نوشته شده توسط : الفباوب

عایق صدا خودرو چیست؟ چقدر هزینه دارد؟ برای خرید عایق صدا خودرو چگونه اقدام کنیم؟ اجرای عایق صدا خودرو به چه صورت است؟ عایق صدای خودرو در کدام بخش از خودرو نصب می گردد؟ برای عایق کردن خودرو باید چه مراحلی را طی کنیم؟ ایا عایق کردن خودرو ها واقعا تاثیر گذار است؟ در ادامه قرار است به بخشی از سوالاتی که درباره عایق صدا خودرو – عایق صوتی اتومبیل و یا عایق صدا برای ماشین را دارید بپردازیم. با ما در آپ دکو همراه باشید!

صداهای آزار دهنده ای که از محیط بیرون به داخل خودرو نفوذ میکند عمدتا ناشی از عایق نبودن درب های خودرو می باشد که باعث آزار و اذیت سرنشینان خودرو می شود. در این مواقع افراد اغلب به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند با کمک آن ها نفوذ صداهای مزاحم را به داخل خودرو به حداقل برسانند تا در آرامش بیشتری رانندگی نموده و همچنین از کیفیت سیستم صوتی خودرو خود در پخش آهنگ لذت ببرند.

تنها خرید خودرو کافی نیست! شما می توانید کارهای بیشتری برای بهبود تجربه رانندگی خود انجام دهید. مثل بستن یک سیستم استریوی خوب، زیباسازی داخل خودرو و اضافه کردن یک سیستم عایق صدا خودرو. گاهی سر و صدای جاده، موتور و باد خیلی زیاد است به طوری که حتی نمی توانید با همراهانتان صحبت کنید. این دقیقا همان علتی بوده که شما باید ماشین خود را عایق صدا کنید! 

مزایای استفاده ازعایق صدا برای ماشین چیست؟

در ادامه شما را با مزایای عایق صدا خودرو  آشنا می کنیم. با آپ دکو همراه باشید و برای خرید عایق صدا خودرو  در هر کجای ایران که هستید از طریق شماره تماس های ذکر شده با ما تماس بگیرید. مزایای اجرای عایق صدا برای ماشین بسیار متغیر می باشند. فردی ممکن است سر و صداهای داخل ماشین برایش تحمل باشد، ولی برای دیگری آزاردهنده جلوه کند.

در زمان رانندگی هم همینطور است. فردی از صدای چرخ هایش رو جاده و سر و صدای بیرون لذت ببرد، اما بعضی ها چنین چیزی را دوست ندارند. معمولا ماشین ها بر اساس ظاهر و عملکردشان توسط خریداران رده بندی می شوند، نه صدای داخلی.

خوشبختانه بعضی ماشین ها طوری طراحی شده اند که بی صدا باشند. اما متأسفانه برای بیشتر مردم، این ماشین ها، ماشین های تجملی هستند. ما راهکار هایی داریم تا نشان دهیم چطور ماشین خود را در برابر صداهای جاده عایق کنید.

دوستان عزیز برای اجرا و تصب عایق صدا خودرو باید به دو عامل اصلی و کلی توجه زیادی نشان دهید تا کار انجام شده نتیجه داشته باشد، اولین موضوع نوع عایق است! شما باید یک عایق درجه یک، اصل و مناسب خریداری کنید و در نهایت مطمئن شوید عایق خریداری شده از یک شرکت مطمئن مثل آپ دکو است! آپ دکو برای فروش عایق های خود امکان مشاوره آنلاین را هم قرار داده تا شما عزیزان بتوانید با هزینه ای که برای عایق صدا خودرو کنار می گذارید بهترین نتیجه را بگیرید.

دومین گزینه، نوع نصب عایق صدا خودرو است، شما باید به درستی و طبق اصول این کار را انجام دهید و اگر حس می کنید تبحر لازم را ندارید برای اجرا و نصب عایق صوتی از کارشناسان کمک بگیرید. ارسال عایق صدا در آپ دکو به سراسر کشور صورت می گیرد.

