نوشته شده توسط : الفباوب

سیسکو برترین برند سوئیچ ‌های شبکه در دنیاست و خود این شرکت بسیاری از استاندارد های سوئیچینگ در دنیا را طراحی کرده است؛ پس سوئیچ سیسکو معتبرترین و بهترین و برترین انتخاب در این زمینه است. به‌طورکلی می‌توانیم سوئیچ سیسکو را به یک وسیله ارتباط از راه دور تعریف کنیم که می‌تواند پیام‌ ها را از وسیله‌ای که به آن وصل است دریافت کند و به‌صورت ایمن برای دستگاه هدف ارسال کند. سوئیچ یک وسیله هوشمند است که در بیشتر شبکه ‌های محلی مدرن و به‌ طورکلی شبکه ‌های محلی نقش کاملی را اجرا می‌کند و البته خوب است بدانیم که معمولاً شبکه‌ های بزرگ و متوسط دارای یک یا چند سوئیچ مدیریت ‌شده‌اند.

  • Nexus: در دیتا سنتر‌ها برای ایجاد اتصال و ارتباطات شبکه از این سوئیچ استفاده می‌شود چون به‌طوری طراحی‌شده است که می‌تواند به‌خوبی نیاز این‌گونه مراکز را برطرف کند.
  • Nexus 9000 : این سری برای اتصال و انتقال داده با تاخیر بسیار کم در مرکز داده است؛ که در دو حالت software NX-OS و  Application Centric Infrastructure می‌توانیم نهایت استفاده از ویژگی ‌های آن را داشته باشیم.
  • Nexus 9200: به دلیل پیکربندی ثابتی که در زمان تولید برای آن طراحی‌ شده و قرار گرفته؛  برای پشتیبانی از اتصالات  1، 10، 25، 40، 50 و 100 گیگ بر ثانیه به‌ خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • Nexus 9500: این سوئیچ ‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و توانایی پشتیبانی از طیف وسیعی از سوئیچ ‌های مدولار را دارند که خود آن‌ ها هم ویژگی‌ های مخصوص به خود را دارند.
  • Nexus 5000: این سری سوئیچ ‌ها به دلیل قابلیت‌ های بی ‌نظیری که دارند در بخش مهمی در اجرا و راه ‌اندازی شبکه قرار دارند.
  • Nexus 3000: این سری به سوئیچ‌ های کم تأخیر و سریع معروف است و دارای قابلیت ایجاد ارتباطی مطمئن میان لایه ‌های ۲ و ۳ است؛ در سرویس ‌های ابری و دیتاسنتر ‌های مقیاس‌ پذیر به بهترین شکل استفاده می‌شود.
  • Catalyst: از این سری در شبکه ‌های کاملاً حرفه‌ای و وسیع استفاده می‌شود چون این سری از سوئیچ سیسکو عملکردی حرفه‌ای و متفاوت دارد که هرکدام با همان عملکرد مخصوص خود به دنبال هدف‌های ویژه‌ای هستند.

نحوه استفاده از سوئیچ شبکه

  • Catalyst 9000: درباره سوئیچ سیسکو؛ این سری سرعت ساخت و ارائه سرویس‌ ها را به حداکثر خودشان می‌رسانند و طبق UDP و    ASIC شکل ‌گرفته‌اند.
  • Catalyst 9500: این سری مخصوصا برای ابر و اینترنت اشیا طراحی‌شده است؛ می‌تواند VPN ،NAT  و 2/3 VPN Layer را پشتیبانی کند و علاوه بر این ‌ها می‌تواند با اتکا به قابلیت ‌های SD-ACCESS بیشترین و بهترین استفاده را از فناوری‌ های Cisco StackWise Virtual داشته باشد.
  • Catalyst 9400: این محصول شامل ویژگی از دی اکسس است و در سازمان ‌هایی که هدف آن ‌ها گسترش و توسعه شبکه هست مورد استفاده است.
  • Catalyst 9300: این سری از محصول به دلیل داشتن قابلیت Stacking پنل جلویی و پشتی به‌ عنوان تنها پلتفرم سوئیچینگ محبوب و بسیار منحصر به ‌فرد است.
  • Catalyst 6800: از این سری سرویس برای امن کردن سرویس ‌های 10،1و40 گیگابایت بر ثانیه استفاده می‌شود.
  • Catalyst 6500: این سری از سوئیچ‌ ها مقیاس و عملکرد قوی دارند که این جزء برتری آن‌ها است و از سری سوئیچ‌های بک بون پیروی می‌کنند.
  • Catalyst 3650, Catalyst 3850: این دو مدل قابلیت استکینگ را دارا می‌باشند. و می‌توانند دارای عملکردهای فراوانی از طریق اتصال ‌های کابلی و بی‌سیم باشند؛ در این مدل وجود  اترنت چند گیگابایتی سبب می‌شود که با استفاده از آن بهترین عملکرد از خود را به نمایش بگذارد و به خاطر طراحی فوق العادش می‌تواند از دی ان اس سیسکو و اس دی اکسس بهره‌مند شود.
  • Catalyst 4500E: این سری از سوئیچ سیسکو که به‌صورت مقیاس‌پذیر طراحی‌شده است، مشهور به هسته ثابت با دسترسی مدولار است.
  • Catalyst 2960-CX, Catalyst 3560-CX: این دو مورد به هدف اینترپرایز با تنظیمات ثابت طراحی ‌شده‌اند و می‌تواند 8 تا 12 گیگابایت در ثانیه سرویس ‌دهی کند به همین خاطر برای اتصالات رایانه‌ای، Wireless Access Point، IP Phone و دوربین ‌های مدار بسته مورد استفاده قرار داده می‌شود.
  • Catalyst 2960-L:این سری از جمله سری ‌های محبوب سوئیچ سیسکو به شمار می‌رود که با تنظیمات 8 تا 48 پورت قابل‌دسترس است و به دلیل اینکه نمونه‌های 16،8 و 24 پورت آن طراحی بدون فن دارد نگران بخش سخت‌افزاری آن نخواهیم بود.


:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

برخی از بهترین روش های عایق صدا شامل مقاوم سازی ساختمانی است. زیرا برای دیوارها و سقف های واقعاً عایق صدا، معمولاً باید دیوارهای خشک را بردارید و مواد زیر آن اضافه کنید یا باید دیوارهای خشک بیشتری اضافه کنید. اگر مستاجر هستید یا نمی خواهید دردسرها و هزینه های اضافی مربوط به اصلاح کف ها و دیوارها را به همراه داشته باشد، هنوز هم می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

برای داشتن آرام ترین اتاق خواب آماده اید؟ در اینجا شش مرحله ساده برای ایجاد یک اتاق عایق صدا وجود دارد.

کف را با موکت بپوشانید

نصب موکت دیوار به دیوار بهترین راه برای خفه کردن صدای ضربه ناشی از کفش ها و مبلمان کشویی است و فرش پرز ضخیم - هر چه ضخیم تر بهتر - برای جذب صدا از پایین بسیار موثر است. اگر فرش دیوار به دیوار ندارید، فرش های سطحی را روی قسمت هایی از کف که بیشتر استفاده می کنید، مانند کنار تخت و مسیر تخت تا حمام و درب ورودی، بیندازید.

عایق کف ساختمان

درب را درزبندی و یا تعویض کنید

نوار فوم هوا را در اطراف کل قاب در نصب کنید تا شکاف هایی را که صدا از آن عبور می کند، ببندید. و پایین درب را که معمولاً یک شکاف وسیع وجود دارد را فراموش نکنید. بهترین راه برای آب بندی آن نصب یک جارو کن درب است که کف را لمس می کند. این پیشرفت ها تفاوت ایجاد می کنند، اما موثرترین گزینه عایق صدا، جایگزینی درب توخالی سست که در بیشتر اتاق خواب ها می بینید با درب هسته جامد برای افزایش جرم و کاهش انتقال صدا است.

انتقال صدا از طریق پنجره ها را مسدود کنید

اگر اتاق خواب شما پنجره های قدیمی و تک جداره دارد، بهترین گزینه عایق صدا جایگزینی آنها با پنجره های صوتی است، اما این پروژه نسبتاً بزرگی است که ممکن است نخواهید آن را انجام دهید. ساده ترین گزینه آویزان کردن پرده های عایق صدا است که گاهی اوقات به عنوان پرده های خاموشی شناخته می شوند. اینها از مواد سنگین و جاذب صدا ساخته شده اند و همینطور عایق حرارتی را هم اضافه می کنند، اما فقط در صورتی کار می کنند که آنها را بسته نگه دارید.

سقف را عایق صدا کنید

یکی از قسمت هایی که می توان از عایق صدا یا اکوستیک در آن استفاده کرد، سقف می باشد. استفاده از عایق صوتی سقف برای جلوگیری از انتقال صدا از طبقه بالایی می باشد. به کارگیری عایق های صوتی ضربه ای نیز از دیگر نمونه هایی است که در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از عایق صوتی ضربه ای به منظور کاهش نفوذ صدا از طبقه بالا صورت می گیرد. برای مثال نمونه ای از کاربردهای آن کاهش صدای ناشی از راه رفتن افراد می باشد.

