دارد.

زمان انتظار زیاد

این مورد بیشتر در آسانسورهای قدیمی مشاهده می شود. با قدیمی شدن آسانسورها، نقص و كارآیی آن مشهود تر شده و هر تكنسین با تجربه ای می داند كه با جایگزین كردن تابلوی مدرن تر راندمان آسانسور بالاتر می رود. این كار را خود شما هم ممكن است بتوانید انجام دهید، اما بهتر است آن را به دست يک متخصص

باز نشدن درب آسانسور در طبقات

آسانسور يک درب کشویی دارد كه روی كابین آن قرار گرفته و برای هر طبقه هم دربی مجزا دارد. باز نشدن درب هر طبقه زمانی رخ می دهد كه دستگیره قفل طبقه با کمان درب باز كن، فاصله پیدا كرده باشد. به همین علت، کمان نمی تواند قفل را به عقب ببرد و در همچنان بسته می ماند.

افزایش دما

مشاهده شده است كه بیشتر در فصل تابستان با این اتفاق برخورد می كنیم. اگر سیستم خنک كننده آسانسور یا سیستم تهویه هوای آن به خوبی كار نكند، دما در درایو و سیستم كنترل به ۱۰۰ درجه هم خواهد رسید كه باعث اختلال در عملكرد آسانسور خواهد شد. توجه داشته باشید كه دمای عملكرد مناسب در آسانسور بین ۵ تا ۴۰ درجه است.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

همانطور كه می دانید بسیاری از مدیران ساختمان با شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور قراردادی را منعقد می نمایند. معمولا این قرارداد به صورت سالیانه منعقد و سرویسکار به صورت ماهی یکبار خدمات سرویس اسانسور را انجام می دهد. در صورت هر گونه خرابی مربوط به قرارداد سرویس، سرویسکار موظف است نسبت به رفع خرابی اقدام كند.

باید به این نکته توجه کرد شیوه ارائه تعمیر و نگهداری اسانسور در ساختمان اداری و تجاری و مسکونی بسیار متفاوت است. معمولا برج ها و واحدهای اداری و مجتمع های مسکونی دارای ایستگاه های بیشتری می باشند، در نتیجه قراردادهای طولانی تری با شرکت های ارائه دهنده خدمات اسانسور منعقد می نمایند و در اکثر موارد از سرویسکار مقیم بهره می برند.

بهترین شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور از لحاظ قیمت

امروزه به خاطر ساخت اپارتمان ها و اسمان خراش های بلند، وجود اسانسور به عنوان یكی از تجهیزات مهم نه تنها یک نیاز، بلكه یک ضرورت است. نصب اسانسور برای ساختمان 4 طبقه به بالا طبق قانون شهرداری مهم است.

اما برای رفت و امد افراد سالمند و کسانی كه اشکال حرکتی دارند و خصوصا برای خرید فروش ملک، اغلب اسانسور برای ساختمان هایی كه دارای طبقات کمتری می باشند نصب و طراحی می شود. امروزه به خاطر داشتن هزینه بالا در طراحی، نصب و خرید ان به یكی از دغدغه های سازندگان ساختمان تبدیل شده است، كه با توجه به نوسانات ارزی بودجه قابل توجهی را باید اختصاص داد.

انواع اسانسورهای ساختمان

اسانسورها دارای طرح های مختلفی می باشند كه هریک از ان ها بر تعرفه اسانسور هم تاثیر دارد. اسانسور ها همان طور كه گفته شد دارای انواع و طرح های مختلفی می باشند كه ما چند نمونه را اشاره خواهیم كرد. شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور

اسانسور مخصوص پاركینگ، اسانسورهای صنعتی، اسانسورهای مسکونی و بیمارستانی. از اسانسورهای هیدرولیک برای ساختمان هایی كه دارای ارتفاع کمی می باشند مورد استفاده قرار می گیرد و از اسانسورهای گیربکس برای ساختمان های دارای ارتفاع متوسط استفاده می كنند.

برای ساختمان هایی كه دارای ارتفاع بلندی می باشند از اسانسورهای گیرلس استفاده می كنند. اگر ما بخواهیم انواع اسانسورها را به چند دسته تقسیم كنیم در دسته سوم نیز، اسانسورهای کششی، مغناطیسی و اسانسور هیدرولیک و گارگاهی جا می گیرند. شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور

اگر اسانسورها را به دو دسته کلی تقسیم كنیم اسانسورهای مسکونی و تجاری و یا اسانسورهای نفربر و بالابر طبقه بندی می شوند. حالا كه شما با انواع مختلف اسانسور اشنا شدید، تعرفه انواع اسانسورهای کششی و کارگاهی كه طبقه بندی رایج تری را دارند مورد بررسی قرار می دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

همان طور كه در بالا هم به عملیات های مختلف در سرویس و نظارت بر عملكرد بخش های مختلف یك آسانسور می بینید، كارهایی كه باید صورت داد بسیار زیاد بوده و در كل نمی توان زمان مشخصی برای همه این ها در نظر گرفت.

به طور كلی بعضی از عملیات های سرویس و نگهداری آسانسور باید ماهیانه، برخی هم سه ماه یك بار و برخی هم هر سال یك بار صورت گیرد. در هر صورت اغلب عملیات های بالا به صورت ماهیانه صورت می گیرد اما مواردی كه در زیر عنوان شده است در بازه های زمانی سه ماهه و سالیانه اجرا می شوند.

بازه زمانی سه ماهه

عملیات های زیر از سرویس آسانسور باید در بازه زمانی سه ماهه انجام شود.

  • سرویس اسانسور شامل چیست – روغن كاری لولای درب طبقات
  • نظافت فن كابین آسانسور
  • سرویس اسانسور شامل چیست – نظافت فن موتور
  • نظافت فن اتاقك موتورخانه
  • آچار كشی اتصالات مكانیكی كابین و موتورخانه

بازه زمانی یك ساله

عملیات های زیر از سرویس آسانسور باید هر یك سال یك بار انجام شود.

  • تعویض روغن گیربكس با روغن دنده پایه تمام سنتتیك یا نیمه سنتتیك
  • شستشوی ریل ها با گازوییل و شوینده
  • غبار گیری موتور و گیربكس، تابلو فرمان، تابلو برق و … با استفاده از پمپ باد
  • نظافت اتاقك موتورخانه
  • نظافت و غبارگیری روی كابین بوسیله پمپ باد
  • نظافت چاه آسانسور

سرویس اسانسور شامل چیست



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب
بازرسی آسانسور همیشه نقش مهمی داشته و سرویس و نگهداری آسانسور توانست به واسطه جلوگیری از مشکلات به یک امر مهم تبدیل شود. در گذشته و سالهای قبل از آنکه سندیکای صنعت آسانسور شکل بگیرد، کنترل نهایی آسانسور ها توسط افراد با تجربه و متخصص شرکتهای فروشنده انجام می شد.
 
