نوشته شده توسط : الفباوب

یک واحد نگهداری موفق همواره آماده ارائه خدمات و تعمیر در سریع ترین زمان بوده و رفع هر خرابی و اجرای نگهداری پیشگیرانه برای افزایش عمر و کارایی دستگاه را در اولویت قرار می دهد. تعمیر آسانسور منطقه یازده

همچنین گروه ای در خدمات آسانسور می تواند رشد کند : كه با دارا بودن انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و نصب حتی در ایام تعطیل را هم مد نظر قرار دهد. گروه آسانسور مانا به عنوان یک شرکت تعمیر آسانسور تهران، شمال تهران، تهران و جنوب تهران آماده ارائه خدمت در زمینه تعمیر آسانسور در استان تهران است.

 

محله های منطقه ۱۱ تهران كدام اند؟

به منظور خريد خانه در منطقه ۱۱ بايد یكی از محله های آن را برای زندگی انتخاب كنيد، بنابراين با توجه به نام های آن می توانيد جستجوی خود را آغاز كنيد. تعمیر آسانسور منطقه یازده

ازجمله محله های منطقه ۱۱ می توان به محله های زير اشاره كرد:

تعمیر آسانسور منيريه

املاک محله منيره برای زندگی و سرمايه گذاری از موقعیت مناسبی برخوردارند. برای خريد خانه در منيريه بايد بگوییم كه بیشتر خانه های ویلایی اين منطقه قدیمی می باشند. متوسط قیمت خريد مسكن در محله منيريه چیزی در حدود ۱۳ تا ۱۹ میلیون تومان به ازای هر متر مربع است.

متوسط قیمت خريد آپارتمان در اين محدوده برای خانه های چند سال ساخت تقریبا ۸ میلیون تومان برای هر مترمربع و برای واحدهای نوساز حدودا متری ۱۳ میلیون تومان است.

تعمیر آسانسور اميريه تعمیر آسانسور منطقه یازده

در محله اميريه نبايد زياد انتظار داشته باشيد كه به سادگی خانه های نوساز و كليد نخورده پيدا كنيد. اما خانه های ویلایی بازسازی شده بسياری در اين محدوده وجود دارند كه می توان برای خريد آن ها را انتخاب كرد.

در اين محدوده موارد خريد خانه با مساحت های كوچک و مبالغ مناسب زياد يافت می شود. جالب است بدانيد كه املاک كلنگی دارای جواز ساخت در اين منطقه با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

در محله اميريه برای خريد آپارتمان با واحدهای نوساز بايد بودجه ای در حدود ۹ تا ۱۱ میلیون تومان به ازای هر متر مربع خانه در اختيار داشته باشيد. قیمت خانه در محله اميريه برای واحدهای چند سال ساخت در حدود متری ۵ تا ۸ میلیون تومان است.

تعمیر آسانسور جمال زاده جنوبی

جمال زاده جنوبی یكی دیگر از محله های منطقه ۱۱ پایتخت برای خريد خانه است كه یكی از محله های خوش نام با موقعیت عالی و دسترسی خوب در شهر تهران است.

قیمت خريد آپارتمان در محله جمال زاده جنوبی برای واحدهای بیش از ۱۰ سال ساخت در حدود ۸ تا ۱۰ میلیون تومان به ازای هر متر مربع است. البته اگر خواستار خريد خانه در اين محدوده با قیمت مناسب هستيد، با كمی جستجو خانه های متری ۶ میلیون تومانی نیز پيدا خواهيد كرد.

تعمیر آسانسور محله امير بهادر در منطقه ۱۱

محله امير بهادر از محله های منطقه ۱۱ تهران است كه برای پيدا كردن خانه های ارزان منطقه مناسبی است. متوسط قیمت خانه در محله امير بهادر پایتخت در حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع است. محله های منطقه 11 تهران

قیمت خريد خانه در خيابان عباسی منطقه ۱۱ تقریبا متری ۵ تا ۸ میلیون تومان است. البته اين قیمت برای خانه های چند سال ساخت در حدود متری ۳ میلیون تومان به ازای هر مترمربع است.