1- افزایش کیفیت صدای سیستم صوتی شما

بیایید به یک سناریو فکر کنیم که در آن شما به تازگی یک سیستم استریوی جدید در خودرویتان نصب کرده اید. بخاطر سیستم جدید خیلی خوشحال هستید چون حالا هنگام رانندگی طولانی مدت احساس خستگی نخواهید کرد. همینطور خانواده شما هم ساعات لذت بخشی را داخل خودرو سپری خواهند کرد.

اما متوجه می شوید که تداخل سروصدای موتور قدیمی با بلندگو، تجربه این موسیقی شیرین را از شما میگیرد. با این وجود، ناامید نشوید زیرا وقتی عایق صدا خودرو  را در تمام قطعات خودرویتان نصب می کنید، به زودی چالشی که قبلا داشتید را فراموش خواهید کرد. سیستم تنظیم صدا هم اطمینان حاصل می کند که بلندگوها با ظرفیت کامل خود کار کنند.

2- از جهان اطرافتان دور میشوید

هر کسی حریم خصوصی خود را دوست دارد. اگر حواستان نباشد، سیستم صوتی شما می تواند برای دیگران آزار دهنده باشد. همینطور عایق صدا خودرو میتواند راه حلی باشد برای داشتن مکالمه ای که شما نمی خواهید تمام دنیا آن را بشنوند. به عنوان مثال، شما می توانید با بلندگو تماس های مهمتان را بدون ترس از دادن اطلاعات شخصی، دریافت کنید.

3- آرامش حین رانندگی

به خاطر داشته باشید که اگر خودروی شما دارای توربو است یا از یک جاده ناهموار عبور می کنید، عایق صدا خودرو تضمین می کند که مسافران داخل خودرو بدون شنیدن هیچ گونه سروصدایی از چرخ ها و یا هر بخشی مثل موتور، حرکت می کنند. همینطور زمانی که نیاز به مراقبه دارید، سکوت لازم است!

4- افزایش امنیت

گاهی اوقات افراد مهم (VIP) جلسات خود را داخل خودروهایشان می گذارند. این فقط در فیلم ها نیست، بلکه در زندگی واقعی هم اتفاق می افتد. این مکالمات می تواند راجع به امنیت ملی باشد و پس بهتر است هیچ کس این مکالمه را نشنود. پس، عایق صدا مفید خواهد بود، به خصوص اگر آنها نخواهند هویت خود را به مردم نشان دهند. علاوه بر این، حتی زمانی که در منطقه نامناسبی هستید، می توانید به راحتی به موسیقی خود گوش دهید.

5- کاهش سروصداهای خارجی

نه تنها صدای موتور و چرخ ها، بلکه مردم، خودروهای دیگر و محیط هم می توانند به داخل ماشین راه پیدا کنند. اکثر این صداها غالبا آزار دهنده، عصبی کننده، مضر برای گوش و… می باشند. پس، برای جلوگیری از نفوذ این سروصداها، به ویژه هنگامی که شما نیاز به سکوت مطلق درون خودروی خود دارید، اقدام به نصب عایق صدا کنید.

عایق صدا خودرو تا چه حد در صداگیری خودرو موثر است؟

اولین سوال که بسیاری از مردم می پرسند این است که عایق صدا خودرو چقدر موثر است و چطور عمل می کند. . پاسخ ساده و کوتاه، بله است. کار می کند و شما متوجه تاثیرات چشمگیر آن می شوید. اگر میزان سر و صدا در ماشینتان غیر قابل تحمل است، میلیون ها تومان بابت مشکلتان ندهید که یک ماشین جدید بخرید. به جای آن، سرمایه بسیار کمتری را برای عایق صدا خودرو در نظر بگیرید.

اساسا موانع را بین سر و صدا و مکان هایی که نمی خواهید سر و صدا نفوذ کند، قرار دهید. این به معنای مهار، انعکاس یا جذب امواج صوتی است. مواد عایق صدا با جدا کردن کابین اتومبیل تا حد معینی از صدا جلوگیری می کنند. مهم است توجه داشته باشیم که عایق صدا خودرو  با جذب صدا متفاوت است. اگر فقط علاقمند به آکوستیک بهتر و کیفیت صدای بهتر در ماشین خود هستید، می توانید به مواد جذب کننده صدا مثل پنل گیرنده ها نگاهی بیاندازید که می تواند اکو را کم کند.