با این که این سیستم خالی از اشکال نبود، اما به هرحال نشان از نظارت در نصب و بهره برداری آسانسور داشت و هر چه تشکیلات شرکت فروشنده منسجم تر و قوی تر بود این نظارت دقیق تر انجام می شد.
 
تا زمانیکه معایب برطرف نمی شد، آسانسور را تحویل کارفرما یا مصرف کننده نمی دادند، ضمن اینکه پس از تحویل آسانسور شرکت نصاب حداقل مدت یکسال مسئولیت سرویس و نگهداری آسانسور را به عهده داشت و چنانچه پس از تحویل آسانسور مشکلاتی پیش می آمد، گروه بازرسی آسانسور موظف به برطرف کردن آن بود.
 
در این دوره بعضی از شرکتها به دلایل مختلف با کارفرما در رابطه با خرابی آسانسور و مشکلات آن دچار اختلاف می شدند، که به علت عدم وجود سازمان نظارتی و پاسخگویی، داستانهای زیادی اتفاق می افتاد، اما بعد از تاسیس سندیکا و هماهنگی بین ارگان های ذیربط و سازمان استاندارد، کم کم مشکلات بین کارفرما و شرکتهای فروشنده کم شد و نظمی به وجود آمد، پس از نصب و راه اندازی آسانسور، زمانی که باید دوره بهره وری از آن آغاز شود، حتما” باید گواهی تائیدیه نصب آسانسور و بهره برداری از آن توسط شرکتهای بازرسی آسانسور صادر و اخذ گردد.
 
در اینجا ذکر یک نکته خالی از لطف نیست، که در مراحل بازرسی آسانسور همه از یک رویه واحد استفاده نمی کنند و در بخشی از قسمتهای بازرسی آسانسور سلیقه ای عمل می شود.
 
بعضی از مشکلات آسانسور بسیار رایج می باشند و تقریبا برای همه آسانسورها ایجاد می شوند. مثلا امکان دارد شما هم با توقف های ناگهانی آسانسور مواجه شده باشید. این توقف ها معمولا به دلیل خطاهای الکتریکی رخ می دهند و برطرف کردن آن ها کار دشواری نیست.
 
گاهی هم چشمی آسانسور دچار نقص می شود که این مورد بیشتر در آسانسورهایی با سیستم قدیمی قابل مشاهده است. افزایش زمان انتظار، روشن نشدن موتور، سروصدای زیاد آن، باز نشدن درب بیرونی، از کار افتادن سیستم تهویه و بسیاری دیگر از موارد مشابه، از جمله رایج ترین مشکلاتی می باشند که برای آسانسورها به وجود می آیند.


:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب
جان پناه آسانسور چیست؟ این سوال را خیلی ها جوابش را نمی دانند! اگر جزو این دسته هستید با ما در این مقاله همراه شوید. با آسانسور مانا یکی از بهترین مراکز تعمیر و سرویس آسانسور همراه باشید!

وسایل مكانيكی مانند آسانسور در بعضی مواقع می تواند باعث ایجاد حادثه برای انسان شوند، بیشتر این مشکلات به خاطر رعایت نكردن مسائل ایمنی و یا بر خورد دار نبود از سرویس و نگهداری آسانسور مناسب به وجود می آیند، در این میان همیشه بیشترین آسیب به نصابان آسانسور و سرویسكاران آسانسور وارد می شود.

برای همین موارد امنیتی زیادی در هنگام طراحی و نصب كردن آسانسور برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سرویسكار تعبیه شده، جان پناه آسانسور هم يكی از مهم ترین بخش از موارد ایمنی است.

جان پناه آسانسور چیست؟

به فاصله بین پایین ترین حد ایست كابین تا انتهای چاه آسانسور و فاصله بین بالا ترین حدیست كابین تا ابتدای چاه آسانسور جان پناه آسانسور گفته می شود.

در همه آسانسور های استاندارد در قسمت بالا و پایین جاه آسانسور جان پناه تعبیه شده است تا سرویسكار بتواند در زمان سقوط آسانسور و یا در زمان بالا رفتن بیش از حد آسانسور سرویسكار می تواند در آن قسمت پناه بگیرد تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

بافر چیست؟

بافر نوعی ضربه گیر پلاستيكی، هیدروليكی یا فنری است كه در هنگاه وقوع حادثه سقوط كابین، كابین با بافر برخورد كرده و انرژی ناشی از برخورد را با جمع شدن در خود ذخیره می کند.

بافر علاوه بر نجات جان نصاب های آسانسور و سرویسكار های آسانسور با كاهش ضربه ناشی از سقوط كابین صدمات ناشی از سقوط را برای مسافران آسانسور هم كاهش می دهد.

در سال 1945 يک هواپیما با ساختمان امپایر استیت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل های آسانسور و در نتیجه سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسایی تنها مسافر آسانسور كه يک خانم بود از سقوط آسانسور از 75 طبقه جان سالم به در برد این خانم زندگی خودش را مدیون ضربه گیر های کف آسانسور و همچنین عکس العمل مناسب خودش است.

در مورد ساختمان های قدیمی كه جان پناه ندارند، جهت پیشگیر از وقوع حادثه بهتر است سرویسكار آسانسور از سکو های فلزی متحرک استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

اگر نیاز به تعمیر آسانسور در شمال تهران دارید، این جا بهترین جایی است که می توانید باشید! تعمیر آسانسور یکی از خدمات بسیار حرفه ای این مرکز بوده و ما در تلاشیم با خدمات رسانی با کیفیت و سریع رضایت شما را جلب کنیم.

تعمیر آسانسور تجریش – تعمیر آسانسور نیاوران

طول عمر متوسط یك آسانسور 15-20 سال است. از این رو، از آسانسورهای واحدهای قدیمی باید توقع بد كار كردن را داشته باشیم؛ جای تعجب ندارد كه چنین آسانسورهایی به دفعات ازكار بیفتند.

ازجمله ایرادات رایجی كه احتمالا با آسانسورهای قدیمی خود تجربه كرده اید، درست باز و بسته نشدن درهای آسانسور است. اگر یك بار در هفته با این ایراد مواجه شدید و یا هر قسمت دیگری از آسانسور  شما با مشکل مواجه شد، بدانید شاید به فكر سرویس آسانسور نبوده اید و حالا، زمان تعمیر آسانسور فرا رسیده!

تعمیر آسانسور قلهک – تعمیر آسانسور جماران

بسیاری از عزیزان جهت تعمیر آسانسور آپارتمان خود با ایرادات زیادی مواجه می باشند. از جمله این ایرادات پیدا كردن تعمیركار با تجربه و کارشناس است كه به راحتی نمی توان مجموعه کارشناس و متعهد در این زمینه پیدا كرد. از سوی دیگر هزینه های تعمیر آسانسور بسیار متغیر بوده و با یك جستجو ساده و استعلام قیمت می توان دریافت كه اختلاف قیمت ها بسیار است. اما ما برای تعمیر آسانسور شما بهترین هزینه ها را در برابر کیفیت بالای خدمات درنظر گرفته ایم.

