نوشته شده توسط : الفباوب

عایق صدا پلی یورتان چیست؟ قیمت عایق صدا پلی یورتان چقدر است؟ همانطور كه می دانید مدل های مختلفی عایق وجود دارد كه هر کدام از آن ها ویژگی های مختص به خود را خواهند داشت. يکی از این نوع عایق ها، کپسول پلی یورتان بوده كه قابلیت ها زيادی خواهد داشت. از جمله ویژگی هایی كه می توان به آن اشاره كرد، عایق صدا، حرارتی و رطوبتی بوده كه می تواند محیط شما را تا صد در صد عایق بندی كند. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر عایق صدا پلی یورتان خواهیم پرداخت. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما همراه باشید.

آپ دکو، شرکت فروش عایق صدا

آپ دکو یکی از بهترین مراکز فروش عایق صدا در ایران است که محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند، در این مجموعه انواع عایق صدا، عایق شانه تخم مرغی، پنل دیفیوزر، پنل آکوستیک، عایق الاستومری و … با ضخامت های مختلف موجود است، برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را برای ثبت سفارش و مشاوره راهنمایی کنیم. راه های ارتباط با ما در همین صفحه درج شده است.

ویژگی های عایق صدا پلی یورتان

عایق صدا پلی یورتان به شکل پنل پاششی و سلول بازاست. از آن جایی كه دانیسته این نوع عایق پایین است، بیشتر برای آپارتمان های مسکونی، كارخانه جات، ماشین آالات صنعتی و … مناسب خواهد بود. علت آن كه چگالی این عایق پایین است، سلول باز بودن ترکیبات عایق پلی یورتان است.

جالب است بدانید كه بازدهی بالای این محصول سبب شده بوده كه همه مشتريان پس از اکلیه كار از شرایط ایجاد شده رضایت كامل داشته باشند. این نوع عایق دارای دو کپسول دی ایزوسيانات آروماتيک و پلی یول بوده كه در برابر آتش مقاومت بسيار بالایی دارد.

توجه داشته باشید كه عایق صدا پلی یورتان تنها برای عایق بندی صدا كاربرد دارد و بخار به آن كاملا نفوذ می كند. در نتیجه نباید از در سد بخار استفاده كرد چون کیفیت خود را از دست خواهد داد.

شما عزیزان می توانید از این نوع عایق برای عایق بندی کف اتاق، سالن و سوله ها، دیوار های جانبی و ميانی، اتاق های زیر شیروانی بادگیر و غیر بادگیر، سقف و دیواره های سالن كنفرانس و سینما ها، استادیوم های ضبط صدا و … استفاده كنید.

در ادامه به بررسی بیشتر نحوه و اصول عایق بندی خواهیم پرداخت. مجموعه اپ دکو مفتخر بوده كه می تواند در زمینه عایق بندی ساختمان های شما نقش داشت باشد.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

در صورتی که شما هم به خرید یا فروش تلفن ویپ (فروش تلفن VOIP ) فکر میکنید میتوانید از سایت نت یک با توجه به توضیحات تخصصی و یا تماس با کارشناسان ما استفاده نمایید.

خرید و قیمت روز برندهای تلفن ویپ (خرید تلفن VOIP )

هم اکنون کسب وکارها در حال تغییر سیستم تلفن تجاری سنتی خود به تلفن ویپ ( تلفن VOIP ) می باشند تا از مزایای بسیار آن بهره مند شوند. در صورتی متکی بودن کسب و کار شما به تلفن ثابت، با تغییر سیستم تلفنی خود به ویپ از امکانات جانبی بسیار، صرفه جویی در هزینه و دسترسی آسان تلفن مجازی بهره مند خواهید شد.

به طور خیلی خلاصه و کوتاه شده اگر بخواهیم تجهیزات ویپ را توضیح دهیم باید بگوییم که این سیستم های تلفنی بر بستر شبکه نصب می شوند و شما می توانید با کلیه شعبات سازمان خود، بدون پرداخت هیچ هزینه ای مکالمات داشته باشید! یعنی می توانید از طریق شبکه تلفنی ویپ ارتباط و مکالمات خود را با شعبات غیر متمرکز خود حفظ کنید یک ریال هم بابت آن ها به مخابرات پرداخت نکنید!

تلفن ویپ چیست ؛ خرید تلفن ویپ - تلفن ویپ قیمت

اگر هنوز متوجه نشده اید که تلفن ویپ چیست و چه فوایدی برای کسب و کار شما دارد بیشتر با ما همراه باشید، در واقع تلفن ویپ یا Voice over Internet Protocol، به تماس گیرندگان امکان برقراری و دریافت تماس تلفنی با کمک شبکه را می دهد و يک روش رایگان برای برقرای ارتباطات تلفنی در هر جای دنیاست. فقط کافیست هزینه ISP را پرداخت کنید.