عایق صدای موتور ماشین

صدای موتور ماشین، به خصوص در مدل های قدیمی و بیشتر ماشین های ایرانی، می تواند برخی اوقات آزاردهنده باشد. با استفاده از عایق های صوتی مناسب، می توانید این مشکل را هم حل کنید.

با توجه به این که موتور حین فعالیت، دمای زیادی تولید می کند، نمی توان از عایق های عادی برای آن استفاده کرد. چرا که ممکن است باعث ذوب شدن، یا حتی اشتعال عایق شود. برای همین، بهترین گزینه برای عایق موتور ماشین، استفاده از عایق حرارتی است. این محصولات، علاوه بر این که می توانند جلوی رفت و آمد صدا را بگیرند، در برابر حرارت های بالا هم مقاوم هستند و آسیب نمی بینند.

بهترین جنس عایق برای موتور ماشین، فایبرگلاس است. این عایق ها، علاوه بر این که قیمت خیلی مناسبی نسبت به سایر جنس های عایق صوتی دارند، قابل اشتعال هم نیستند. یعنی هیچ آسیبی در دماهای بالا به این مدل عایق وارد نمی شود. همچنین عایق های فایبرگلاس دوستدار طبیعت بوده و در صورت اتمام عمر مفید، به راحتی قابل بازیافت هستند.

این مدل عایق در ابعاد مختلف وجود دارد. نصب ساده ی آن ها باعث شده است خودتان هم بتوانید آن ها را در موتور ماشین استفاده کنید. در صورت نیاز هم می توانید از خدمات متخصصین ما استفاده کنید.

بهترین روش های و مکان ها برای عایق صدا خودرو

دوستان عزیز همانطور که گفتیم نوع نصب عایق صدا برای خودرو ها هم بسیار اهمیت دارد. در ادامه به روش های اصولی برای عایق صدا خودرو پرداخته ایم که بهتر است حتما آن ها را مطالعه نمایید. عایق صدا خودرو

سقف خودرو را عایق کنید

احساس می کنید در یک قوطی کنسرو رانندگی می کنید؟ یک باران ساده می آید اما صدای قطرات آن مثل صدای برفک تلویزیون داخل خانه می پیچد و آرامش و سکوت داخل ماشین را از میان می برد؟ احتمالاً به این علت که سقف ماشین شما نازک است. با کمک چند صفحه عایق صدا به آن ضخامت ببخشید و آن را عایق کنید.

درب خودرو را عایق بندی صوتی کنید

بزرگترین ورودی ماشین ها هم مثل خانه ها، 4 در بزرگ آن است. درب ماشین ها از ورقه های نازکی ساخته می شوند، و این تبدیل به مسیر ورود صدا به داخل اتاق ماشین می شود. عایق بندی صوتی آن ها بهترین گزینه ها برای مسدود کردن سر و صدای جاده است.

پیش از اینکه شروع کنید، شاید بهتر باشد اول خودتان را آماده کنید، چون این کار به سادگی استفاده از ورقه های چسب دار نیست. اول از همه، مراقب باشید که عایق مناسبی را برای این کار تهیه کنید.

افزودن یک لایه اضافه محصولات عایق صدا، وزن در ماشین تان را افزایش خواهد داد، پس باید پیش از عایق بندی فکر آن را هم کنید. این می تواند به سیستم بسته شدن در ماشین تان لطمه وارد کند.

کف خودرو را عایق کنید

اگر هدف نهایی شما کاهش صدای بیرون است، باید نزدیک ترین بخش ماشین به جاده، یعنی کف آن را عایق کنید. نگران نباشید، عایق بندی صوتی کف ماشین آن قدر ساده که حتی یک مبتدی هم از پس آن برمی آید. حداقل یک ساعت طول می کشد تا بتوانید کف خودرو را عایق کنید. عایق صدا خودرو

کفی های کنونی ماشین تان را بردارید. با این که آن کفی ها از ماشین در برابر گرد و خاک محافظت می کنند، اما کوچک ترین تأثیری در عایق بندی صوتی ندارند. به جای آن ها از فوم آکوستیک پنل کمک بگیرید تا از ورود صدا از کف ماشین پیشگیری کنید.