تعمیر آسانسور ازگل – تعمیر آسانسور لویزان – تعمیر آسانسور در شمال

پس از پایان نصب و تایید اداره استاندارد داشتن قرارداد سرویس و نگهداری با مجموعه معتبر و دارای پروانه مونتاژ، از اساسی ترین نیازهای ساختمان است. آسانسور مانا با انعقاد قرارداد سرویس و نگهداری و بیمه كامل آسانسور با مدیران ساختمان، ماهیانه و به شکل زمان بندی شده، مبادرت به سرویس آسانسور بر اساس چك لیست ارائه شده سندیكای آسانسور می کند.

تعمیر آسانسور مینی سیتی – تعمیر آسانسور سوهانک

تمام محصولات و خدمات ارائه شده تعمیر آسانسور در شمال تهران دارای گارانتی هستند. پس قطعات نصب شده كه تحت پوشش قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور می باشند، به واسطه گارانتی معتبری كه دارند، شامل خدمات پس از فروش می شوند. مشتریان می توانند در صورت بروز ایرادات احتمالی، در كوتاه ترین زمان از این خدمات استفاده کنند.

علت توفقات بی مورد آسانسور

تعمیر آسانسور دروس – تعمیر آسانسور حسین آباد

حضور سرویس كار آسانسور جهت بررسی تمام اجزای آسانسور، تنظیم بعضی اجزا و كنترل کارآیی مكانیكی و سرعت آسانسور الزامی است. آسانسور مانا با انعقاد قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور و بیمه كامل آن، ماهیانه و به شکل زمان بندی شده، مبادرت به سرویس، تعمیر آسانسور بر اساس چك لیست ارائه شده می کند.

تعمیر آسانسور اقدسیه – تعمیر آسانسور زعفرانیه

بسیاری از مشتریانی كه خدمات تعمیر آسانسور را دریافت كردند كه از خدمات بعضی از مجموعه ها هرگز راضی و خرسند نبودند دلیل آن تازه تاسیس بودن مجموعه تعمیر آسانسور در شمال بوده و دلیل دوم عدم استفاده از نیروهای کارشناس و مجرب است. شما می توانید با کمک ما بهترین خدمات را برای آسانسور ساختمان خود پیاده کنید.

تعمیر آسانسور آجودانیه – تعمیر آسانسور محمودیه

اگر قطعه ای از آسانسور خراب یا فرسوده گردد باید تعمیر گردد و اگر تعمیر یا عوض نگردد حتما در کارآیی آسانسور اختلال ایجاد خواهد كرد یا باعث اختلال كل دستگاه خواهد شد و بدترین اتفاقی كه در اختلال آسانسور امکان دارد رخ دهد خطرات جانی است.جهت درك بیشتر نیاز به تعمیر آسانسور در شمال فرض كنید كه طناب آسانسور فرسوده شده است. فرسودگی سیم باعث خوردگی فلكه و هرزگرد شده بوده و اگر فلكه فرسوده گردد و ترمز ایمنی فعال نگردد آسانسور حتما سقوط خواهد كرد در نتیجه تعمیر كردن آسانسور باعث ایمنی بیشتر آسانسور خواهد شد.

تعمیر آسانسور فرمانیه – تعمیر آسانسور کامرانیه – تعمیر آسانسور در شمال

همانطور كه می دانید در تعمیر آسانسور هزینه های كمتری متحمل افراد استفاده كننده از خدمات آسانسور می شود. اگر تعویض قطعات دارای هزینه ای بیشتر است. تعمیر به موقع هر قطعه آسانسور می تواند از آسیب به قطعات اصلی و قطعات مرتبط با قطعه تعمیر شده جلوگیری به عمل آورد. پس یادگیری تعمیر آسانسور از اهمیت به خصوصی برخوردار بوده و هر سرویسكار ماهر لازم بوده كه در مورد تعمیر قطعات آسانسور اطلاعات خود را دائما به روز رسانی کند.

تعمیر آسانسور داودیه – تعمیر آسانسور ونک

تمام خدمات مجموعه ما به شکل كاملا تضمینی و با عقد قرارداد انجام می گردد و مجموعه ما متعهد می گردد همه خدمات تعمیر آسانسور را جهت شما به شکل حرفه ای و تضمینی انجام دهد تا بتواند رضایت شما را به دست بیاورد.

تعمیر آسانسور جردن – تعمیر آسانسور الهیه

فردی كه دارای توانایی تعمیر قطعات آسانسور است، نصب آسانسور را با سرعتی به مراتب بیشتر از یك نصاب معمولی آسانسور انجام می دهد و در واقع تعمیر آسانسور سخت تر از نصب آسانسور است.تعداد قطعات آسانسور به حدی زیاد بوده كه تشخیص اختلال آسانسور امری دشوار است. این امر نیازمند دانش كافی، تخصص و مهارت در زمینه آسانسور است.

تعمیر آسانسور ولنجک – تعمیر آسانسور اوین

متاسفانه بعضی از نصابان آسانسور به دلیل نداشتن تجربه كافی و عجله كردن در كار، نصب آسانسور را به شکل غیر اصولی انجام داده و قطعات به خوبی بر سر جای خود تنظیم نگردیده اند.این امر باعث اختلال های متعدد در آسانسور گشته و نیاز به تعمیر،توسط افراد کارشناس و با تجربه كافی در زمینه آسانسور دارد. دقت، صبر، داشتن مهارت و تجربه از اصولی بوده كه هر تعمیر كار یا نصاب آسانسور باید این اصول را داشته باشد.

تعمیر آسانسور ظفر – تعمیر آسانسور درکه – تعمیر آسانسور در شمال

در سال های اخیر با توجه به بهای همه شده بالای قطعات آسانسور، بسیاری از سازندگان ساختمان و انبوه سازان از قطعات بی كیفیت در آسانسور استفاده می كنند. این امر باعث می گردد عمر مفید قطعات آسانسور كمتر شده و متاسفانه شاهد اختلال های مكرر در آسانسور باشیم. اقلام وارداتی مانند موتور های آسانسور، بردهای الكترونیكی و دیگر ملزومات دارای كیفیت و مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده است اما دارای قیمت بالایی است. باید تلاش كرد نیاز كشور به بسیاری از قطعات آسانسور از طریق داخل كشور تامین گردد و سازندگان در داخل كشور با بهبود كیفیت قطعات، نیاز كشور را از قطعات آسانسور تامین کنند.

تعمیر آسانسور فرحزاد – تعمیر آسانسور تهران ویلا

همانطور كه می دانید صنعت آسانسور روز به روز شاهد دستاورد های جدید و تولیدات متنوع و با كیفیت است. بسیاری از سرویسكاران آسانسور با این تكنولوژی جدید آشنایی نداشته و  اطلاعات و دانش خود را به روز رسانی نمی كنند ودر نتیجه به اشتباه رفتاری از خود نشان می دهند كه جز صدمه به قطعات آسانسور هیچ دلیل دیگری ندارند. پس سرویسكاران بایستی هر ساله در دوره های مهارت آموزی مجموعه كرده و دانش خود را تكنولوزی روز آسانسور منطبق کنند.