 

تعمیر آسانسور منطقه یازده

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

ما تجهیزات کاملی در اختیار داریم و با عقد قرارداد سرویس و ضمانت تعمیر آسانسور مشکلات شما را حل می کنیم! همین حالا سفارش خود را ثبت کنید!

  • تعمیر آسانسور در فواصل زمانی مشخص
  •  استهلاک کمتر قطعات آسانسور
  •  بازسازی و تعویض قطعات در فاصله زمانی بیشتر
  •  استفاده از بیمه استفاده کنندگان آسانسور در زمان بروز حادثه
  •  عدم توقف اضطراری آسانسور به علت خرابی
  •  رفع مشکلات آسانسور به صورت رایگان
  •  امنیت و راحتی استفاده کنندگان از آسانسور

تعمیر آسانسور، مهم ترین اقدام پس از نصب آسانسور است. اگر قصد تعمیر نگهداری آسانسور خود را دارید، لطفا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

تعمیر آسانسور منطقه هجده – تعمیر آسانسور منطقه 18

گروهی در خدمات آسانسور می تواند رشد کند كه با کمک انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و نصب حتی در ایام تعطیل را هم مد نظر قرار دهد. گروه آسانسور مانا به عنوان یک شرکت تعمیر آسانسور تهران آماده ارائه خدمت در زمینه تعمیر آسانسور در استان تهران است.

تعمیر آسانسور منطقه هجده



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تشخیص اختلال و مشکلات آسانسور ها فقط باید توسط کارشناسان باتجربه صورت بگیرد، چون تاثیر قطعات به کار رفته در آسانسور ها با یکدیگر تشخیص نوع اختلال را سخت می نماید. تعمیرکاران غیر اصولی علاوه بر حل نکردن کامل مشکلات، موجب بروز  ایرادات شدیدتری می شوند و هزینه تعمیر را افزایش می دهند.

یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر آسانسور هیدرولیک از عملکرد کلیه قطعات آسانسور، اطلاع کاملی دارد و بهترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه می دهد.

آسانسور هیدرولیک یکی از انواع آسانسور است که در دهه ‎ 60 وارد بازار شد و به طرفداران بسیاری پیداکرد. آسانسور هیدورلیک برای ظرفیت های مختلف اما در طول مسیر کم کاربرد دارد. این نوع آسانسور در تعداد نفرات بالا نسبت به آسانسور های کششی مقرون به صرفه تر هستند و حرکت نرم و روان و سرعت قابل تنظیم دارند.

آسانسورها دارای ویژگی های بسیار مختلفی هستند. آسانسور هیدرولیک نیازی به موتورخانه در بالای چاه نداشته و می توان آن را در مسافت دورتری از چاه قرار داد. این آسانسور طول عمر بسیاری دارند و نسبت به آسانسورهای دیگر کمتر با مشکل مواجه می شوند.

انواع فعالیت های تعمیر آسانسور هیدرولیک

  • بازرسی

بازرسی از آسانسور در مقاطع زمانی برنامه ریزی شده صورت می پذیرد تا معلوم شودکه آیا آسانسور به سرویس نیاز دارد یا به تعمیرات پیشگیرانه؟ بازرسی ممکن است به صورت چشمی یا عینی و یا از طریق اندازه گیری بعضی از ویژگیهای فیزیکی دستگاهها باشد.

  • سرویس آسانسور هیدرولیک

در صورتیکه هنگام بازرسی نیاز به سرویس احساس شود سرویس دهی برای قسمتهای متحرک و ثابت اعم از الکتریکی و مکانیکی صورت می پذیرد. همینطور هر آسانسور باید مطابق “چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور” ماهیانه حداقل یکبار مورد سرویس قرارگیرد.

  • تعمیرات پیشگیرانه آسانسور هیدرولیک

این تعمیرات زمانی صورت می گیرد که هنوز امکانات وسایل نصب شده در حال کار بوده و دچار خرابی نشده است .هدف از تعمیرات پیشگیرانه آن است که خرابی سیستم به تعویق افتد و فاصله های بین خرابی ها رو افزایش بگذارد و یا جلوی خرابی های احتمالی گرفته شود.