بسیاری از روش های واقعا موثر برای عایق صدا سقف، مانند افزودن عایق بیشتر، کانال ارتجاعی، یا یک لایه اضافی از دیوار خشک، نیاز به برخی کار های نوسازی دارند و به بهترین وجه هنگام ساخت یک خانه جدید یا بازسازی انجام می شوند. به عنوان یک گزینه ساده، سعی کنید چند فوم آکوستیک یا پانل های وینیل انبوه (MLV) را به دیوار خشک سقف بچسبانید.

 MLV یک ماده وینیل نازک اما بسیار متراکم است که به صورت رول می آید و به دلیل جرمی که اضافه می کند صدا را کم می کند، در حالی که فوم آکوستیک دارای سطحی فرورفته است که به صورت موثر صداهایی را که در اتاق ایجاد می کنید جذب می کند. این ماده ای است که معمولاً دیوار یک استودیوی ضبط را می پوشاند، جایی که لازم است صدا خاموش شود.

برای عایق صوتی سقف باید توجه داشته باشید چه نوع صدایی را در نظر دارید جذب کنید. صدا به دو صورت است یا صدای کوبشی مثل صدای دویدن یا افتادن وسیله ای روی زمین یا صوت به صورت هوابرد است.

  1. اجرای سازه روی سقف
  2. اجرای الیاف معدنی پشم سنگ
  3. اجرای گچ برگ کناف سقف
  4. درزگیری سقف با بتونه

با وسایل اتاق خواب صدا را کم کنید

اگرچه چیدمان مجدد مبلمان کمک زیادی به جلوگیری از ورود صدا از بیرون به اتاق خواب نمی کند، اما می تواند به کاهش صدایی که در اتاق خواب ایجاد می کنید کمک کند و فضا را ساکت تر کند. مبلمان نرم، مانند صندلی های روکش و مبل ها، جاذب عالی صدا می باشند و مبلمان با قفسه های متعدد، مانند قفسه های کتاب، با سرکوب صدای اکو کار می کنند. آویز کردن ملیله ها و دیوارکوب ها یکی دیگر از راهکارهای آسان برای آرام کردن اتاق خواب است.

سر و صدای دیوارهای اتاق خواب را کاهش دهید

باز هم، بسیاری از مؤثرترین راه ها برای عایق سازی صدا برای دیوارهای اتاق خواب، مانند نصب دیوار خشک اضافی، شامل نوسازی می شوند، اما همان گزینه های DIY برای چسباندن پانل های آکوستیک به دیوار خشک هم موجود است.

علاوه بر این، می توانید کاغذ دیواری عایق صدا را آویزان کنید، که از وینیل سنگین ساخته شده است که به صورت موثری از ورود صدای بیرون و همینطور صدای بیرون رفتن از اتاق خواب جلوگیری می کند. همینطور مهم است که تمام شکاف ها و شکاف ها در دیوارها و همینطور شکاف های قرهم و اطراف پنجره ها و درها را با درزگیر یا درزگیر آکوستیک ببندید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

طراحی اپلیکیشن چیست ؟ چرا بايد ايده های طراحی اپلیکیشن را جدی بگیریم؟ نمی دانیم طراحی اپلیکیشن را برای ايده های خودتان نياز داريد يا برای کسب و كارتان، اما در هر صورت بايد بدانيد كه ساخت يک اپلیکیشن می تواند به شما برای برندینگ و درآمدزایی کمک زيادی کند، به شرط این كه درست و حسابی طراحی شود و همه اصول طراحی و ساخت اپلیکیشن در آن به درستی رعایت شود. با ما همراه باشيد تا بیشتر در این باره صحبت کنیم.

اپلیکیشن ها برای این كه نيازهای ما را برطرف کنند ساخته می شوند، در واقع وظیفه اصلی این برنامه ها استفاده از منابع سخت افزاری برای پیشبرد و ارائه اهداف نرم افزاری در جهت سهولت انجام يک كار می باشد. به طور خلاصه برنامه نویس های اپلیکیشن برای ایجاد نياز يا پاسخ به يک نياز، با ترکیب منابع سخت افزاری و نرم افزاری، اپلیکیشن های متنوع و خلاقانه ای توليد و آن را ارائه می کنند و در ازای آن مبلغی قابل توجه به دست می آورند.

طراحی اپلیکیشن چیست

 

مزیت های طراحی اپلیکیشن چیست ؟

هم اکنون با گسترش و توسعه خدمات اینترنتی و مبتنی بر وب، علی الخصوص در یکی دو سال گذشته با وجود بیماری کرونا و با توجه به تعطیلی خیلی از کسب و كار های حضوری، بسياری از مشاغل جای خود را به نمونه های اینترنتی خود داده اند. به طور مثال خريد از فروشگاه های اینترنتی دیگر جای خريد از مغازه ها را گرفته اند، تاکسی های اینترنتی جای آژانس ها را پر کرده اند و بسياری نمونه های دیگر.