تعمیر آسانسور سعادت آباد – تعمیر آسانسور شهرک غرب

سرویس و نگهداری به موقع  آسانسور  كه توسط یك مجموعه تعمیر آسانسور در شمال تهران انجام می گیرد و شامل قرارداد سرویس و نگهداری به شکل سالانه است، از بسیاری از اختلال های آسانسور جلوگیری می كند. در بسیاری از موارد نیاز به تعمیر نیست. در واقع می توان این طور برداشت كرد كه طرز استفاده درست از آسانسور، بازدید دوره ای، تنظیمات كلی، نظافت كلی سیستم و آموزش نكات ایمنی برای استفاده از دستگاه نكاتی بوده كه  باعث می گردد در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی جهت مدیران و ساكنان ساختمان حاصل شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

انواع موتور آسانسور يكی از مهم ترین بخش آن وسیله به شمار می آید به طور كه در علم مكانيک همیشه از موتور به عنوان قلب وسایل مكانيكی یاد شده است؛ آسانسور هم از این قائده مستثناء نیست و موتور آسانسور يكی از مهم ترین و گران بها ترین اجزای آسانسور به شمار می رود، نیروی مورد نیاز برای جا به جایی كابین توسط موتور آسانسور تامین می شود.

موتور آسانسور کششی

آسانسور های کششی پركاربرد ترین نوع آسانسور در جهان است كه بر اساس ماشین آتوود ساخته شده است، همانطور كه قبلا هم اشاره شد همه نیروی جا به جایی مورد نیاز در آسانسور های کششی توسط موتور آسانسور تامین نمی شود و بخشی از آن توسط كادر وزنه ایجاد می شود.

این امر باعث شده تا آسانسور های کششی به موتور آسانسوری با قدرت کمتری نسبت به آسانسور های هیدروليک نیاز دارند، موتور آسانسور های کششی خود به دو دسته «موتور گیربکس» و « موتور گیرلس» تقسیم میشه.

موتور گیربکس آسانسور

موتور های آسانسور گیربکس خود به دو دسته « موتور گیربکس تک سرعته» و « موتور گیربكی دو سرعته» تقسیم می شود.

موتور گیربکس دو سرعته

در این نوع موتور آسانسور دو سیم پیچ و دو سرعت برای حرکت آسانسور تعریف شده است، آسانسور با دور تند شروع به حرکت می کند و حدود 30 سانتی متری تراز طبقه دور کند درگیر و آسانسور در تراز طبقه متوقف می شود. انواع موتور آسانسور

برای كاهش ضربات ناشی از شتاب اولیه و هم چنین شتاب منفی توقف آسانسور از چرخ فلزی بزرگ و سنگینی به نام فلایویل كه به موتور آسانسور متصل است این قطعه به منظور جذب تكان های موتور و نرم تر كردن حرکت در این نوع از موتور های آسانسور تعبیه شده است.

موتور گیربکس تک سرعته

در این نوع موتور آسانسور، تنها يک سرعت حرکت برای موتور آسانسور تعریف شده، موتور اسانسور نیروی خود را از طریق گیربکس به آسانسور منتقل می کند و آسانسور در طول مدت حرکت با يک سرعت كار می کند و زمانی كه كابین نزديک طبقه مورد نظر می شود سرعت آسانسور به وسیله ترمز موتور آسانسور كاهش می یابد و در نهایت در تراز طبقه متوقف می شود.

موتور گیرلس آسانسور

اگر نیروی محركه موتور آسانسور مستقیما به قرقره کشش منتقل شود می گویم موتور آسانسور گیرلس است یعنی موتور آسانسور گیربکس ندارد، موتور گیرلس با ولتاژ و فركانس متغییر كار می کند و این امر موجب شده تا این نوع از موتور آسانسور كارایی زیادی برای آسانسور های سریع و هم چنین آسانسور های با ترافيک بالا داشته باشد.

در این نوع از موتر آسانسور، آسانسور در هنگام استارت با سرغت اولیه پایین شوع كرده و به تدریج افزایش سرعت می دهد تا به سرعت نهایی برسد این سرعت تا نزديكی محل توقف آسانسور ادامه پیدا می کند و پس از نزديک شدن به این طبقات سرعت آسانسور به تدریج كاهش میابد تا به تراز طبقه برسد و متوقف شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 

با برنامه ریزی برای سرویس و نگهداری منظم با يک شرکت تعمیرات آسانسور مثل شرکت ساختمانی آسانسور مانا، شما قبل از بروز اشکالات احتمالی به جای انتظار برای اقدام تا وقتی اشکالی پیش بیاید، در بالای اشکالات احتمالی باقی می مانید.

 

سرویس و نگهداری آسانسور عملكرد آسانسور را بهبود می بخشد و باعث سهولت استفاده کاربران گردد. بدون انجام خدمات سرویس و نگهداری مناسب، شما امکان دارد با اشکالات احتمالیآسانسور مسکونی خود روبرو شوید كه منجر به هزینه های تعمیر و سرویس بسياری می گردد. هرچه مدت آن را به تعویق بیاندازید، به احتمال زیاد آسانسور شما به تعمیر بیشتری نیاز خواهد داشت.

سرویس ماهیانه آسانسور حرفه ای، مطمئن و سریع!

وقتی صحبت از سرویس ماهیانه آسانسور قابل اطمینان می گردد، موارد بسياری وجود دارد كه باید جستجو كنید – مواردی كه فرد معمولی احتمالا از دست می دهد، به همین علت سرویس و نگهداری حرفه ای آسانسور ضروری است.

مواردی مثل بازرسی، آزمایش ایمنی، تعمیر مجاز کارخانه و سرویس و نگهداری معمول همه موارد اصلی نگهداری آسانسور مسکونی است. وقتی افراد حرفه ای می آیند تا به آسانسور شما نگاه كنند، موارد مختلفی وجود دارد كه آن ها در اطراف ماشین آسانسور، گودال و ماشین آلات آسانسور بررسی می كنند تا مطمئن شوند همه چیز آنطور كه باید عمل می كنند.

در اتاق ماشین متخصصان سیم کشی برق شما را بررسی می كنند، روغن را بررسی می كنند تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی روغنکاری شده است و مطمئن می شوند راهی برای ورود به اتاق ماشین وجود دارد كه مطابق با استانداردهای کد است.

در داخل کابین آسانسور، سرویسکار آسانسور اطمینان حاصل می كند كه درها می توانند به درستی باز و بسته شوند، سقف، نرده ها و دیوارها را برای مشاهده هر آسیب دیدگی بررسی می كند، چراغ هایی را كه امکان دارد سوخته باشند تعویض كرده و تلفن اضطراری را بررسی می كند.