هدف از این کار غلبه قدم به قدم بر چالش هایی بوده كه انتقال ترافيک صوتی را روی بستر نه چندان باکیفیت شبكه های محلی با خطر روبرو می کند. از این رو وارد شدن به این راه، لازمه تضمین موفقیت پروژه های ویپ سازمانی است. مکالمات تلفنی مبتنی بر IP، تفاوت های بنیادینی با ارتباطات داده دارند و کیفیت این مکالمات ارتباط تنگاتنگی با کارایی شبكه دارد.

برخلاف تلفن های سنتی كه به سیم کشی مسی وابسته است، فناوری ویپ تماس ها را با کمک همان اتصال پهنای باند شبکه ارائه شده توسط روتر یا شبكه Wi-Fi منتقل می كند و می توانید با کمک کامپیوتر، تلفن هوشمند یا تبلت خود تماس بگیرید یا به تماس های ورودی پاسخ دهید.

تلفن VoIP یا تلفن Voice over Internet Protocol نوعی تلفن است که به شما امکان برقراری و دریافت تماس از طریق اینترنت را می دهد. به جای استفاده از خطوط تلفن سنتی، تلفن های VoIP از اتصال اینترنت برای انتقال داده های صوتی به شکل دیجیتال استفاده می کنند.

این بدان معنی است که می توانید با اتصال به اینترنت و اغلب با هزینه کمتر نسبت به خدمات تلفن سنتی از هر نقطه تماس بگیرید. تلفن‌های VoIP می‌توانند به اشکال مختلف از جمله دستگاه‌های سخت‌افزاری شبیه تلفن‌های سنتی یا برنامه‌های نرم‌افزاری قابل نصب بر روی رایانه یا دستگاه‌های تلفن همراه باشند. با افزایش کار از راه دور و ارتباطات مجازی، تلفن های VoIP به عنوان راهی برای حفظ ارتباط با همکاران و مشتریان از هر نقطه از جهان به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

از آنجا كه برای برقراری تماس می توانید از هر دستگاهی كه قابلیت اتصال به شبکه دارد بهره مند شوید، دیگر نیاز به خرید تجهیزات اضافی ندارید. بیشتر برنامه های ویپ شامل تماس داخلی رایگان و طرح های مکالمه ماهانه بوده كه هزینه ها را به میزان زیادی کاهش می دهد.

تلفن ویپ همینطور از كنفرانس صوتی ویدئویی، صندوق صوتی مجازی، فکس آنلاین و موارد دیگر پشتیبانی می كند كه در تلفن های سنتی ارائه نمی شود.
تلفن های مجازی بر بستر سرویس مبادله شعبه خصوصی (PBX) مبتنی بر ابر را ارائه می شوند كه به کاربران اجازه می دهد کل سیستم تلفنی خود را با کمک اتصال آنلاین اجرا و در هزینه های خود صرفه جویی كنند. با کمک تلفن ویپ محدودیت های جغرافیایی از بین می رود و افراد در هر مکانی كه باشند می توانند به تلفن ثابت خود دسترسی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

اولین سوالی که ممکن است پس از این که تصمیم بر راه اندازی تلفن ویپ کردید برایتان ایجاد شود این است که چگونه یک شرکت یا سازمان مناسب برای پیاده سازی این سیستم انتخاب کنیم. برای پاسخ به این سوال کافیست چند پارامتر مهم در شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

  • هزینه پیاده سازی : قطعا مهم ترین پارامتر برای انتخاب شرکت هزینه پیاده سازی می باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه کافیست قیمت ها را مقایسه کنید.
  • رزومه کاری : قطعا تجربه کاری مسئله ای بسیار مهم می باشد. سعی کنید شرکتی را برای این موضوع انتخاب کنید که تجربه درخشانی در زمینه راه اندازی ویپ داشته باشد.
  • خدمات پس از فروش : مهم ترین پارامتر بعد از هزینه، خدمات پس از فروش می باشد. شرکتی که برای راه اندازی این سیستم انتخاب می کنید باید خدمات پس از فروش با کیفیت را برای شما تضمین کند.

کاهش هزینه ها به کمک پیاده سازی ویپ:

برخی از دلایلی که باعث کاهش هزینه های سازمان به کمک راه اندازی ویپ می شود عبارت است از :

  • عدم نیاز به بستر زیرساختی مستقل : همانطور که می دانیم برای پیاده سازی سیستم ویپ در یک سازمان، احتیاجی به بستر زیرساختی یا کابل کشی جداگانه نیست و شما می توانید مرکز تلفنی ویپ را روی بستر شبکه ( که در اکثر سازمان ها وجود دارد ) پیاده سازی نمایید. پس در بسیاری از سازمان ها و ادارات برای نصب سیستم ویپ احتیاجی به کابل کشی مجدد و راه اندازی بستری مستقل وجود ندارد. که همین امر اعث کاهش هزینه نصب سیستم تلفنی می گردد.
  • استفاده از تلفن های نرم افزاری : برای استفاده از مرکز تلفن ویپ علاوه بر تلفن های IP سخت افزاری می توانید از تلفن های نرم افزاری یا سافت فون ها نیز استفاده کنید که همین امر باعث کاهش هزینه های راه اندازی و نصب سیستم ویپ می گردد.
  • کاهش هزینه های تلفنی سازمان : همانطور که می دانیم، استفاده از یک مرکز تلفن اختصاصی در سازمان باعث می شود تا کارمندان برای برقراری ارتباط با دیگر کاربران حاضر در شرکت یا شعبات دیگر سازمان، از بستر مخابراتی استفاده نکنند و ارتباط خود را از طریق لینک داخلی موجود برقرار کنند که همین امر باعث کاهش هزینه های تلفنی یک سازمان خواهد شد.