صندوق عقب ماشین خود را عایق کنید

بیشتر افراد، صندوق عقب یا بخش پشتی ماشین را مسئول ورود صدا به داخل اتاق ماشین نمی دانند. اما واقعیت چیز دیگری است و عایق بندی آن می تواند کمک بزرگی به شما کند. درست مثل کف ماشین، عایق صدا خودرو در صندوق عقب هم بسیار ساده و آسان است.

اگر صندوق ماشین تان از قبل صداگیری شده باشد که واقعاً شانس در خانه تان را زده است، اما اگر ایننطور نیست می توانید با کمک فوم پشم شیشه صداهای فرکانس پایینی که معمولا از عقب ماشین شنیده می شود را کاهش دهید.

روش اول خفه کردن صدا است. فوم هایی که خودشان قابلیت چسبندگی دارند بسیار ساده تر هستند. این ورقه ها ارتعاشات صوتی وارده را کاهش داده و به انرژی گرمایشی تبدیل می کنند.

عایق بندی صوتی موتور ماشین

عایق بندی صوتی موتور ماشین

فکر می کنید موتور ماشین باید صدا تولید کند؟ خب درست حدس زده اید. شما می توانید بدون به خطر انداختن عملکرد آن، سر و صدا تولید شده را کاهش دهید. باید به یاد داشته باشید که موتورهای دیزلی سر و صدای بیشتری نسبت به موتورهای بنزینی تولید می کنند.

این بیشتر به خاطر تفاوت مکانیکی این موتورهاست اما موتورهای بنزینی هم با گذشت زمان پر سر و صداتر می شوند. از آنجا داریم درباره موتور ماشین صحبت می کنیم، طبیعتا به عایق صدایی نیاز داریم که ضخامت، مقاومت در برابر گرما، و دوام بالایی در برابر پارگی داشته باشد. فوم آکوستیک پنل ضخیم و با دانسیته بالا بهترین گزینه است.

بهترین ها را از آپ دکو بخواهید! این مجموعه بهترین همراه شما جهت نصب عایق صدا است.

برای عایق صدا خودرو  تایر هایتان را عایق بندی کنید

اگر ساختار صدای جاده را اندازه گیری کنیم، باید بگویم که بیش از نصف آن به خاطر تایر ها است. صدای تایرها هم روی شما، و هم روی دیگر رانندگان و عابران تأثیر می گذارد. عایق صدا خودرو

با تهیه تایرهای ضد صدا می توان خودرو را در برابر سر و صداهای خارج از فضای ماشین عایق بندی کرد. اگر آنقدر بودجه دارید که از پس خریداری تایرهای ضدصدا بربیایید تایرها را تعویض کرده و از سواری لذت ببرید. اما اگر از پس خرید آن ها بر نمی آیید، به تنهایی سعی تان را به کار ببندید.

به احتمال زیاد تا اینجای کار مقداری فوم آکوستیک پنل برایتان باقی مانده است، چرخ هایتان را بررسی کنید و ببینید آیا می توان بدون جدا کردن تایرها آن ها را عایق بندی کنید یا نه. وگرنه باید زمان بیشتری صرف آن کنید و همه چرخ ها را باز کنید. 

بهترین عایق برای کاهش سر و صدای جاده و موتور

بهترین عایق صدا برای کاهش سر و صدای جاده و موتور

برای عایق خودرو می توان از محصولاتی متنوع استفاده کرد. همه چیز بستگی به خلاقیت شما دارد. همان طور که گفتیم فوم آکوستیک پنل یکی از بهترین محصولات برای عایق بندی صوتی کف، درها، صندوق، موتور، و حتی چرخ ها است. برای عایق بندی سقف هم می توانید از عایق های صوتی صفحه ای کمک بگیرید. بهترین کاری که می توان کرد این بوده که موقعیت را بسنجید و با یک متخصص درباره آن حرف بزنید.