سرویسکار پانل و میزان پاکسازی درب را بررسی كرده و هر چراغ سوخته را تعویض می كند. او قاب کابین، سیستم ریلی، کابل ها را برای هر نشانه ای از سایش، دروازه ها، تمام مدارهای ایمنی را بررسی می كنند و سیستم را بررسی كرده تا مطمئن شود در بهترین شرایط قرار دارد. سرویس ماهیانه آسانسور 

آیا عدم سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور باعث خراب شدن آسانسور می گردد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله؛ گاهی نقص در يک قسمت کوچک از آسانسور، كه با صرف وقت و هزینه بسيار کم قابل حل است، باعث ایجاد مشکل در يکی از قسمت های اساسی آسانسور می گردد و احتمال دارد باعث ناهنجاری هایی در ساختمان ایجاد كند و هزینه حل خراب شدن آسانسور را چند برابر می كند و احتمال دارد خسارت ها مالی و جانی هم به بار آورد.

سرویس ماهانه آسانسور باعث افزایش امنیت آسانسور محل سکونت یا محل کار شما می گردد.

يک قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با کیفیت باید با توجه به برنامه كنترل نگهداری طراحی گردد. همینطور باید اطمینان حاصل گردد كه آسانسورهای شما:

  • ساکنین را ایمن نگه دارید.
  • با کدهای قابل اجرا مطابقت داشته باشید.
  • از تعمیر پرهزینه و تعویض قطعات خودداری كنید.
  • بازرسی های مورد نیاز را پشت سر بگذارید.

چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور 

تعمیرات آسانسور به صرفه تر است یا سرویس و نگهداری آن ؟

بعضی از افراد گمان می كنند كه هر موقع آسانسور به تعمیر نیاز داشت همان موقع بهتر است تا تعمیر گردد چون گمان این افراد این است كه سرویس و نگهداری آسانسور يک هزینه اضافی است. سرویس ماهیانه آسانسور خیلی به صرفه تر است و باعث می گردد از بروز آسیب های جدی پیشگیری كند و هزینه های مالی ان را کاهش دهد.

مشکل در يک بخش آسانسور چه مشکلاتی به دیگر بخش ها وارد می كند ؟

همانطور كه قبلا هم به آن اشاره كردیم مشکل در يک بخش باعث می گردد به دیگر بخش ها هم آسیب برسد علت آن هم این است كه دیگر سیستم آن هماهنگی سابق خود را از دست می دهد و به بخش های مختلف آن فشار بیش از حد وارد می گردد. سرویس ماهیانه آسانسور 

برای مثال دقت داشته باشید در صورتی كه سیم های آسانسور و یا سیم بکسل دچار آسیب شده باشد، همین مورد می تواند باعث آسیب به فلک های کششی آسانسور گردد، درنهایت هم امکان پارگی سیم بکسل و سقوط آسانسور هم وجود دارد و صدمات مالی و جانی بسياری را به فرد وارد می كند.

مشکل قطعات آسانسور ناشی از عدم سرویس و نگهداری مرتب آسانسور

آیا نبودِ سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور باعث خراب شدن آسانسور می گردد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله؛ گاهی نقص در يک قسمت کوچک از آسانسور، كه با صرف وقت و هزینه بسيار کم قابل حل است، باعث ایجاد مشکل در يکی از قسمت های اساسی آسانسور می گردد و هزینه تعمیرات آسانسور را چند برابر می كند.

عدم سرویس و نگهداری آسانسور به صورت دوره ای و منظم باعث مشکل قطعات اساسی آسانسور می گردد. معمولاْ هزینه ای كه برای تعمیر و جایگزینی این قطعات وجود دارد، بیش از هزینه سرویس ماهیانه است.

عواقب نادیده گرفتن اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور

  • مشکل در «رزیستور»های تابلو فرمان باعث مشکل «درایو» تابلو فرمان می گردد؛ «درایو» يکی از گران قیمت ترین قطعات آسانسور است؛ (حدود 7-8 میلیون تومان). این در حالی است كه اگر در سرویس ماهیانه آسانسور مشکل رزیستور تشخیص داده گردد، هزینة تعویض «رزیستور» حدود 300 -400 هزار تومان است.
  • عیب یابی نكردن «سیم بکسل» باعث می گردد كه افراد متوجه خوردگی «سیم بکسل» نشوند؛ خوردگی «سیم بکسل» باعث لیز خوردن «سیم بکسل» و در نهایت سقوط آسانسور می گردد.
  • تنظیم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يک بازرسی و تنظیم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از بین رفتن «ریل»های آسانسور می گردد.
  • کم شدن روغن «موتور گیریبکس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرویس ماهیانه می توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن کل «موتور گیریبکس» و از از بین رفتن آن می گردد. هزینه روغن موتور گیربکس کجا هزینه موتور گیربکس کجا!
  • کثیف بودن و یا وجود گرد و غبار بر روی «لقمه های پاراشوت»-كه تنها با تمیز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازدید سرویس و نگهداری انجام می گردد- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از بین رفتن «ریل»های آسانسور می گردد.

سرویس ماهیانه آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 

با برنامه ریزی برای سرویس و نگهداری منظم با يک شرکت تعمیرات آسانسور مثل شرکت ساختمانی آسانسور مانا، شما قبل از بروز اشکالات احتمالی به جای انتظار برای اقدام تا وقتی اشکالی پیش بیاید، در بالای اشکالات احتمالی باقی می مانید.

 

سرویس و نگهداری آسانسور عملكرد آسانسور را بهبود می بخشد و باعث سهولت استفاده کاربران گردد. بدون انجام خدمات سرویس و نگهداری مناسب، شما امکان دارد با اشکالات احتمالیآسانسور مسکونی خود روبرو شوید كه منجر به هزینه های تعمیر و سرویس بسياری می گردد. هرچه مدت آن را به تعویق بیاندازید، به احتمال زیاد آسانسور شما به تعمیر بیشتری نیاز خواهد داشت.

سرویس ماهیانه آسانسور حرفه ای، مطمئن و سریع!

وقتی صحبت از سرویس ماهیانه آسانسور قابل اطمینان می گردد، موارد بسياری وجود دارد كه باید جستجو كنید – مواردی كه فرد معمولی احتمالا از دست می دهد، به همین علت سرویس و نگهداری حرفه ای آسانسور ضروری است.

مواردی مثل بازرسی، آزمایش ایمنی، تعمیر مجاز کارخانه و سرویس و نگهداری معمول همه موارد اصلی نگهداری آسانسور مسکونی است. وقتی افراد حرفه ای می آیند تا به آسانسور شما نگاه كنند، موارد مختلفی وجود دارد كه آن ها در اطراف ماشین آسانسور، گودال و ماشین آلات آسانسور بررسی می كنند تا مطمئن شوند همه چیز آنطور كه باید عمل می كنند.