پس با این وجود اگر شما خواننده گرامی و ارجمند این مطلب به دنبال رونق کسب و كار خود هستيد، حتماً بايد به فکر ایجاد بخشی اینترنتی برای آن هم باشيد. در ميان بخش های مجازی مربوط به کسب و كار ها، از آن جا كه گوشی های تلفن همراه گسترش بیشتری نسبت به كامپیوتر ها در ميان اقشار جامعه داشته اند و تقریباً مردم از هر سنی يک گوشی هوشمند همراه خود دارند، ساخت و طراحی اپلیکیشن کسب و كارتان در بستر گوشی های تلفن همراه از تمام بخش های دیگر دارای اهمیت بیشتری می باشد.

  • خريد آسان

اگر اپلیکیشن شما طوری طراحی شده باشد كه به درگاه پرداختی مستقیم بانکی متصل شود، مشتريان به خريد علاقه مند تر می شوند. زیرا خريد از اپلیکیشینی كه اطلاعات كامل را در خود جا داده، سبد خريد دارد و به درگاه پرداختی هم متصل می شود، آسان تر و در دسترس تر از خريد با وب سایت است. طراحی اپلیکیشن چیست

  • دسترسی سریع و آسان

اپلیکیشن ها دسترسی بسيار سریع تر و آسان تری نسبت به استفاده از مرورگر برای كاربران به وب سایت شما ایجاد می کند. زمانی كه شخصی می خواهد آدرس وب سایت شما را در مرورگر گوشی تلفن همراه باز کند، ابتدا بايد آدرس را پيدا کند، سپس آدرس را وارد کرده و بعد از آن سایت را باز کند. اما باز کردن اپلیکیشن و مشاهده اطلاعات به روز، کمتر از يک ثانیه طول می کشد و دسترسی بسيار سریع تر و آسان تری را برای مشتريان ایجاد می کند. این باعث می شود كه افراد پیگیری بیشتری در بازديد از وب سایت شما داشته باشند. طراحی اپلیکیشن چیست

  • كاهش هزینه ها

اپلیکیشن ها با ایجاد دسترسی سریع و آسان به جديدترین اخبار و اطلاعات وب سایت، باعث كاهش نياز به اطلاع رسانی می شوند. در نتیجه هزینه های پيامک، ایمیل، خبرنامه، پاسخگویی های تلفنی و … کم خواهد شد. همینطور اغلب اپلیکیشن ها امكان ارسال نوتیفیکیشن دارند و می توانيد تخفیف های ویژه، محصولات جديد و امكانات خاص را برای مشتريان نمایش داده و آن ها را برای بازديد يا خريد از وب سایتتان ترغیب کنيد.

  • يک يادآوری ثابت برای کسب و كار شما

هم اکنون افراد به صورت دائمی در حال استفاده از گوشی تلفن همراهشان هستند. زمانی كه كاربران اپلیکیشن وب سایت شما را نصب می کنند، برند شما همیشه در برابر ديد آن ها خواهد بود. این امر باعث افزایش میزان وفاداری مشتريان می شود و برندتان را تقویت می کند. اپلیکیش در يادآوری و تقویت برند تاثیر خیلی بیشتری نسبت به ثبت آدرس وب سایت توسط مشتريان در نشانگر مرورگرهایشان دارد. طراحی اپلیکیشن چیست

انواع موضوع های مطرح برای طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن ها به طور کلی به چند دسته بسيار مهم تقسیم می شوند:

برنامه های آب و هوا، آشپزی و رستوران، آموزشی، ارتباطی، امور مالی، پزشکی، تناسب اندام، خريد، رفت و آمد، سبک زندگی، سفر، شبكه های اجتماعی، شخصی سازی، عكاسی و ويدئو، کتاب ها و مطبوعات، کودک، مذهبی، موسیقی و ورزشی و …

ايده برای ساخت اپلیکیشن اندرويد نداريد؟

دوست داريد يک اپلیکیشن بسازيد اما ايده ای نداريد؟ در این صورت بايد دنبال يک مشکلی بگرديد كه همه يا جامعه ای از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. مثل خیلی از این اپلیکیشن هایی كه در كافه بازار يا گوگل پلی می بینيد.