خرید و اجرای عایق صدا خودرو

عایق بندی بیشتر نقاط ماشین متخصص نمی خواهد و خودتان هم با کمی صبر و حوصله از پس آن بر می آیید. بدون شک عایق بندی درها، کف، سقف و صندوق عقب مشکل زیادی ایجاد نخواهد کرد. اما ممکن است برای عایق بندی موتور و تایرها به مشورت یک متخصص نیاز داشته باشید.

آپ دکو اینجا وارد بازی می شود. هروقت تصمیم به عایق صدا خودرو گرفتید، می توانید با متخصصان ما در آپ دکو تماس بگیرید تا به شما برای خریداری بهترین محصولات عایق بندی صوتی موجود در بازار برای عایق کردن خودرو یاری کنند. برای مشاوره و ثبت سفارش عایق صدا خودرو همین حالا تماس بگیرید. مشاوره در مرکز آپ دکو رایگان بوده و شما می توانید به راحتی با کمک کارشناسان به صرفه ترین عایق را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که ارسال محصولات در آپ دکو به سراسر کشور صورت می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

روزانه شاهد افزایش راه اندازی تلفن ویپ توسط سازمان، شرکت و حتی کسب و کارهای کوچک هستیم. با کمک سیستم ویپ هزینه های ارتباطی کمتر شده و امکانات پیشرفته ویپ به ایجاد تعاملات حرفه ای میان مشتریان و کارمندان کمک می کند. اگر هنوز نتوانسته اید به راه اندازی تلفن VOIP بپردازید با ما همراه شوید.

راه اندازی تلفن ویپ

با راه اندازی تلفن ویپ از چه مزایایی برخوردار می شویم؟

راه اندازی تلفن ویپ مهم ترین مزیتی که برای شما دارد کاهش هزینه های ارتباطی مجموعه با مشتریان و کارمندان است، باقی مزایای استفاده از سیستم ویپ به این صورت می باشد: راه اندازی تلفن ویپ

  • Call pop: در زمان پاسخ به تماس های دریافتی، اطلاعات مربوط به تماس گیرنده به صورت خودکار قابل مشاهده است.
  • CRM یکپارچه: می توانید قابلیت پشتیبانی از مشتریان را با تلفن ویپ ساده تر کنید و تیم های فروش را به اطلاعات مشتری تجهیز نمایید.
  • ارسال پیام صوتی پیامکی: کارآیی پاسخگویی به پیام صوتی با ارسال پیامک بهبود ببخشید.
  • آنالیز تماس: با نصب سیستم تلفن ویپ گزارش کاملی که نشان دهنده عملکرد نماینده مرکز تماس است در اختیارتان قرار می گیرد
  • تلفن گویا: از تماس های ورودی با پیام صوتی ضبط شده به صورت حرفه ای و گزینه هایی برای راهنمایی مشتریان به بخش مناسب استقبال کنید.
  • مسیریابی پیشرفته تماس: با استفاده از این امکان، تماس های ورودی به پشتیبانان هدایت می شود.

راه اندازی تلفن ویپ

نکات مهمی که باید قبل از راه اندازی تلفن ویپ در نظر بگیرید

تعداد کاربران شبکه چقدر است؟

پیش از این برای راه اندازی سیستم ویپ اقدام نمایید به صورت دقیق تعداد کاربران را ارزیابی کنید. حتی اگر قصد گسترش کسب و کار خود را دارید، رشد پیش بینی شده را نیزمحاسبه نمایید. راه اندازی تلفن ویپ

همینطور چک کنید که هر کارمند به چند خط تلفن نیاز دارد؟ شاید بعضی از کارمندان اصلا از خط تلفنی استفاده نکنند و بعضی به بیش از یک خط نیاز پیدا کنند. اکثر سرویس های ویپ، به ازای هر کاربر شارژ شده و از این رو به بررسی موارد بالا نیاز جدی خواهید داشت.