در اتاق ماشین متخصصان سیم کشی برق شما را بررسی می كنند، روغن را بررسی می كنند تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی روغنکاری شده است و مطمئن می شوند راهی برای ورود به اتاق ماشین وجود دارد كه مطابق با استانداردهای کد است.

در داخل کابین آسانسور، سرویسکار آسانسور اطمینان حاصل می كند كه درها می توانند به درستی باز و بسته شوند، سقف، نرده ها و دیوارها را برای مشاهده هر آسیب دیدگی بررسی می كند، چراغ هایی را كه امکان دارد سوخته باشند تعویض كرده و تلفن اضطراری را بررسی می كند.

سرویسکار پانل و میزان پاکسازی درب را بررسی كرده و هر چراغ سوخته را تعویض می كند. او قاب کابین، سیستم ریلی، کابل ها را برای هر نشانه ای از سایش، دروازه ها، تمام مدارهای ایمنی را بررسی می كنند و سیستم را بررسی كرده تا مطمئن شود در بهترین شرایط قرار دارد. سرویس ماهیانه آسانسور 

آیا عدم سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور باعث خراب شدن آسانسور می گردد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله؛ گاهی نقص در يک قسمت کوچک از آسانسور، كه با صرف وقت و هزینه بسيار کم قابل حل است، باعث ایجاد مشکل در يکی از قسمت های اساسی آسانسور می گردد و احتمال دارد باعث ناهنجاری هایی در ساختمان ایجاد كند و هزینه حل خراب شدن آسانسور را چند برابر می كند و احتمال دارد خسارت ها مالی و جانی هم به بار آورد.

سرویس ماهانه آسانسور باعث افزایش امنیت آسانسور محل سکونت یا محل کار شما می گردد.

يک قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با کیفیت باید با توجه به برنامه كنترل نگهداری طراحی گردد. همینطور باید اطمینان حاصل گردد كه آسانسورهای شما:

  • ساکنین را ایمن نگه دارید.
  • با کدهای قابل اجرا مطابقت داشته باشید.
  • از تعمیر پرهزینه و تعویض قطعات خودداری كنید.
  • بازرسی های مورد نیاز را پشت سر بگذارید.

چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور 

تعمیرات آسانسور به صرفه تر است یا سرویس و نگهداری آن ؟

بعضی از افراد گمان می كنند كه هر موقع آسانسور به تعمیر نیاز داشت همان موقع بهتر است تا تعمیر گردد چون گمان این افراد این است كه سرویس و نگهداری آسانسور يک هزینه اضافی است. سرویس ماهیانه آسانسور خیلی به صرفه تر است و باعث می گردد از بروز آسیب های جدی پیشگیری كند و هزینه های مالی ان را کاهش دهد.

مشکل در يک بخش آسانسور چه مشکلاتی به دیگر بخش ها وارد می كند ؟

همانطور كه قبلا هم به آن اشاره كردیم مشکل در يک بخش باعث می گردد به دیگر بخش ها هم آسیب برسد علت آن هم این است كه دیگر سیستم آن هماهنگی سابق خود را از دست می دهد و به بخش های مختلف آن فشار بیش از حد وارد می گردد. سرویس ماهیانه آسانسور 

برای مثال دقت داشته باشید در صورتی كه سیم های آسانسور و یا سیم بکسل دچار آسیب شده باشد، همین مورد می تواند باعث آسیب به فلک های کششی آسانسور گردد، درنهایت هم امکان پارگی سیم بکسل و سقوط آسانسور هم وجود دارد و صدمات مالی و جانی بسياری را به فرد وارد می كند.

مشکل قطعات آسانسور ناشی از عدم سرویس و نگهداری مرتب آسانسور

آیا نبودِ سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور باعث خراب شدن آسانسور می گردد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله؛ گاهی نقص در يک قسمت کوچک از آسانسور، كه با صرف وقت و هزینه بسيار کم قابل حل است، باعث ایجاد مشکل در يکی از قسمت های اساسی آسانسور می گردد و هزینه تعمیرات آسانسور را چند برابر می كند.

عدم سرویس و نگهداری آسانسور به صورت دوره ای و منظم باعث مشکل قطعات اساسی آسانسور می گردد. معمولاْ هزینه ای كه برای تعمیر و جایگزینی این قطعات وجود دارد، بیش از هزینه سرویس ماهیانه است.

عواقب نادیده گرفتن اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور

  • مشکل در «رزیستور»های تابلو فرمان باعث مشکل «درایو» تابلو فرمان می گردد؛ «درایو» يکی از گران قیمت ترین قطعات آسانسور است؛ (حدود 7-8 میلیون تومان). این در حالی است كه اگر در سرویس ماهیانه آسانسور مشکل رزیستور تشخیص داده گردد، هزینة تعویض «رزیستور» حدود 300 -400 هزار تومان است.
  • عیب یابی نكردن «سیم بکسل» باعث می گردد كه افراد متوجه خوردگی «سیم بکسل» نشوند؛ خوردگی «سیم بکسل» باعث لیز خوردن «سیم بکسل» و در نهایت سقوط آسانسور می گردد.
  • تنظیم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يک بازرسی و تنظیم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از بین رفتن «ریل»های آسانسور می گردد.
  • کم شدن روغن «موتور گیریبکس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرویس ماهیانه می توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن کل «موتور گیریبکس» و از از بین رفتن آن می گردد. هزینه روغن موتور گیربکس کجا هزینه موتور گیربکس کجا!
  • کثیف بودن و یا وجود گرد و غبار بر روی «لقمه های پاراشوت»-كه تنها با تمیز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازدید سرویس و نگهداری انجام می گردد- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از بین رفتن «ریل»های آسانسور می گردد.

سرویس ماهیانه آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سرویس و نگهداری آسانسور به شدت اهمیت دارد چون جلوگیری می کند از هزینه های سنگینی كه در اثر نداشتن سرویسكار به وجود می آید. سرویس آسانسور دارای اهمیت فراوانی است و اهمیت سرویس دوره ای برکسی پوشیده نیست.

باید به این نکته توجه کرد همه سیستم ها نياز به سرویس شدن دارند و در صورتی كه سرویس کردن يا بازبینی به صورت دوره ای انجام نشود.باعث خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. چراكه مكانیزم آسانسور به هم مرتبط است و در صورت نقص در يک قسمت، سایر بخش ها نیز به مرور زمان دچار آسیب جدی خواهد شد.

باید دانست بدون در نظر گرفتن نوع و گروه ساخت آسانسور باید سرویس ماهی يک بار انجام گیرد و این بازرسی و سرویس توسط مرکز سرویس آسانسور پشتیبانی شود.چرا كه آسانسور دارای قطعات متعددی بوده و تامین کردن قطعه از عهده يک شخص خارج است.اما مرکز سرویس آسانسور ارائه دهنده خدمات آسانسور به راحتی می تواند انواع قطعات آسانسور را تامین کند و در سرویس و نگهداری آسانسور مورد استفاده قرار دهد.