  • تعمیرات خرابی

این تعمیرات مربوط به مواردی است که دستگاه از کار افتاده است و نمی تواند به وظایف پیش بینی شده عمل کند. با انجام تعمیرات، آسانسور دوباره راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعمیر آسانسور ارزان در تهران مهم ترین فعالیتی است که آسانسور مانا با کمک کادر کاربلد و پیشرفته خود برعهده می گیرد. شما می توانید در هرکجایی از شهر تهران که ساکن هستید، از خدمات این مرکز استفاده کنید.

برای استفاده از خدمات تعمیر آسانسور مانا، در همه روزهای هفته (حتی روزهای تعطیل) می توانید با ما تماس بگیرید!

اگر آسانسور را یکی از حساس ترین بحش های هر ساختمان به شمار آوریم، اغراق نکرده ایم! آسانسور روزانه توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و هر نشانه ای که از خود بروز می دهد (مثل صداهای غیر معمول، تکان های بی مورد) باید جدی گرفته شود. چرا که در صورت سهل انگاری و پشت گوش انداختن تعمیر آسانسور امنیت ساکنین به خطر می افتد.

پس هر نشانه کوچکی که از آسانسور می بینید به معنای وجود یک مشکل در دستگاه آسانسور است که به هیچ وجه نباید آن ها را نادیده گرفت. آسانسور ها در صورت خرابی قطعات با هزینه های سنگین روبرو می شوند از این رو پیش از وقوع مشکل جدی باید به نشانه ها توجه داشت. تعمیر آسانسور ارزان در تهران را به ما بسپارید و بهترین نتیجه ها را بگیرید!

چه زمانی به تعمیر آسانسور ارزان در تهران نیاز پیدا می کنیم؟

باید درباره مشکلات آسانسور و حل آن ها اطلاعات کافی داشته باشیم. این مسئله باعث می شود تا از خسارات احتمالی پیشگیری شده و یا خسارت ها به کمترین میزان ممکن کاهش پیدا کنند.

عدم حرکت آسانسور

امکان دارد آسانسور در طبقه ای مانده و حرکت نکند. علل متعددی در بروز این مشکل نقش دارد. ابتدا به طبقه ای كه آسانسور ثابت مانده رفته و مطمئن شوید درب بسته است. اگر مشکل حل نشد، حتما چشمی آن خراب شده است.

توقف ناگهانی آسانسور در حال حرکت

حتما تا به حال شما هم با این اتفاق روبرو شده اید كه در داخل آسانسور در حال حرکت، ناگهان کابین از حرکت می ایستد. اگر مشکلات الکتریکی در داخل سیستم آسانسور رخ داده و زمان بندی ها دچار اختلال شود این مشکل بروز می کند. در زمان سرویس دستگاه باید برنامه های سیستم با دقت کامل مورد بررسی قرار بگیرد.

 

تعمیر آسانسور ارزان در تهران



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تعمیرات آسانسور. تعمیر بالابر. تعمیر پله برقی. سرویس آسانسور.نصب آسانسور و تعمیر و سرویس دوره ای پله برقی, آسانسور و بالابر برای حفظ عملکرد بهینه این وسایل نیاز به سرویس و نگهداری آسانسور دوره ای و یا مقطعی می باشد. آسانسور ها چه هیدرولیک باشند یا کششی نیاز مبرم به سرویس دارند.

آسانسور سیستمی است که برای جابجاکردن افراد و اجناس مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور بین طبقات حرکت می کند و عملکرد مشخصی دارد. کابین آسانسور ساختار و ابعاد مشخصی دارد. ابعاد آسانسور با توجه به کارایی آن تعیین می شود. آسانسور بین ریل های مشخصی حرکت می کند.