مطمئن شوید که شبکه ای سازگار با ویپ در اختیارتان است

کلیه تماس های برقرار شده توسط پروتکل اینترنتی به بسترهایی نیاز دارند که باعث شده یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از راه اندازی VOIP – تلفن ویپ به ان توجه نشان دهید اینترنت باشد. شما باید بررسی کنید که کدام اتصال برای مجموعه شما بهتر است و کاربران را مورد پشتیبانی مناسب تری قرار می دهد.

سرعت شبکه اینترنت مشخص کننده این موضوع است که به چند خط ویپ نیاز دارید،هرچقدر سرعت اینترنتتان و بارگذاری داده های شما بالاتر باشد، کیفیت عملکرد ویپ بهبود بیشتری خواهد یافت. راه اندازی تلفن ویپ

ویژگی سخت افزار و نرم افزارهای موردنظر خود را مشخص نمایید

باید متوجه شده باشید که تنوع خدمات ویپ بالاست و انواع مختلفی از آن ها در دسترس کاربران و کسب و کارهای کوچک قرار دارد. قیمت هر کدام از این خدمات هم با یکدیگر تفاوت دارد. شما باید درنظر بگیرید که علاوه بر بودجه ای که جهت نصب و راه اندازی ویپ درنظر گرفته اید، به خدماتی هم نیاز دارید که ممکن است با دیگر کاربران تفاوت داشته باشد. راه اندازی تلفن ویپ

باید بررسی کنید که برای استفاده از خدمات ویپ به کدام سخت افزارها نیاز خواهید داشت، هدست های رایانه، برنامه های موبایلی و … را مورد بررسی قرار دهید. در نتیجه هر کدام از این برنامه ها و سخت افزارها را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. شما باید از بخشی از خدمات سیستم ویپ کمک بگیرید که به شکل یکپارچه، تماس میان دستگاه ها را به شکل مناسبی منتقل کند.

آماده سازی زیرساخت های سیم کشی یا بی سیم را انجام دهید

بیشتر سیستم های وپ این اجازه را برای شما به وجود می آورند که با کمک برنامه ای روی رایانه خود به برقرار تماس ها بپردازید. بدر هر صورت در صورتی که قصد استفاده از تلفن های رومیزیرا دارید بایستی تلفن را به شبکه متصل نمایید. خبر خوب این است که در این حالت فقط باید یک کابل اترنت را به پورت هر تلفن VoIP متصل و با توجه به تنظیمات موردنظر، انتهای آن را به جعبه PBX (سانترال) یا روتر خود وصل نمایید. راه اندازی تلفن ویپ

همینطور بعضی از دستگاه ها از امکان Wi-Fi پشتیبانی می کنند، از این رو می توانید به صورت کلی از روند سیم کشی صرف نظر نمایید. در این مرحله پیشنهاد ما بهره مند شدن از تجارب و مشاوره رایگان متخصصین نت یک است که تنها با یک تماس در اختیارتان قرار می گیرند.

پس از اتمام آماده سازی زیرساخت ها از متخصصان سیستم های ویپ بخواهید جهت اتصال و راه اندازی سیستم VoIP به شما کمک کنند و آموزش های لازم را به شما جهت بهره وری از سیستم ویپ ارائه کنند. راه اندازی تلفن ویپ

درباره شرکت و برند تلفن و سیستم ویپ خود تحقیق کنید

پس از تصمیم جدی درباره نصب VOIP – سرویس ویپ و امکانات مورد نیاز، و انتخاب ابزار و نرم افزارهای مورد نیاز باید برند و شرکت های ارائه دهنده خدمات را مورد بررسی قرار دهید. نت یک یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات ویپ است و علاوه بر فروش انواع تلفن های ویپ و ارسال آن به سراسر ایران (به همراه ضمانت نامه های معتبر) خدمات نصب و راه اندازی سیستم های ویپ را توسط مهندسین و کارشناسان باتجربه ارائه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

در این مطلب میخواهیم به شما آموزش راه اندازی ویپ روی موبایل را ارائه دهیم، با نت یک، مرکز بزرگ فروش و راه اندازی تلفن ویپ همراه باشید! همانطور که می دانید سیستم VoIP، قابلیت پاسخگویی تماس ها را روی تلفن همراه نیز برای شما قراهم کرده است.