سرویس و نگهداری آسانسور مرکز سرویس آسانسور مانا با مجوزهای رسمی فعالیت، به عنوان مرکز سرویس آسانسور سریعترین خدمات را در همه ايام سال و بدون تعطیلی به كاربران عزیز ارائه میدهیم تا با پشتیبانی قدرتمند به مزايای زیر در برای اطمینان خاطر در بهره وری هر چه بهتر بدست آورید.

اقدامات سرویس و نگهداری آسانسور

  • آچار کشی و روغنكاری و چک کردن قطعات، موتور گیربکس، سیم بکسل و كابل های آسانسور در هر بازدید.
  • انجام و اجرای يک سرویس اصولی و اطمینان از عملکرد قطعات و صحت بکسل و اتصالات در ابتدای عقد قرارداد.
  • آسانسور در هر بازدید به صورت ماهيانه مطابق چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد.
  • بررسی دلایل ایجاد نقص در سیستم آسانسورها و حل نواقص آن در سریعترین زمان ممکن.

از مزايای سرویس دوره ای آسانسور می توان به امنیت بیشتر آسانسور اشاره کرد:

همان طور كه اشاره شد، استفاده نکردن از خدمات سرویس آسانسور در ظاهر كار، باعث صرفه جویی در هزینه های ماهانه ساختمان می گردد.

اما شما باید بدانید كه در صورتی كه آسانسور شما خراب گردد و نياز به تعمیر آسانسور داشته باشد، به خاطر خرابی های پی درپی، باید هزینه ای بیشتر از يک ماه سرویس و نگهداری آسانسور را برای مشکل يابی به سرویسكار بدهید. مرکز سرویس آسانسور

چرا كه امكان خرابی های ناگهانی و طولانی مدت آسانسور وجود خواهد داشت. قطعا هیچ کسی دوست ندارد كه يک روز غافلگیر گردد و در آسانسور گیر بیفتد!

سرویس ماهيانه آسانسور يک هزینه اضافی برای منزل سکونت يا كار شما نیست بلكه باعث افزایش امنیت آن می گردد.

مطلب کامل: مرکز سرویس آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سرویس و نگهداری آسانسور به شدت اهمیت دارد چون جلوگیری می کند از هزینه های سنگینی كه در اثر نداشتن سرویسكار به وجود می آید. سرویس آسانسور دارای اهمیت فراوانی است و اهمیت سرویس دوره ای برکسی پوشیده نیست.

باید به این نکته توجه کرد همه سیستم ها نياز به سرویس شدن دارند و در صورتی كه سرویس کردن يا بازبینی به صورت دوره ای انجام نشود.باعث خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. چراكه مكانیزم آسانسور به هم مرتبط است و در صورت نقص در يک قسمت، سایر بخش ها نیز به مرور زمان دچار آسیب جدی خواهد شد.

باید دانست بدون در نظر گرفتن نوع و گروه ساخت آسانسور باید سرویس ماهی يک بار انجام گیرد و این بازرسی و سرویس توسط مرکز سرویس آسانسور پشتیبانی شود.چرا كه آسانسور دارای قطعات متعددی بوده و تامین کردن قطعه از عهده يک شخص خارج است.اما مرکز سرویس آسانسور ارائه دهنده خدمات آسانسور به راحتی می تواند انواع قطعات آسانسور را تامین کند و در سرویس و نگهداری آسانسور مورد استفاده قرار دهد.

سرویس و نگهداری آسانسور مرکز سرویس آسانسور مانا با مجوزهای رسمی فعالیت، به عنوان مرکز سرویس آسانسور سریعترین خدمات را در همه ايام سال و بدون تعطیلی به كاربران عزیز ارائه میدهیم تا با پشتیبانی قدرتمند به مزايای زیر در برای اطمینان خاطر در بهره وری هر چه بهتر بدست آورید.

اقدامات سرویس و نگهداری آسانسور

  • آچار کشی و روغنكاری و چک کردن قطعات، موتور گیربکس، سیم بکسل و كابل های آسانسور در هر بازدید.
  • انجام و اجرای يک سرویس اصولی و اطمینان از عملکرد قطعات و صحت بکسل و اتصالات در ابتدای عقد قرارداد.
  • آسانسور در هر بازدید به صورت ماهيانه مطابق چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد.
  • بررسی دلایل ایجاد نقص در سیستم آسانسورها و حل نواقص آن در سریعترین زمان ممکن.

از مزايای سرویس دوره ای آسانسور می توان به امنیت بیشتر آسانسور اشاره کرد:

همان طور كه اشاره شد، استفاده نکردن از خدمات سرویس آسانسور در ظاهر كار، باعث صرفه جویی در هزینه های ماهانه ساختمان می گردد.

اما شما باید بدانید كه در صورتی كه آسانسور شما خراب گردد و نياز به تعمیر آسانسور داشته باشد، به خاطر خرابی های پی درپی، باید هزینه ای بیشتر از يک ماه سرویس و نگهداری آسانسور را برای مشکل يابی به سرویسكار بدهید. مرکز سرویس آسانسور

چرا كه امكان خرابی های ناگهانی و طولانی مدت آسانسور وجود خواهد داشت. قطعا هیچ کسی دوست ندارد كه يک روز غافلگیر گردد و در آسانسور گیر بیفتد!

سرویس ماهيانه آسانسور يک هزینه اضافی برای منزل سکونت يا كار شما نیست بلكه باعث افزایش امنیت آن می گردد.

مطلب کامل: مرکز سرویس آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سرویس آسانسور ارزان در تهران جزو تخصی ترین فعالیت هایی است که مرکز خدمات آسانسور مانا برعهده می گیرد. این مرکز دارای تیم حرفه ای و کاربلدی است که سعی در رفع مشکلات شما در سریع ترین زمان ممکن دارند.

برای استفاده از خدمات آسانسور مانا، در همه روزهای هفته (حتی روزهای تعطیل) روی ما حساب کنید!

آسانسورها یکی از بخش های اصلی هر ساختمانی محسوب می شوند که روزانه افراد زیادی را جابجا می کند. یک روز خراب شدن اسانسور برای ساکنین می تواند زحمات زیادی داشته باشد و موجب ناراحتی افراد سالمند و ساکنین طبقات بالایی شود. از این رو سرویس آسانسور امری بسیار ضروری محسوب می شود و می تواندجلوی وقوع اتفاقات را قبل از رخ دادن بگیرد.

در واقع در عملیات سرویس آسانسور یک فرد کاربلد و آموزش دیده در ساعات و روزهای مشخص شده به ساختمان مراجعه می کند و از آسانسور بازدید می کند. او کلیه قطعات و عملکرد آسانسور را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت وجود کوچکترین مشکلی در عملکرد آن، سریعا آن را برطرف می کند.