در گام اول باید به طور دقیق مشخص شود كه خرابی آسانسور به کدام علت است. به همین علت در روبرو با هر مشکلی برای آسانسور باید در همان ابتدا تمهیدی بچینید كه یکی از کارشناسان فنی تعمیر آسانسور در تهران از آسانسور دیدن کند تا بتواند با استفاده از تجربه هایی كه در این زمینه دارد علت خرابی آسانسور را مشخص کند. تعمیر آسانسور منطقه دوازده

گاه مشکل مربوط به گیربکس و موتور است كه خود را با تکان های شدید کابین كه به وضوح احساس می شود نشان می دهد كه اگر این امر اثبات شود باید بدانیم برطرف کردن آن بسیار پیچیده است و نیازمند ورود فردی متخصص در این موضوع است.

توجه داشته باشید كه در مواردی كه گیربکس آسانسور به هر نحوی مشکل داشته باشد باید سریعا و بدون فوت وقت اقدام کنید زیرا کم ترین بی توجهی در این امر مهم خطرناک بوده و امکان دارد باعث سقوط آسانسور شود. تعمیر آسانسور منطقه دوازده

تعمیر تابلو فرمان آسانسور

 

تعمیر آسانسور منطقه دوازده



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

از طرف دیگر چون میزان هزینه تعمیر آسانسور متغیر است باید فرد از قیمت تعمیر آسانسور استعلام بگیرد تا بتواند با قیمت مناسب آسانسور خود را به دست تعمیرکاران بسپارد. قبل از دادن آسانسور خود برای تعمیر باید اطلاعات زیر را بدانید.

اکثر مردم تعمیر کردن با تعمیر کردن آسانسور را از هم تشخیص نخواهند داد. به هر حال برای هم ناخوشایند است كه در پایان روز وقتی سوار آسانسور شوند ببینند آسانسور خراب شده و مجبور شوند از پله ها استفاده کنند. بدترین حالت در آسانسور گیر افتادن یا سقوط است. پس باید نتیجه گرفت كه آسانسور وسیله ای پیچیده است و امکان دارد حادثه آفرین باشد. تعمیر آسانسور منطقه سیزده

اشاره کنیم که سعی ما روی تعمیر قطعات به جای تعویض است تا هزینه پرداختی شما کمتر شود، در صورتی که قطعه واقعا قابل تعمیر نبود آن را با قطعات اصلی به همراه گارانتی تعویض می کنیم.

تعمیر آسانسور منطقه سیزده – تعمیر آسانسور منطقه 13

آسانسور از مواردی است که در آن خدمات پس از فروش از اهمیت بیشتری برخوردار است. واحد خدمات پس از فروش آسانسور با برخورداری از مجرب ترین و با سابقه ترین تیم اقدام به ارائه خدماتی منحصر به فرد نموده است تا مشتریان شرکت با آرامش خیال از کلیه خدمات آسانسور مانا استفاده نمایند.

تعمیر آسانسور منطقه سیزده

 



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

 

شاید به نظر خیلی از ما آسانسور تنها يک جعبه فلزی باشد كه وظیفه اش بالا و پایین بردن ما از لابی به طبقات باشد پس سرویس و تعمیرات آسانسور يا از آن مهم تر سرویس آسانسور مهم نیست.

بعضی هم تا زوار آسانسور درنرود به سرویس آسانسور فكر نمی كنند و تنها سرویس و تعمیرات آسانسور را با اكراه می پذیرند. اما آسانسور واقعا فقط يک جعبه نیست.

در صورتی كه آسانسور را بیش از يک جعبه می دانید و كنجكاوید كه بخش های اصلی يک آسانسور چیست و يک آسانسور چگونه كار می كند، باید بدانید كه آسانسور از بخش های اصلی زیر ساخته شده اند:

  •  يک يا چند كابین كه ما را پایین و بالا می برند
  • وزنه های متعادل كننده اين كابین ها
  • يک موتور الکتريکی كه كابین ها را بالا و پایین می کشند و شامل يک سیستم ترمز می باشند
  • يک سیستم مشتمل از كابل های فلزی قوی و قرقره هايی كه بین كابل ها و موتور ها حرکت می كنند
  • سیستم های امنیتی گوناگون كه درصورت خرابی يک كابل مسافران را حفظ می كنند
  • و يک سیستم كنترل الکترونيکی كه كابین ها را برحسب يک الگوریتم آسانسور به طبقات درست هدایت می كند (البته در ساختمان های بزرگ) به اين ترتیب می توان مطمئن شد كه افراد با سرعت و به راحتی، به مقصد موردنظرشان می رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا برای آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده اهمیت دارد. سیستم های هوشمند طوری برنامه ریزی می شوند كه در ابتدای روز بیشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بیشتر به پایین بياورند.