وقتی به اطراف خود نگاه می کنيد، همه محصولات و خدماتی كه استفاده می کنيد همه برای حل يک مشکل ایجاد شده اند. مثلا ماشین برای این ایجاد شده كه ما سریعتر از يک مكان به مكان دیگری برویم. يا موبایل برای این است كه ما بتوانیم ارتباطات خودمان را بیشتر کنیم و خلاصه هر چیزی كه الان دور و ور شماست به يک دلیلی و برای حل يک مشکلی از ما ایجاد شده می باشد. طراحی اپلیکیشن چیست

پس اگر دنبال ساخت برنامه اندرويد يا ios هستيد و ايده برای ساخت اپلیکیشن موبایل نداريد بايد به دنبال مشکلاتی در زندگی روزمره خود باشيد و آنها را لیست کنيد. وقتی كه این لیست شما جمع آوری شد آنهایی كه عملی شدنی و منطقی هستند را الویت بندی کنيد و برای شروع به این فکر کنيد كه چطوری می توانيد با ساخت اپلیکیشن آن را حل کنيد! طراحی اپلیکیشن چیست

طراحی اپلیکیشن چیست

هزینه طراحی اپلیکیشن به چه مواردی بستگی دارد؟

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن های تلفن همراه، همیشه امری دشوار بوده و فرایند پیچيده ای دارد كه بسته به نوع امكانات درخواستی كارفرما و مدت زمان مورد نياز برای طراحی، هزینه طراحی اپلیکیشن محاسبه شده و به كارفرما اعلام میشود اما در زیر تعرفه ها بر اساس قیمت پایه اپلیکیشن موبایل برای هر بخش نوشته شده است كه بر اساس نيازهای شما و همینطور میزان حجم كار و … افزایش خواهد يافت و در صورت توافق، هزینه طراحی اپلیکیشن بصورت فاز بندی از كارفرما دريافت می شود . طراحی اپلیکیشن چیست

هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از اقداماتی است كه به کمک آن می توانيد فروش خود را تا حد بسيار زيادی افزایش دهيد. طراحی فروشگاه اینترنتی با معرفی بهینه محصولات و خدمات، ارتباط موثر با مشتری، ارائه امكانات و تخفیف های ویژه و… می تواند جلب حداکثری رضایت مخاطبین را برای شما به ارمغان بياوريد. هرچه امكانات و قابلیت های فروشگاه اینترنتی شما گسترده ترباشد شما ملزم به پرداخت هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بیشتری خواهيد شد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت چیست؟ بهترین سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت کدام است؟ برای خرید سوئیچ سیسکو با 48 پورت به کدام برند اعتماد کنیم؟ در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی سوئیچ 48 پورت کاربردی ترین و پرفروش ترین آن ها را به شما معرفی کنیم. با نت یک، فروشگاه بزرگ انواع سوئیچ شبکه همراه باشید.

سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت چیست؟

سوئیچ ها با بسته های دریافتی درون شبکه که توسط دیگر دستگاه ها ارسال شده است، شبکه را مدیریت می کنند. سوئیچ ها برای اتصال چند دستگاه در یک شبکه که در محدوده یک ساختمان باشند استفاده می شوند. برای مثال اتصال کامپیوتر و پرینتر و سرورها به یکدیگر و ایجاد شبکه مناسبی که منابع را به شکل اشتراکی استفاده می کنند. سوئیچ نقش کنترلر شبکه را دارد و اجازه تبادل اطلاعات و ارتباط با یکدیگر را به دستگاه ها می دهد.

معرفی بهترین سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت

در این مطلب بهترین و پرکاربردترین سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت سیسکو را به شما معرفی می کنیم. نت یک بهترین شرکت فروش محصولات نو و استوک سوئیچ شبکه است.

سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C3850-48P-S

سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C3850-48P-S

سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C3850-48P-S

قابلیت ها و ویژگی های سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C3850-48P-S در نام این سوئیچ سیسکو معرفی شده است اما در ادامه به طور اختصاصی هر یک از این قابلیت ها را به بررسی می کنیم. این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت پیشرفته ترین و دقیق ترین مدل سوئیچ سیسکو است که بیشترین کاربردها و قابلیت ها را نسبت به انواع دیگر سوئیچ سیسکو دارد.

همان طور که گفتیم حرف S در نام سوئیچ سیسکو WS-C3850-48PS به معنای پشتیبانی از ماژول شبکه Network modules است . این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت از 5 ماژول برای پورت های uplink را پشتیبانی می کند .

البته به این موضوع هم باید اشاره کرد شرکت سیسکو به همراه سوئیچ سیسکو WS C3850 48PS به ارائه نمی دهد و کارت ماژول شبکه باید به طور جداگانه خریداری شود.

گفتیم p در نام سوئیچ سیسکو WS C3850 48PS به معنای پشتیبانی این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت از قابلیت poe است .poe مخفف Power over Ethernet Plus به معنای قدرت از طریق اترنت پلاس است.