این کار امنیت ساکنین را در استفاده از آسانسور تضمین کرده و باعث می شود بدون دغدغه از آسانسور  استفاده کنید. همچنین بهتر است اشاره کنیم که سرویس آسانسور جلوی خرابی های گسترده را می گیرد و پیش از بزرگ تر شدن مشکلات آن ها را رفع می کند.

 

مزایای سرویس آسانسور ارزان
سرویس آسانسور از نظر قانونی ماهانه مورد نیاز است. با سرویس آسانسور ارزان نیاز به تعمیر آن را به حداقل می رسانید، ایمن سازی و استاندارد سازی آسانسور را آسان تر می کنید و حتی می توانید بیمه آسانسور را هم خریداری کنید. در این صورت دیگر نگران هزینه تعمیر آن نخواهید بود.

مدیران ساختمان ها، مراکز اداری و تجاری با سرویس سریع و منظم آسانسور می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند:

امنیت
خرابی، نقص فنی و تعمیر آن را کاهش می دهد
افزایش طول عمر آسانسورها
اطمینان بیشتر مشتری از عملکرد و سلامت آسانسورها

 

بهترین شرکت سرویس آسانسور ارزان در تهران



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 

درایوها دستگاه هایی هوشمند با قابلیت های بالا می باشند. در اين دستگاه های هوشمند، معمولا عیوب و مشکلات كاركرد به صورت ارور به كاربر اطلاع داده می شود. درایوهای آسانسور برندهای بسیاری دارند و درنتیجه برای هر برند می توان به صورت تخصصی لیست ارور و راه رفع مشکل را ارائه داد ولی بعضی نكات درمورد درایوها عمومی تر می باشند.

علت توفقات بی مورد آسانسور

پیش از بررسی علت خرابی درایو آسانسور باید دانست اين دستگاه از هر برندی كه باشد، دارای دو جزء اصلی است:

برد تغذیه يا پاور برد كه در قسمت زیرین درایو قرار گرفته است و خود شامل اين قسمت هاست:

  1. پل دیود علت خرابی درایو آسانسور
  2. igbt
  3. سوئیچینگ
  4. برد فرمان يا رگیولیشن كارد كه در قسمت فوقانی درایو جای دارد.

علت روشن نشدن درایو آسانسور

همیشه موضوع علت خرابی درایو آسانسور نیست. در همه درایوها باید دو ترمینال مثبت به هم پل شوند. نام ترمینال ها امکان دارد در انواع درایو و برندهای گوناگون آن متفاوت باشد ولی به هم پل شدن ترمینال های مثبت، قاعده ای است كه تحت هر نام باید رعایت شود. در غیر اين صورت، حتی با وجود اين كه درایو سالم است و برق سه فاز وارد آن می شود، روشن نخواهد شد.

به اين موضوع قدری جزئی تر می پردازیم. اگر از وصل بودن و ورود برق سه فاز اطمینان دارید، اين مراحل را انجام دهید:

  1. به سراغ سیم رابط میان دو قسمت تغذیه و فرمان (پاور برد و رگیولیشن كارد) بروید و صحت اتصال آن را بررسی كنید.
  2. پل بودن دو ترمینال مثبت را بررسی كرده و از آن اطمینان يابید.
  3. كافی بودن ولتاژ AC سه فاز را بررسی كنید. علت خرابی درایو آسانسور
  4. با استفاده از ولت متر، مقدار ولتاژ DC میان ترمینال های مثبت و منفی درایو را اندازه بگیرید و اطمینان حاصل كنید برابر با 560 VDC باشد.

مرحله چهارم تعیین كننده است چون اگر میزان ولتاژ هم درست باشد معلوم می شود مشکل از سوئیچینگ است. ولی اگر میزان ولتاژ درست نباشد، وارد مرحله جداگانه ای برای تست های گوناگون می شویم.

 

علت خرابی درایو آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعمیر آسانسور منطقه پانزده تهران جزو خدمات تخصصی آسانسور مانا به شمار می رود. برای تعمیر آسانسور در تهران باید به شرکت های مراجعه کرد كه کادری حرفه ای را داشته باشند زیرا تعمیر آسانسور اگر به درستی انجام نشود دردسرساز خواهد بود.

نیاز به خدمات حرفه ای نصب، سرویس و تعمیر آسانسور دارید؟

همین حالا با 02146130971 تماس بگیرید و سفارش خود را برای بازبینی آسانسور ثبت کنید.
کار شناسان ما در تلاش هستند در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند و آرامش را به محل سکونت شما برگردانند.

ما تجهیزات کاملی در اختیار داریم و با عقد قرارداد سرویس و ضمانت تعمیر آسانسور مشکلات شما را حل می کنیم! همین حالا سفارش خود را ثبت کنید! تعمیر آسانسور منطقه پانزده

 

تعمیر آسانسور منطقه پانزده



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

نصب آسانسور غرب تهران از مهم ترین خدماتی است که توسط تیم بسیار حرفه ای سرویس تی وی انجام می شود و سعی شده است در آن از بهترین متریال و کارشناسان کاربلد استفاده شود.

از آن جایی که آسانسور وسیله ای است که به صورت مستقیم با سلامت جانی کاربران در ارتباط است، باید همه تلاش خود را به کار ببندید تا کوچکترین مشکلی در نصب آن رخ ندهد. از این رو فقط باید از افرادی کمک بگیرید که تمام آموزش های لازمه را گذرانده اند و تجربه بسیاری در نصب آسانسور های مختلف دارند.

خدمات آسانسور مانا شامل همه بخش های آسانسور می شود. بازدید و بررسی به موقع و روتین آسانسور توسط سرویسکاران باتجربه موجب می شود به غیر از پیشگیری از توقف اسانسور به علت خرابی، در کاهش هزینه تعمیر کلی آسانسور نقش بسیاری داشته باشد.

نکات ایمنی در نصب آسانسوریکی از چیزهایی که باید بدانید این است که مرکز تعمیر و سرویس آسانسور مانا، به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات است و. شما می توانید حتی در روزهای تعطیل از این خدمات در ساعات کاری استفاده کنید.
مشكلات آسانسور جدی می باشند، اگر باور آن برای شما دشوار بوده كه آسانسور غیراستاندارد چه

دستگاه خطرسازی است كافی است آمار و ارقام حوادث را چك كنید.
نکات ایمنی در نصب آسانسوربا توجه به اینکه ایمنی؛ بیشترین نگرانی برای نصب آسانسور به شمار می‌رود؛ اطمینان از اینکه آسانسورها می‌تواند وزن مسافران را تحمل کند نکته مهمی است.

این مورد باید همیشه برای حداکثر ظرفیت آزمایش شود، تا از حوادث پس از نصب جلوگیری شود. در صورت خراب شدن و نیاز به کمک، آسانسورها باید دارای سیستم‌های هشدار باشند.

منطقه ای که قرار است آسانسور در آن نصب شود باید قبل از شروع کار، به ویژه در ساختمانهای قدیمی برای اطمینان از ثبات، مورد بررسی ایمنی قرار گیرد.

نصب آسانسور غرب تهران



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()