روزانه به مجموعه هایی که برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن ویپ اقدام می کنند، اضافه می شود. صورت حساب ماهیانه ارزان تر و امکاناتی پیشرفته تر باعث شده مورد انتخاب افراد زیادی در سازمان ها، شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک قرار بگیرند.  ما در این مقاله، دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چگونه VoIP را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. هزینه های اولیه خود را کاهش داده و از سیستم voip جدید در مرکز تلفن خود بیشترین بهره را ببرید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

سافت فون راه حل راه اندازی ویپ روی موبایل

امروزه با توجه به شرایط جدید همکاری در مجموعه و همینطور بیماری های همه گیر که افراد زیادی در دنیا را تسخیر کرده اند، افراد به دنبال راه های زیادی برای حفظ ارتباطات با شرکت و سازمان می باشند.

هر مجموعه ای در هر شکل و اندازه ای از فناوری هایی که به آن ها امکان اتصال تیم های از راه دور به هم را می دهد استقبال می کند، طوری که گویی در کنار یک دیگر نشسته و همکاری می کنند. راه اندازی ویپ روی موبایل باعث می شود هر سازمانی بتواند با نوع فعالیت دورکاری سازگار شود.

در کسب و کار های بسیاری دورکاری یکی از شرایط کاری به حساب می آید. برخی دیگر به علل متفاوتی مانند کمبود بودجه و … از خرید تلفن ویپ (IP-Phone) سرباز می زنند. راه حل پیشنهادی این کسب کار ها برای استفاده از مرکز تلفن ویپ با مرکز تلفن ابری، استفاده از سافت فون می باشد. سافت فون نرم افزار توسعه یافته مخصوص پلتفرم های هوشمند است.

راه اندازی ویپ روی تلفن همراه، با هر سیستم عاملی از قبیل اندروید، IOS ممکن می شود. این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز و مک هم طراحی شده و می توان روی لپ تاپ یا کامپیوتر به تماس ها پاسخ داد. استفاده از این روش باعث می شود شما در بیرون از ممجموعه هم از تماس های خود پشتیبانی کنید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

شرایط راه اندازی ویپ روی گوشی موبایل

یکی از شرایط راه اندازی ویپ روی موبایل، برخوردار بودن از یک اینترنت پایدار است. اتصال به شبکه تلفن داخلی از ناحیه خارج از شبکه داخلی ویپ، به استفاده از مسیر اینترنت نیاز دارد. پس چه در داخل شرکت و چه در خارج از شرکت، برای استفاده از سافت فون، باید به اینترنت متصل شوید.

آیا با راه اندازی ویپ روی تلفن همراه می توان با همکاران خود هم ارتباط گرفت؟

سافت فون همان نقش تلفن اینترنتی رومیزی را دارد و با کانفیگ شدن با شبکه ویپ شما، این امکان را ایجاد می کنند که با کمک شماره های داخلی موجود در سیستم، بتوانید به شکل داخلی به داخلی هم متصل شوید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

راه اندازی ویپ روی موبایل

آیا همزمانی تماس از سیم کارت و سافت فون تداخلی به وجود می آورد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که در صورتی که در حال مکالمه با سیم کارت شخصی خود باشیم و از سافت فون تماس ورودی داشته باشیم، تماس وارده از سافت فون پشت خط می ماند. آیا مشتری بوق اشغال می شنود؟

جواب این است که خیر؛ شما در هر دو صورت، یعنی چه تماس ورودی از سافت فون باشد چه از سیم کارت و شما در حال مکالمه باشید؛ می توانید تماس ورودی دوم را ببینید.