با مرور اجزای مختلف يک آسانسور شاید فهمیدن دلایل خراب شدن آسانسور دشوار نباشد:

  • خراب كاری های عمدی و غیرعمدی   سرویس و تعمیرات آسانسور
  • قطعی ناگهانی برق
  • قدیمی شدن اجزای مكانيکی و الکترونيکی
  • افزایش دما
  • و گاهی هم واقعا بدون هیچ دلیل ظاهری! هر دستگاه مكانيکی-الکتريکی نياز به مراقبت يک متخصص دارد.

 

سرویس و تعمیرات آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سرویسكار آسانسورسرویسكار آسانسور به فردی گفته می شود كه نصب و سرویس آسانسور را با رعایت تمام اصول و قواعد انجام میدهد و در حرفه خود تخصص دارد.

همانطور كه گفتیم آسانسور هم مانند تمام وسایل برقی نياز به تعمیر پیدا می كند و باید تعمیر و سرویس آن را به دست يک متخصص و سرویسكار آسانسور سپرد.

بسياری از افراد متخصص نیستند و نصب آسانسور را به صورت تجربی انجام میدهند. رعایت نكردن بعضی از اصول و قواعد نصب آسانسور باعث بروز اشكالات در طی زمان خواهد شد. و از آنجایی كه بروز حوادث بر اثر خراب شدن آسانسور زياد است باید در نصب، نگهداری و سرویس آن دقت كرد.

سرویس و تعمیرات آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

همانطور كه اشاره شد، دو نوع اصلی برای آسانسورهای کششی می توان متصور شد كه به نام های دنده ای (Geared) و بدون دنده (Gearless) شهرت دارند.

آسانسور کششی گیربکس دار
آسانسورهای کششی دنده ای (Geared) از آسانسورهای می باشند كه به وسیله گیربکس به موتور متصل می شوند و با چرخ سیم بکسل را به حرکت در می آورند. این آسانسورها قادرند كه به سرعتی بین ۱/۷ تا ۲/۵ متر بر ثانیه دست يابند.

حداکثر مسافتی كه آسانسورهای کششی دنده ای می توانند طی کنند حدود ۷۶ متر است؛ پس این از آسانسورها برای ساختمان های کوتاه تا نیمه مرتفع مناسب می باشند.

حداکثر وزنی كه آسانسورهای دنده ای می توانند تحمل کنند حدود ۱۳۶۰۰ کیلوگرم است. ناگفته نماند كه هزینه نصب این از آسانسورها به نسبت نوع بدون دنده کمتر است.

آسانسورهای کششی بدون گیربکس
در آسانسورهای کششی بدون دنده (Gearless) از آسانسورها از گیربکس استفاده نمی شود و سرعت آن ها می تواند به ۲/۵۳ متر بر ثانیه هم برسد. سیم بکسل در این مدل از آسانسورهای کششی به بالای كابین آسانسور متصل شده و به دور فلكه برای به حرکت در آوردن آسانسور پیچیده شده است.

سر دیگر سیم بکسل هم به وزنه برای به دست آوردن تعادل و ثبات سیستم مكانيکی وصل شده است. مهمترین كاربری آسانسورهای کششی در ساختمان های مرتفع است. این نوع آسانسورها هزینه اولیه نصب و راه اندازی بالا و هزینه نگهداری متوسطی دارند و در مقایسه با انواع دنده ای انرژی بیشتری صرف می کنند.

آسانسور کششی بدون موتورخانه
آسانسورهای بدون موتورخانه، به طور معمول جزء آسانسورهای کششی محسوب می شوند كه در بالای چاهک آسانسور دیگر خبری از اتاقک مخصوص موتور نیست.

در این نوع از سیستم های کششی، موتور در بالای سر چاهک قرار ندارد و در روی خود كابین تعبیه شده است كه برای سرویس آسانسور هم از همان كابین قابل دسترس است. موتور در این نوع سیستم از موتور های دو نوع دیگر بسيار کوچک تر است.