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تغییرات زیادی هم در زندگی ما اتفاق افتاده . شاید امروزه کمتر کسی را بتوان دید که خرید اینترنتی انجام نداده باشد و خرید انلاین جزوی از زندگی همه ما تبدیل شده است .

اپلیکیشن فروشگاهی این امکان را فراهم می‌کند که شما بدون نیاز به خارج شدن از خانه تنها با استفاده از موبایل خود خرید خود را انجام دهید . طبق آمار، خریدهای اینترنتی هر سال با رشد زیادی همراه هستند و علاقه مردم نیز به انواع اپلیکیشن افزایش یافته است . در سال اخیر و با وجود کرونا ، فروش اینترنتی آمار چشم گیری را به خود اختصاص داده است .

در دنیای رقابت امروز ، فروشندگان به دنبال روش های جدید برای رشد و کسب سود بیشترهستند . طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این هدف میباشد . اگر اپلیکیشن فروشگاهی به صورت استاندارد و اصولی طراحی شود ، قطعا نتیجه و بازخورد خوبی نیز خواه دداشت

اهمیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طبق گفته بیل گیتس ، طی چند سال اینده ما شاهد دو نوع کسب و کار هستیم . کسب و کارهایی که آنلاین شدند و کسب و کارهایی که نابود شدند .

این گفته شاید به نظر زیاده گویی باشد ولی دنیای اینترنت به شکل بدون توصیف در حال توسعه و دخیل شدن در زندگی ما میباشد . این سوال از خود بپرسید ، شما برای خرید یک محصول ، اطلاعات لازم اولیه را از کجا به دست میارید ؟ قطعا شما هم دست به گوشی میشید و در گوگل یا اپلیکیشن مثل دیجی کالا کالای خود را جستجو میکنید .

قطعا شما هم دوست دارید که بتوانید محصولات و خدمات خود را در بستر اینترنت در معرض دید میلیون ها کاربر اینترنتی قرار دهید . طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای شما افزایش فروش و درآمد بیشتر را به همراه خواهد داشت .

یکی دیگر از مزیت های فروشگاه اینترنتی ، تعامل بیشتر با مخاطب از طریق طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی  کاربر یا مشتری شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند به کالا یا خدمت شما دسترسی داشته باشد . با قراردادن اپلیکشین در بازار یا گوگل پلی ، شما میتوانید کسب و کار خود را به دست میلیون ها کاربر موبایلی برسانید .



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الفباوب

تلفن رومیزی ویپ چیست؟ چرا باید برای خرید تلفن ویپ رومیزی هزینه کنیم؟ راه اندازی تلفن ویپ با استفاده از فناوری ها و روش های مختلف صورت می گیرد تا ارتباطات صوتی از طریق اینترنت یعنی شبکه های محلی یا گسترده برقرار شود.

تلفن رومیزی ویپ دارای ویژگی های مختلفی از جمله ضبط تماس برقرار شده، ایجاد شناسه تماس گیرنده به صورت سفارشی یا پست صوتی به ایمیل است. همچنین برای سازمان ها راهی مفید برای یکسان سازی ارتباطات است.

برای خرید تلفن ویپ با بهترین قیمت با ما در نت یک در تماس باشید!

تلفن رومیزی ویپ چگونه کار می کند؟

نحوه کارکرد سرویس تلفنی ویپ به این گونه بوده که به شما این امکان را می دهد که با کمک کامپیوتر شخصی، تلفن همراه، تلفن عادی و یا تلفن ویپ که به رابط ویپ متصل شده است، تماس تلفنی برقرار کنید. همینطور سرویس تلفن رومیزی ویپ به شما این امکان را می دهد که بر روی شبکه وایرلس شرکت یا اماکن عمومی دیگر مکالمه تلفنی برقرار کنید.

یکی از اصلی ترین کاربردهای سیستم تلفن ویپ را می توان برای شرکت ها و یا منازل در نظر گرفت. نکته قابل توجه این بوده که اگر شما از سیستم تلفن رومیزی ویپ استفاده می کنید همزمان می توانید از تلفن های معمولی هم کمک بگیرید و محدودیتی نخواهید داشت، طوری که با کمک تنها یک مبدل یا گیت وی می توانید تلفن معمولی هم داشته باشید.

شما با کمک سرویس تلفن رومیزی ویپ همچنان یک شماره تلفن ثابت خواهید داشت، زمانی که شما با سیستم تلفن رومیزی ویپ به برقراری ارتباط می پردازید مخاطبان شما هیچ گاه متوجه نخواهند شد و همینطور نقادر هستند تفاوت سرویس تلفن ویپ و تلفن های معمولی را متوجه شوند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()