هر پورت مدیریت انترنت POE در سوئیچ سیسکو WS-C3850-48P-S برابر با 10/100/1000 است. قدرت POE در این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت شبکه 435 وات است.

Poe در سوئیچ سیسکو WS C3850 48PS از استانداردهای IEEE 802.3af و و IEEE 802.3at پشتیبانی می کند. فناوری poe انرژی الکتریکی در سوئیچ سیسکو WSC385048PS و تأمین برق شبکه را انجام می دهد.

با قابلیت poe در سوئیچ سیسکو WSC385048PS نیازی به کابل کشی برای برق نیست و کابل های poe دو کاربرد دارند هم اطلاعات را جابه جا می کنند و هم تأمین برق سوئیچ و شبکه را انجام می دهند.

هر پورت سوئیچ سیسکو WSC385048PS می تواند تا 30 وات پاور را پشتیبانی کند.

سوئیچ سیسکو 48 پورت WS-C3850-48XS-S

WS-C3850-48XS-S

WS-C3850-48XS-S

سوئیچ سیسکو WS-C3850-48XS-S از نوع سوئیچ مدیریتی است و قادر است داده ها و اطلاعات را تا 750 گیگ در ثانیه انتقال بدهد. از دیگر ویژگی های این تلفن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از سیستم عامل IP BASE
  • امکان کنترل وایرلس به صورت یک پارچه تا 40 گیگ به صورت بی سیم
  • پشتیبانی از 100 اکسس پوینت
  • پشتیبانی از 2000 کاربر وایرلس روی هر سوئیچینگ
  • دارای نرم افزار پشتیبانی برای مسیریابی IPV4 وIPV6 و مسیریابی چندگانه
  • دارای نرم افزار مخصوص و یکپارچه CISCO IOS و امکان ارتقا
  • پشتیبانی از سرویس Cisco ONE با نم افزار Cisco DNA
  • پشتیبانی از AES-256 با MACSEC 256-bi
  • رمزگذاری 128BIT
  • دارای 48 پورت اتصال اترنت SFP با قابلیت Flexible Netflow
  • امکان نصب روی قفسه IU
  • ظرفیت سوئیچینگ 1280 گیگا بایت بر ثانیه است
  • ورودی های FNF تا 96 هزار جریان را پشتیبانی می کند
  • اندازه جدول مک آدرس 32 هزار MAC است .
  • تعداد AP در هر سوئیچ 100
  • تعداد کاربران بی سیم در هر سوئیچ 2 هزار است
  • تعداد کل WLAN در هر سوئیچ 64
  • پهنای باند بی سیم در هر سوئیچ می تواند تا 40 گیگا بایت بر ثانیه باشد.
  • پشتیبانی از Aironet AP
  • دارای شکاف توسعه ماژول و اسلات برق اضافی است
  • مطابق استانداردهای بین المللی است.
  • مناسب برای مدیریت

قیمت سوئیچ سیسکو WS-C3850-48XS-S بر اساس لوازم جانبی ، حافظه، رم و.. تعینی می شود. اما به طور کلی شرکت سیسکو لوازم و محصولات خود را در 3 طرح نیو، ریفر، یوزد ارائه می دهد.

در این سه طرح سوئیچ سیسکو WS-C3850-48XS-S بر نیو بیشترین قیمت را دارد. اما سوئیچ سیسکو WS-C3850-48XS-S بر طرح ریفر نصف قیمت نیو است و سوئیچ سیسکو WS-C3850-48XS-S بر طرح یوزد پایین ترین قیمت را دارد.

سوئیچ سیسکو NEW-WS-C3850-48XS-S همان طور که از نامش نیو به معنای نو مشخص است. به تازگی تولید شده است و به بازار عرضه شده است. این نوع سوئیچ دارای پشتیبانی بیشتر و گارانتی بیشتر است. این نوع سوئیچ اصلاًً استفاده نشده است.

شرکت های بزرگ بیشتر برای بازدهی بیشتر از سوئیچ سیسکو NEW-WS-C3850-48XS-S طرح NEW استفاده می کنند.

سوئیچ سیسکو 48 پورت مدل WS C2960X 48FPS L

Ws_c2960x_48fps_l

Ws_c2960x_48fps_l

سوئیچ سیسکو 48 پورت مدل WS C2960X 48FPS L یکی دیگر از محصولات فوق العاده ای است که توسط برند معتبر سیسکو تولید شده که در دسته بندی سری 2960 سوئیچ های سیسکو قرار می گیرد. با توجه به این مسئله که این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت از قابلیت PoE پشتیبانی می کند بنابراین سوئیچ سیسکو 48 پورت مدل WS C2960X 48FPS L برای مواردی نظیر تلفن IP، اکسس پوینت، دوربین های IP و غیره در لایه Access کاربردی به حساب می آید.