راه اندازی ویپ روی موبایل

سخن پایانی…

نت یک مرکز ارائه خدمات ویپ و همینطور فروش تلفن ویپ استوک و نو در تلاش است با بهترین قیمت ها به شما کمک کند. کلیه محصولات این مجموعه دارای گارانتی هستند و در کنار آن ها می توانید از خدمات نصب و راه اندازی تلفن ویپ بهره مند شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

از لوله پلی اتیلن در سیستم انتقال آب، خطوط گازرسانی، فاضلاب، مواد شیمیایی و کاور سیم های های مخابراتی استفاده می شود. انواع و کیفیت های مختلفی از لوله پلی اتیلن در بازار موجود است. بنابراین ممکن است هنگام خرید لوله پلی اتیلن دچار مشکل شوید. در ادامه چند نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن را بیان می کنیم.

  1. اولین و مهم ترین نکته توجه به خرید اتصالات متناسب با لوله است.
  2. خرید لوله های استاندارد. روی لوله استاندارد اسم کارخانه تولید کننده، زمان تولید، میزان فشار لوله و مهر استاندارد کالا ثبت شده است. اما از آنجا که به لوله های پلی اتیلن کابلی فشاری وارد نمی شود، مهر استاندارد ضروری نیست.
  3. خرید لوله های با خلوص بالا. زیرا در صورت استفاده از مواد بازیافتی در تولید لوله ها پس از نصب دچار نشتی می شوند.
  4. خرید لوله متناسب با نیاز خود. برای مثال اگر از لوله پلی اتیلن کابلی برای مصارفی جز پوشش سیم ها و کابل ها استفاده نمایید طول عمر آنها بسیار کم می شود.

لوله پلی اتیلن استاندارد دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. سطح داخلی این لوله ها صاف و صیقلی است.
  2. اطلاعات تولید این لوله ها روی بدنه لوله مشخص است.
  3. اتصال آسان هنگام جوش و در نتیجه جوشی یکپارچه و یکدست حاصل شود.

دیگر کاربردهای لوله پلی اتیلن:

• خطوط انتقال محصولات نفتی

• خطوط سیالات در فرآیندهای کارخانجات

• خطوط آب سرد برای واحدهای صنعتی (پالایشگاه‌ها ،کارخانجات پتروشیمی و نیروگاه‌ها )

• شبکه‌های اطفاء حریق – لوله‌های آتشنشانی

• خطوط اصلی پرفشار

• خطوط فاضلاب صنعتی

• لوله پلی اتیلن در کشاورزی

شبکه توزیع آب

• خطوط انتقال آب با سختی بالا و انتقال آب دریا

• خطوط تزریق آب پرفشار

• لوله لایروبی

• قفس پرورش ماهی

• خطوط تهویه مطبوع (HVAC)

نکات مهم برای خرید لوله پلی اتیلن

در صورتی که در زمان خرید این لوله ها، به نکات مهم توجه نکنید، احتمال اینکه در آینده دچار مشکل و صرف هزینه های اضافی شوید، وجود دارد. معمولا این لوله ها در اعماق زمین و ساختمان ها تعبیه می شوند و خطایابی آن ها کمی مشکل است. از طرفی، برای رفع آسیبی که به آن ها وارد می شود، باید زمان و هزینه زیادی صرف کرد. بنابراین، حتما قبل از خرید، به نکات زیر توجه فرمایید:

  • لوله ای که خریداری می کنید، باید نشان استاندارد را دارا باشد.
  • لوله ای که خریداری می کنید، باید طبق استاندارد INSO 14427-2 ساخته شده باشد.
  • مشخص بودن نام برند و کارخانه سازنده لوله، تاریخ تولید، نوع مواد به کار رفته در ساخت، نمره خط تولید و رده فشار کاری بر روی لوله مهم است. این اطلاعات می بایست به وضوح بر روی لوله چاپ شده باشند. نبود یکی از این اطلاعات یا هرگونه خط خوردگی بر روی آن، ممکن است به دلیل معتبر نبودن کارخانه سازنده باشد.
  • درباره اعتبار و کارایی لوله های پلی اتیلن مورد نظر، از بازار و فروشندگان معتبر، پرس و جو نمایید.
  • در صورتی که قصد خرید در مقیاس بالا را دارید، بهتر است قبل از خرید، از کارخانه سازنده آن بازدید نمایید و مواردی مانند انبارداری، شیوه بارگیری، خط تولید و عرضه آن را بررسی نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()