 

آسانسور کششی



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

آسانسور هیدرولیکی یکی از پرکاربردتریم انواع آسانسور است و شما می توانید برای سرویس، نصب و تعمیر آن با آسانسور مانا در ارتباط باشید.

برای سرویس، نصب و تعمیر آسانسور با ما تماس بگیرید: 02146130971

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزايا و محدودیت های آسانسور هیدرولیکی آشنا کنیم تا در پايان متوجه شوید كه آسانسور هیدرولیکی چیست.

در حدود سال۱۸۹۰ نسل اول آسانسورهای هیدرولیکی آبی بودندو یعنی به جای روغن كه امروزه شاهدش هستیم از بخار آب در این سیستم استفاده می شد و بعدها آقای گریوز اوتیس آسانسورهای طنابی  را به جهان معرفی كردند.

در سال ۱۹۵۴ يک شرکت آلمانی اولین نسل آسانسور هیدرولیکی روغنی را ارائه كرد و از مزايای این سیستم می توان به طول عمر مفید قطعات،کنترل و حرکت مكانيکی و عدم زنگ زدگی قطعات به خاطر عدم استفاده از آب و بخار اشاره كرد.

در سال ۱۹۷۰ كارخانه های ایتاليایی شروع به تولید جک و پاور یونیت كردند و اکنون ۱۳ كارخانه تولید قطعات آسانسور هیدرولیکی در ایتاليا وجود دارد.

آسانسور های قدیمی هیدرولیک،سیستم يک به هشت داشتند و این یعنی با باز شدن يک متری جک، هشت متر جابه جایی بدست می آمده است، حرکت جک روی زمین و بصورت افقی بوده و با باز و بسته شدن افقی و با چرخاندن فلكه در سمت دیگر حرکت عمودی ایجاد می كرده است.

برای تعمیر آسانسور کششی، هیدرولیک، کارگاهی و …. ما در کنار شما هستیم!

 

آسانسور هیدرولیکی



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

شركت آسانسور مانا سال هاست در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور خدمت رسانی می کند. این گروه به عنوان یك شركت سرویس نگهداری آسانسور معتبر و با سابقه شناخته می شود.

گروه مانا صفر تا صد خدمات آسانسور را به انجام می رساند. خدمات این گروه شامل سرویس و نگهداری آسانسور، تعمیر آسانسور، بازسازی آسانسور، نصب آسانسور، ساخت كابین آسانسور، فروش آسانسور و سایر موارد است.

سرویس و نگهداری آسانسور از جمله خدماتی است كه گروه مانا آن را در اولویت قرار می دهد. سرویس و نگهداری آسانسور در گروه مانا طبق بازه زمانی مشخص و به صورت برنامه زمانبندی شده انجام می گیرد. این گروه دارای واحد پشتیبانی آسانسور بوده و پشتیبانی از خدمات را مهم ارزیابی می نماید.

بهترین شركت سرویس نگهداری آسانسور

شرکت سرویس آسانسور مانا دارای واحد مجزای تعمیر و نگهداری آسانسور است. به طوری كه خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور به طور مستمر و طبق قرارداد سالیانه انجام می پذیرد.

آسانسور مانا با یك تعریف مشخص از نگهداری آسانسور بازبینی و بازرسی كلیه قطعات آسانسور طبق قرارداد را اجرایی می کند. باید به این نكته توجه نمود آسانسور مانا در كلیه نقاط استان تهران دارای سرویسكار آسانسور استو پشتیبانی از خدمات را در نقاط استان تهران به انجام می رساند. این گروه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ارائه دهنده خدمات آسانسور است.

شرکت سرویس آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

همه آسانسورها نیازمند نگهداری و سرویس آسانسور می باشند بخصوص دستگاه هايی همانند آسانسور كه سرویس و نگهداری آن ها سبب پیشگیری از خطرات جانی می شود. مطمئنا سرویس منظم آسانسور باعث می شود تا چندین سال بدون هیچ نگرانی از آن ها استفاده كرد و ازعملكرد نرمان آن ها لذت برد.