این محصول از جمله سوئیچ های سری 2960 سیسکو است و به دلیل بهره مندی از قابلیت +POE جهت اتصال تجهیزات شبکه نظیر تلفن IP، اکسس پوینت، دوربین های IP و غیره در لایه Access مورد استفاده قرار می گیرد و ایده آل برای شبکه دفاتر شعب، ادارات و سازمان های متوسط و بزرگ است.

اگر قصد خرید سوئیچ سیسکو را دارید باید به یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این محصول سری 2960 یعنی طراحی آن در ابعاد 45*368*445 میلیمتر و با وزن 5.8 کیلوگرم اشاره کنیم. این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت فوق حرفه ای برای ادارات و سازمان های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار گرفته و بازدهی بسیار مناسبی را ارائه کرده بنابراین اگر شما نیز برای سازمان خود به یک سوئیچ شبکه نیاز دارید ما به شما این محصول را معرفی می کنیم.

سوئیچ مدیریتی 48 پورت WS-C3750-48PS-S

سوئیچ مدیریتی 48 پورت WS-C3750-48PS-S

سوئیچ مدیریتی 48 پورت WS-C3750-48PS-S

نرم افزار چند لایه استاندارد (SMI) بر روی سوئیچ 48 پورت سیسکو مدل Catalyst WS-C3750-48PS-S از قبل نصب شده است وشما نیازی به نصب ندارید این قابلیت برای شما این امکان را فراهم میکند تا به ویژگی های پیشرفته ای مانند کیفیت خدمات (QoS)، محدودیت پهنای باند، مسیریابی استاتیک، لیست های کنترل دسترسی و RIP دسترسی داشته باشید. شما تمام ابزارهای مورد نیاز برای تحت کنترل نگه داشتن شبکه خود را همیشه در اختیار دارید. سوئیچ مدیریتی WS C3750 48PS S

جدول آدرس مک سیسکو Catalyst WS-C3750-48PS-S دارای 12000 ورودی با 48 پورت اترنت 100/10 و 4 پورت اترنت گیگابیتی مبتنی بر (SFP) برای اتصال دستگاه های پایانی جداگانه است. سوئیچ های اضافی یا سیستم های راه دور نیز می توانند از طریق اتصالات فیبر نوری سریع به شبکه یکپارچه شوند. و همچنین این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت در لایه سوم شبکه وظیفه مدیریت (Packet) های شبکه را بر عهده دارد.

قابلیت استک سیسکو Catalyst WS-C3750-48PS-S سرعت انتقال 32 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد و یک سیستم سوئیچینگ با قابلیت اطمینان بالا ایجاد می کند. بنابراین شما به سادگی میتوانید چندین مورد از این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت را ترکیب کنید و از یک شبکه قوی و قابل اعتماد بهره مند شوید. این مدل تنها یک واحد ارتفاع 1 Uرا در رک اشغال می کند که آن را برای محیط هایی با فضای محدود مناسب می کند. سوئیچ مدیریتی WS C3750 48PS S

وزن تقریبی این سوئیچ شبکه سیسکو 48 پورت نیز 6 کیلوگرم است. ورودی برق این محصول از نوع 120/230 ولت AC با فرکانس 50/60 هرتز بوده و مصرف انرژی آن در حالت عملیاتی نیز 540 وات است. منبع تغذیه سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-48PS-S به صورت داخلی بوده و نیاز به تغذیه خارجی ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

در موقع نصب این فوم، نباید به هیچ عنوان آن را بکشید، زیرا عایق صدا شانه تخم مرغی نسبت به این موضوع حساس بوده و خاصیت خود را از دست می دهد. این فوم ها به صورت جفتی طراحی و تولید شده اند و به همین دلیل در هر ضخامتی که نیاز داشته باشید به صورت جفتی به هم چسبیده است. به عنوان مثال اگر ضخامت عایق شانه تخمه مرغی ۵ سانتی متر باشد، ضخامت هر یک از جفت ها حدود ۳ یا ۴ سانتی متر خواهد بود.

 

جنس عایق شانه تخم مرغی

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که پیش از خرید عایق صدا شانه تخم مرغی  باید مورد توجه قرار بگیرد جنس عایق است. دلیل تبدیل این فوم های شانه تخم مرغی به یکی از پرکاربردترین عایق های صوتی، استفاده از فوم هایی از جنس پلی یورتان یا پولی اورتان بوده. پلی اورتان از جدیدترین مواد کشف شده و ضد حریق در صنعت پلیمری به حساب می آید و به همین دلیل این محبوبیت بی دلیل نیست.

دانسیته فوم‌ عایق صدا شانه تخم مرغی

برای اینکه با مفهوم دانسیته آشنا شوید باید بگوییم که دانیسته به چگالی و فشردگی های بین مولکول های اجسام گفته می شود. دانسیته با میزان جذب و صداگیری این فوم ها رابطه مستقیمی دارد و در واقع هرچه دانسیته موجود در عایق صوتی شانه تخم مرغی بیشتر باشد جذب صدا نیز بیشتر خواهد بود.

رنگ عایق صدا شانه تخم مرغی

عایق صدا شانه تخم مرغی در رنگ های متنوعی تولید می شود؛ اما با توجه به بررسی های انجام شده و تقاضای افراد در کشور ما معمولا از رنگ خاکستری و یا رنگ های تیره بیشتر استفاده شده است. خاکستری در دسته رنگ های خنثی قرار دارد و به همین دلیل در کار نشسته و با دیگر اجزا و رنگ‌هایشان همخوانی دارد. توجه داشته باشید که هرچه دانسیته عایق صوتی شانه تخمه مرغی بیشتر باشد، رنگ فوم نیز تیره تر خواهد بود و بالعکس هرچقدر دانسیته کمتر باشد، رنگ فوم نیز روشن تر می شود.

آیا به عایق صوتی شانه تخم مرغی نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

ضعف عایق صدا شانه تخم مرغی

همانطور که اشاره کردیم این عایق صوتی بسیار محبوب و کارآمد است؛ اما با وجود خوبی های بسیار زیادی که دارد نقطه ضعف هایی نیز دارد. همانطور که اشاره کردیم این فوم به مرور زمان خاصیت و ارزش اولیه خود را از دست می دهد و این موضوع را می توان با روشن تر شدن رنگ فوم فهمید. به عنوان مثال اگر رنگ عایق صدا شانه تخم مرغی شما خاکستری پر رنگ باشد، خاکستری کم رنگ و یا مایل به زرد خواهد شد.

با توجه به این موضوع باید به مواردی نظیر کیفیت توجه داشته باشید؛ زیرا کیفیت فوم به عنوان عامل اصلی تعیین طول عمر فوم به حساب می آید. در صورتی که مواد اولیه تشکیل دهنده کیفیت کمی داشته باشند، عمر محصول شما نیز کمتر خواهد بود. همچنین عوامل دیگری نیز هستند که در زرد شدن فوم تاثیر گذار هستند دانسیته فوم است که قبل تر نیز به آن اشاره کردیم. در رابطه با این موضوع باید بگوییم که در واقع فاصله بین مولکولی کمتر شده و از طرفی تراکم و چگالی نیز بیشتر می شود.

محیط آکوستیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

در این بخش می خواهیم در خصوص مفهوم آکوستیک صحبت کنیم، همراه ما باشید. آکوستیک در واقع به معنی کیفیت و یا میزان بازتاب صوتی در یک اتاق است که ویژگی های متنوعی دارد. از جمله ویژگی های اساسی و بسیار مهم، محیط اکوستیکی باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم وجود انعکاس صدا
  • پخش یکنواخت صدای خوانندگان و نوازندگان
  • عدم ورود آلودگی صوتی از محیط خارجی به داخلی
  • شنیدن صداهای مختلف با وضوح برای افراد حاضر در محیط
  • عدم خروج صدای داخل به خارج برای جلوگیری از آزار و اذیت

نحوه اکوستیک محیط استودیو

فوم شانه تخم مرغی یک نوع عایق آکوستیک است؛ پیش از هرچیزی باید به مفهوم ” آکوستیک ” و ” عایق صوتی ” را با یکدیگر بررسی کنیم. به همین دلیل باید بگوییم که تمرکز فرایند ” آکوستیک ” بیشتر از هر چیز دیگری کنترل بر بازگشت امواج صوتی متنوع و حذف هوم های اضافه است. طبیعتا در مکان های ” آکوستیک شده “، به مراتب میکس آهنگ و موسیقی بهتری نسبت به مکان پیش از آکوستیک شدن تجربه خواهید کرد.

از طرفی ” عایق صدا ” به طور مستقیم مانع از عبور امواج صوتی خواهد شد و در طی این فرآیند تمرکز اصلی بر روی جلوگیری از ورود و خروج صوت است. اگر عایق کاری استودیو شما به درستی انجام شده باشد، می توانید بدون دغدغه، نگرانی و استرس، به فعالیتتان ادامه دهید و دیگر نیازی نیست نگران خروج آلودگی صوتی به خارج از اتاق و یا ساختمان و مزاحمت برای همسایگان باشید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()