اما برخی از استفاده كنندگان از اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور مطلع نبوده و برای انجام به موقع آن هیچ اقدامی نمی كنند و فقط در صورت لزوم یا خرابی به فكر سرویس آسانسور می افتند. نگهداری و سرویس آسانسور

كه این بیشتر در زمانی رخ می دهد كه مدیر ساختمان و یا اهالی با تعیین هزینه سرویس آسانسور مشکل داشته و مایل به پرداخت آن نمی باشند. يکی از راه های شناخت این موضوع مهم شرکت در جلسات آموزشی آسانسور است.

چرا كه در این جلسات علاوه بر شناخت انواع آسانسور و اهمیت سرویس و نگهداری آن، با فرهنگ استفاده صحیح از آسانسور ها و هم وظایف سرویس كار آسانسور آشنا شده و بیشتر مراقب رفتارمان در هنگام استفاده از آن خواهیم بود. 

 

نگهداری و سرویس آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

هر وسیله مكانيکی به مرور زمان، دچار مشکلاتی در كارآیی خود خواهد شد. بروز این مشکلات دلایلی دارد كه از جمله آن ها می توان به فرسودگی، بروز نقص فنی در قطعات و بی توجهی نسبت به آن ها و یا استفاده اشتباه از آسانسور باشد.

تفاوتی نمی كند كه دستگاه مكانيکی آسانسور باشد یا ماشین و یا هر وسیله دیگری، مهم این بوده كه در همه این موارد ضرورت مراقبت و نظارت دائم برای حفظ كارآیی صحیح دستگاه احساس می شود.

حال این سوال مطرح خواهد شد كه سرویس و نگهداری دوره ای چه مفهومی دارد؟ اصولا جهت اطمینان از كارآیی صحیح هر دستگاه مكانيکی، همه قطعات آن مورد بازبینی و كنترل قرار می گیرند.

به این صورت با مشاهده هر عیب و نقص در هر کدام از قطعات موجود در وسیله مكانيکی، عملیات لازم جهت تعمیر یا تعویض آن صورت می گیرد. به این صورت امكان بروز خرابی و مشکلات جدی تر و ریشه ای در وسیله مكانيکی مورد نظر از بین خواهد رفت.

همه این موارد برای آسانسورها هم صدق می كند. به خصوص ارتباط مستقیم آسانسور با جان افراد اهمیت نظارت بر كارآیی صحیح آن را چند برابر می كند. برای همین هم كارایی، قابل اطمینان بودن و ایمنی آسانسورها اهمیت زیادی دارد. همه چیز درباره سرویس آسانسور

از طرف دیگر در صورت بی توجهی به نظارت دائمی بر آسانسور یا هر وسیله مكانيکی دیگری امكان از كار افتادگی كامل آن وجود خواهد داشت. به این صورت مجبور خواهید بود برای راه اندازی مجدد آسانسور خود و انجام تعمیرهای لازم، هزینه و زمان زیادی صرف كنید.

 

همه چیز درباره سرویس آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

سرویس كاران ما در آسانسور مانا قادر به تعمیر و نصب انواع انواع مدل های آسانسور می باشند. مثل:

  • آسانسور کششی همه چیز درباره تعمیر آسانسور
  • آسانسور هیدروليک
  • آسانسور بدون موتور خانه

همینطور با انواع قطعات آسانسور آشنایی كامل داشته و با توجه به شدت مشکل قطعات خراب را شناسایی و تعمیر می كنند. در صورت نياز به تعویض قطعات، از قطعات اصل استفاده خواهند كرد. همه چیز درباره تعمیر آسانسور

آسانسور ها به طور کلی شامل اجزایی مشابه می باشند مثل:

سیم بکسل، تابلو فرمان، موتور، ریل های آهنی، لنگه های در كابین، کفشک ها، ميكروسوئیچ ها، ضربه گیر، سنسورها، درب آسانسور كه در هر طبفه باید باشد، گاونر، پاراشوت، تراول كابل، شستی و …

سرویس کار آسانسور هیدرولیک

تعمیر آسانسور كه توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور انجام می گیرد شامل بازبینی و كنترل آسانسور در يک بازه پیش بینی شده است. در این بازه مالكان و مدیران ساختمان كه نسبت به تنظیم قرارداد با يک شرکت معتبر اقدامات لازم را انجام داده اند، از خدمات تعمیر و سرویس ماهيانه آسانسور استفاده می كنند.

باید توجه كرد مالكان و مدیران ساختمان های تجاری و مسکونی موظفند به صورت دوره ای اقدامات لازم را برای سرویس آسانسور انجام دهند.قبل از انجام این كار مدیران ساختمان باید نسبت به دريافت تاییدیه استاندارد اقدامات لازم را انجام داده باشند.

نکته حائز اهمیت این بوده كه با انجام خدمات منظم سرویس آسانسور می توانیم :

  1. پیش بینی و پیشگیری لازم در اثر ایجاد مشکل در آسانسور را انجام دهیم.
  2. این كار باعث می شود قبل از آنكه مشکل مذکور خسارات زيادی را وارد آورد.
  3. نسبت به حل نقص احتمالی اقدامات سریع تری را انجام داد. همه چیز درباره تعمیر آسانسور

مجموعه مانا با سرویس ونگهداری منظم طبق اصول پذیرفته شده در آسانسور، مجموعه خدمات آسانسور از صفرتاصد را به انجام می رساند. این مجموعه سرویس از آسانسور های خاص و ویژه، هیدروليک، گیرلس ودیگر موارد علاوه بر انجام خدمات در فروش قطعات آسانسور با نازل ترین قیمت هم اقدامات گسترده ای را انجام داده است.

اجرای تعمیر اسانسور بر طبق چک لیست، عقد قراردادهای رسمی با سازندگان ساختمان، ارسال افراد متخصص برای تعمیر آسانسور، جنرال سرویس منظم برای قرارداد سرویس آسانسور ساليانه، اجرای تعمیر توسط افراد متخصص و با سابقه،ارائه خدمات در کوتاه ترین و کمترین زمان ممكن و دیگر موارد مثل خدماتی بوده كه مجموعه مانا در آن زمینه به فعالیت می پردازد.

 

همه چیز درباره تعمیر آسانسور

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

مانا آسانسور با بهره گیری از نیروهای متخصص در بخش خدمات آسانسور تمام تلاش خود را برای حفظ رضایت هر چه بیشتر مشتريان به كار گرفته است.

این مجموعه پرافتخار با دراختيار داشتن سرویسکاران متخصص و باتجربه در شهر تهران آماده عقد قرارداد با مجموعه های اداری، تجاری و مسکونی است.

مانا دارای يكی از گسترده ترین خدمات آسانسور در کشور است که برای هر آسانسور سرویسکار مخصوص را اعزام می كند و همیشه مراقب انجام صحیح وظایف سرویسکار آسانسور در غرب تهران است.

با مانا آسانسور نگران حفظ آرامش و امنیت خود نخواهید بود.

سرویس آسانسور عبارت است از بازیینی قطعات نصب شده و نظارت روی عملكرد کلی سیستم پس از نصب آسانسور.

اهمیت سرویس آسانسور کمتر از اهمیت نصب آسانسور نبوده و يک آسانسور صرفنظر از نوع آن و شرکت سازنده آن، می باید به طور منظم و حداقل ماهانه يک بار توسط شخص يا اشخاص متخصص تحت بازرسی منظم قرار گیرد.

فرض كنید سیم بکسل آسانسور در آستانه فرسودگی قرار گرفته است. این فرسودگی باعث خوردگی فلكه های کششی موتور و هرزگرد می شود، فلكه های کششی هم در معرض فرسودگی قرار میگیرند و در اگر ترمز فعال نباشد باعث سقوط آسانسور می شود.

سرویسکار آسانسور در غرب تهران خصوصياتی دارد كه شما حتما باید درنظر داشته باشید. قبل از عقد قرارداد سرویس آسانسور باید بدانید شرح وظایف سرویسکار آسانسور چیست.

 

سرویسکار آسانسور در غرب تهران



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()